Bölüm14:İtiraf/Bir Film Olayı

30 7 4
                                    

Zeynep:
-Evet evet evet tae diyip sarılırlar. Kısa bir süre sonra ayrılırlar.
Zeynep:
-Ben soğuk muyum(sarkıda geçiyor)
Tae:
-Hayır hele ki kalbin insan girdi mi çıkamıyor bir ömür boyu orada kalmak istiyorum
Zeynep:
-Bende seninkinde diyip hasret giderirmişcesine bir kez daha sarılırlar.

***********************************

Bugün on dördümüz filme gitmeye karar verdik. Filme gittiğimizde film seçerken arem bir an rukiyeye yaklaşır ve konuşmaya başlar.
Arem:
-Rukiye sana bir şey söyliyebilir miyim?

Jungkook rukiye daha tabi bile demeden bizi kollarını açıp sürüklemeye başladı biz arkamızı bile dönmeye fırsat bulamadan seçtiğimiz daha doğrusu o an jungkook'un kararıyla seçilen filme gittik. Hayır neden aksiyon bilim kurgu olsaydı ya of aksiyonda iyidir neyse ya ben o an aklım başıma gelince konuşmaya başladım.
Ben:
-Jungkook niye sürüklüyorsun bizi
Jungkook:
-Uf çok konuştun zeynep hadi film başlar birazdan sen mısırını ye der. Ben tam konuşmak için ağzımı açıcakken jungkook anlamış ki ağzıma mısırı tepti. Çiğnedikken sonra komusacakken yine tepti ben de konuşmaktan vazgecip yerime jhope'un yanına oturdum.

Rukiye den
Arem "Rukiye sana bir şey söyleyebilir miyim?" dedikten sonra jungkook herkesi içeri tepmişti. Ben anlamadım aslında anladım ama bana bir sey söyleyeceğini sadece.

O sırada herkes gittikten sonra arem bana daha çok yaklaşır ve konuşmaya başlar.
Arem:
-Bak rukiye dışardan sert biri gibi görünebilirim. Hatta o zamana kadar bende öyle zannediyordum. O zaman mı ne zaman birini ilk kez görüp aşık olduğumu anladığım, kalbimin deprem olurmuşcasına sallandığı, kendimden çok başka birini düşünmeye başladığım an o an. Peki kim merak ediyor musun o kişi derin bir nefes aldı ve devam etti o kişi sensin rukiye sen. Rukiye bu hayatı ve kalbimi renklendirir misin? Benimle çıkar mısın?
Rukiye:
-Evet
Arem:
-Evet evet mi söz bu cevabı verdiğin için pişman olmayacaksın. E madem artık çıkıyoruz bu film bize gelsin. Ayrıca bir an önce filme gitmessek sen kızlar ben ise erkekler tarafından "ağaç olduk" diyerek bizi kesecekler. Hadi gidelim mi?
Rukiye:
-Gidelim.

Zeynep ten
Rukiye ve rm gelince "ne konuştunuz" diye soracaktım ama rukiye ve rm'in birbirine bakışları ve gülümseyişleri her şeyi anlatıyordu zaten. Ah bir yuva daha kavuştu. Hadi jin sende Ayşe'ye çıkma teklifi et de on dördümüz de yeni çiftler olarak gezelim. Film boyu aslında dikkatimi çeken tek sey her duygusal ve romantik sahnelerde herkesin sevgilisine bakıyor olmasıydı. Hatta jin ve ayşe de göz ucuyla bakıyor ama belli etmiyordular en azından akıllarınca...

Film çıkışı hepimiz filmden ayrılacaktık ki Jungkook tuvalete gitmem lazım diyip beklememizi istedi.

Jungkook tan 
Bizimkilere tuvalate gitmem gerektiğini söyleyip kamera kayıtları için orada çalışan bir üst görevliye gitmiştim. Oradaki adını bilmediğim adama yalvar yakar rukiye ile rm'in çıktıkları sahnenin kamera kaydını almıştım. Sonra da hızlı bir şekilde aşşağı bizimkilerin yanına indim. Ardından da eve gittik zaten.

Selam kitabımı okuyanlar ve okumayanlar. Bu sefer uzun yazmayacağım kısa zamanda son "itiraf" bölümümü de yazıp itiraf bölümlerini kapatıyorum. Bugün farklılık yaptım.Bugün soru yok ayşe ve jin çiftini siz aklınızdan oluşturun. Bu daha da düşündürücü galiba neyse iyi merak etmeler. Byeeeeeeeee

Kaderin Oyunu/Labirent(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin