Bölüm5:Mısır'ın Gizemli Taşı-3

39 8 0
                                    

Jimin:
-Bu arada sen nasılsın Jungkook ağrın var mı?
Jungkook:
-Hayır
Ayşe:
-Özür dilerim jungkook hiç o iksirden almamışım söz buradan çıkalım ilk iş onu düzelticem
Zeynep:
-Tabi çıkabilirsek
Ben:
-Of amma karamsarsınız gelinde şu duvarı kırmama yardım edin derim ve yardım ederler. Ama duvarın kırılacağı yok bir taş bile yerinden oynamıyor

***********************************

5 Saat Sonra
Jimin:
-Yeter bu kaya aşılamaz
Zeynep:
-Daha iyi bir fikrin var mı
Rukiye:
-Labirentin bize ilk sözü ne "yürü ışığı görünceye kadar yürü" bu işe yaramadı belki bu  işe yarar diyip yürür sonrada karnını bir şeye çarpmış olacak ki "ahh" diyerek düşer
Ben:
-İyi misin
Rukiye:
-İyiyim bir şeye çarptım galiba der ve o sırada cisim ışık saçar. Bende bu ışıktan yararlanarak altındaki hiyografik yazıyı çeviririm altta "Mısır'ın Gizemli Taşı Rous" yazıyordur.
Ben:
-Zeynep bir şey ver onu saralım dikkat çekmesin onu bulduk. Zeynep heyacanla elime birkaç kağıt parçası tutuşturur.O sırada taşın çıktığı yer hala ışık saçtığından büyük kapıyı görür ve ona ilerleriz.
Hazal:
-Kapıyı açmayı denemeye hangi yoldan başlayalım
Ben:
-Bilmem der ve kapıya yaklaşırım o sırada kapı kendiliğinden açılır
Jin:
-Bunu nasıl yaptın
Ben:
-Taşın bir etkisi olmalı ben bir şey yapmadım
Jin:
-Bu sıralar garip şeyler yaşıyorum ama bundan çok mutluyum. Bunun üzerine hafif bir tebessümle dışarı çıkarız. Tabi ben tebessümdende anlaşılabileceği gibi  mutlu son bekliyordum ama karşımıza İrena ve adamları çıkıncaya kadar. İrena'nın adamları bizi tutar.İrena ise öne geçip konuşmaya başlar.
İrena:
-Taşı verin
Ben:
-Ne zaman senin istediğini yaptık
İrena:
-Anlıyorum mal yine mal diyince ben kızlar öfkelenir ve yumruğumu sıkarım. O sırada Hazal biz ve erkeklere işaret verince hepimiz içimizden 1 - 2 - 3 diye sayarız sonrada kimimiz tekmeyle kimimiz yumrukla o adamları yere yığarız o sırada ben büyük bir dövüş olacağını bildiğimden Zeynep'e seslendim.
Ben:
-Zeynep koş. Zeynep bana boş boş bakar tabi nerden bilsin İrena ve adamlarını "Zeynep koş" diyerek dikkatlerini üzerine çekmek taşı onda olduklarını sanmasını sağlamak o da anlamadı tabi ben de bir daha seslendim.
Ben:
-Zeynep koş. Zeynep anlamazca koşar.
O sırada Zeynep'in yakınında olan Jimin fırtana çıkararak İrena ve diğerlerinin gelmesini engeller bizde arkadan atağa geçeriz. Suga rukiye ve hazal ucu hançer olan müzik aletleri ile beraber arkalarını ben petek jhope ve ayşe sollarını jungkook v rm jin sağını sararız. Jimin ve zeynep ise yanlarında fırtına ile gelirler. Konuşmaya ben başlarım.
Ben:
-Ve gerçek son kendini avcı sanan bir av unutma İrena hatta Malako'ya söyle o da unutmasın siz bizden çöp dahi alamazsınız. Ayrıca ben ortada bir mal görüyorum ama o ben değilim ya da biz söylediğim gibi tam ortada
Jungkook:
-Ben diyorum ki Safari filmindeki kaktüslerin arasında kötülerin olduğu bir sahne var. Ona İrena ve adamları çok uyar iple bağlayıp şu kaktüslerde uygun.
Suga:
-O acımasız beğendim
Ben:
-(kızlarla onaylaşarak) Bizcede uygun
Jhope:
-Bize göre de uygun der ve halatla bağlamaya koyuluruz. Hem çıkamasınlar diye hem ellerini ve.ayaklarını tek tek hem de hepsini birbirine topluca bağlarız. Sonrada oradan uzaklaşıp Mısır'dan Kore'ye ışınlanırız. İlk olarak labirente gidip Mısır'ın Gizemli Taşı Rous'u ana binanın içinde bulunan küçük bir yer olan ve "Garip Bir Müze" diye adlandırdığımız yere gidip koyarız. Bu arada siz benim küçük dediğime bakmayın içinde efsanevi 1347 tarihi eser var.

Selam! Biliyorum bu sıralar bu tip maceralardan çok sıkıldınız belkide piramitlerden ama fark ettiyseniz bölümlerimi bilerek kısa tuttum ve güzel haber bu tip maceralar bitti  sıradaki bölümün adı  "Piknik Mi?" bu arada  merak etmeyin bts üyeleri ve kitapta geçen kız karakterler yakında çıkacak sadece Irmak'ın gelişi sebebiyle biraz gecikti. Kitabımdaki bu bölümü sorularla bitirmek istiyorum.

Sizce bts'in herkesten gizlediği bir sırrı var mı?

Peki ya kızlar bu sırrı öğrenince ne tepki vericek?

Zeynep'in sakarlığı onu ölüme sürükleyecek mi?(Kitabın başı demeyin iyi bir hastanede bölüm geçirtebilirim)

Zeynep nasıl bir sakarlık yapıcak?

Bts gerçekten kızları ekti mi? Ya da neden öyle davrandı?

Kaderin Oyunu/Labirent(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin