Jimin bana yaklaşır ve sorar "Aşkım ne oldu" ben sessiz kalırım. O sırada jimin beni çene kısmımdan tutarak yaşlı yüzümü kendine doğru çevirir.
Jimin:
-Aşkım lütfen ağlama, ağlamana dayanamam. Bu söz kalbimi yumuşatmıştı. Ben jimin'e ne yapmışken o bana nasıl davranıyordu...Jimin:
-Anlat hadi rahatla
Ben:
-Anlatırım ama sonra dövmiyeceğine söz vermelisiniz
Jimin:
-Anlatman için bu gerekiyorsa pekala
Ben:
-Sen haklıydın Jimin kai kötü biri. Bizim ayrıldığımızı görmüş ondan sonraki gün bana çıkma teklifi etti.Jimin o an çooook sinirlenir ama hiçbir şey ona Petek'e verdiği sözü çiğnetemez. Zaten Petek de ondan tamamen kopmuş gibi gözüyordur.
Jimin Petek sözünü bitirince ona sımsıkı bir şekilde sarılır. Petek barıstıklarını anlar ve oda jimin'e sımsıkı sarılır.
***********************************
Bugün ben, ırmak ve zeynep yaeen evde oturuyorduk. Kızlar ise abur cubur almaya markete gitmişlerdi. O sırada Zeynep "Kitabım nerede???" diye bağırır. Salonda otjran ben ve Irmak da ilk olarak birbirimize bakar sonrada odaya koşarız.
Irmak:
-Ne oldu
Zeynep:
-Yine bağırarak Kitabım yok
Ben:
-Zeynep eğer bu ses tonuyla konuşmaya devam edersen gideceğiz o yüzden bağırma ve cevap ver hangi kitabın?
Zeynep:
-Sakin bir ses tonuyla V'nin aldığı Sevgili Sevgilim
Ben:
-Tamam teşekkür ederim bu arada bendeO an zeynep sinirlenir ama sakimce bir şekilde cevap verir
Zeynep:
-Neden sende??
Ben:
-İki haftadır oradaydı ben de okudun heralde diyip aldım
Zeynep:
-Okumadım sen onu getir. Ben o sırada kendi çekmecemden kitabımı alıp Zeynep'e veririm sonrada "senden sonra ben okuyacağım" diyip ırmak ile beraber aşağı inerim.Zeynep ilk bir kaç sayfayı okuduktan sonra aklına bir şüphe düşer. Sonrada hızla birkaç sayfayı çevirerek okumaya başlar.
Sayfa 38** Petek hepimize bir anda "Pikniğe Gidelim Mi?" diye bir soru yòneltir. O sırada hepimiz ilk başta akıllarımızdan evet derim ama sonra yine hepimizin aklında "ya sırrımızı öğrenirseler" diye düşündük. Tam o an Jimin ben varım diye çıkıştı. O sırada ben ilk sevgilime sonra diğer kızların isteğine bakarak "Evet" derim zaten sevgilimi nasıl kırarım ki...
Sayfa 67** Zeynep sorusunu sorunca bir an gerginleşiriz. Acaba Jungkook ne diyecek nasıl bir bahane söyleyecek diye tabi doğruyu söylemesi hićbirimizin aklından geçmemişti...
Sayfa 128** Sevgililer günü yaklaşıyordu herkes nasıl bir hediye alacağı derdine düşmüştü tabi bende ona manevi bir hediye alacaktım ama ne alacaktım? İşte bunu bende bilmiyordum o sırada aklıma bir fikir geldi....
Zeynep bu sayfayı da okuyunca dehşet içinde kitabı kapar. Ve hızla Tae'yi arar.
Zeynep:
-Alo tae bir konum atsam gelir misin?
Tae:
-Gelirim
Zeynep:
-İyi o zaman konumu yolluyorum yarım saate orada buluşalım bye
Tae:
-Bye der ve zeynep telefonu kapatır.Tae zeynep'in attığı konuma gelince gördüğü manzarayla şok olur. Şu an tıpkı korku filmi sahnesindeki terk edilmiş yerlerdendir. Hatta şu an burada film çekilse kesin Oscar ödülü almıştı.
Tae:
-Aşkım beni neden buraya getirdin? Burada mı konuşalım?
Zeynep:
-Hayır evin içinde diyip onu evin içine doğru sürükler.
Tae:
-Sevgilim ne oluyor?
Zeynep:
-Takip ediliyoruz V
Tae:
-Ne??!! Nasıl??!!!
Zeynep:
-Bana verdiğin kitap bizim hayatımızı anlatıyor yani ya sen yazdın ya da takip ediliyoruz
Tae:
-Belki bem yazdım
Zeynep:
-Tae ben ciddiyim
Tae:
-Bende ciddiyim
Zeynep:
-Peki neden söylemedin(hala inamayarak)
Tae:
-Eğer bem söyleseydim ben sana kitap nasıldı diye sorsam sen bana beğenmesende iyiydi derdin ama eğer bilmezsen ne düşünürsen onu söylerdin.
Zeynep:
- Be-bem özür dilerim
Tae:
-Önemli değil
Zeynep:
-Tae affet beni barışalım
Tae:
-Küsmedim ki affediyim diyip eve giderler. Tabi kahkalar eşliğinde özellikle de tae....Bir bölümün daha sonuna geldik gerçi bölümlerim kısa ama neyse bir sonraki bölümümde görüşmek dileğiyle. Kendinize iyi bakın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaderin Oyunu/Labirent(Tamamlandı)
FanfictionHayat nedir? Ne için yasadığını bilmeden yaşamak mı, sevdiğinin yaşasın diye yaşamak mı, umut mudur hayat?Yoksa bunların hic biri mi? Hayatın sizin için anlamı nedir? Yoksa anlamsız mıdır hayat? Benim hayatım hepsinden biraz farklıydı bir o kadar d...