Daha sonra arem kalkar, hediyesini ve notunu verir. Notta
"Sevgilim sordun mu bana hiç seni ne kadar seviyorum diye hemen söyleyeyim "nar" kadar dışımdan bir ben görünüyor içimden bin sen dökülüyor" yazıyordu. Hediye olarak ise güzel ve içinde sanki geleceği görmüşcesine bir takip cihazı vardı tabi bunu tek arem biliyordu.
***********************************
Daha sonra jimin kalktı, hediyesini ve notunu verdi. Notta
" Baktığımda bile özlediğim, gözlerinde kaybolmak istediğim sevgilim" yazıyordu. Sonra chimmy ve sheli verdi. Petek ilk başta sheli anlamadı. Adını da bilmiyordu doğrusu sonra kalp felan derken anladı petek.Ardından açılışı da kapanışı da yapmak ister gibi kalktı jungkook.
Hediyesini ve tamam ezberlediniz artık notu uzattığını, lafı uzatmayacağım. Notta
"Sana bir şey söyleyeceğim sevgilim ama üzülme. Geçen gün doktora gittim kalbimde seni böbreğimde kum bulmuşlar aşk yakıp kavurmuş beni"
yazıyordu. Sobra jungkook Irmak'ın puzzle ve tablolardan hoşlandığını bildiğinden ona ikisinin resmi olan büyük bir puzzle yaptırmış ve çerçeveletmiş. Irmak jungkook'a teşekkür ettikten sonra hepimiz sırayla hediyemizi verdik (söylediğim için bir daha söylemeyeceğim).
O sırada jhope bana bakarak "Hadi" dedi.
Ben:
-Nereye?
Jhope:
-İşini halletmeye
Ben:
-Ne işim var ki benim
Jhope:
-Zeynep bir kerede soru sorma
Ben:
- Ama-
Jhope:
-Aması maması yok bu işin zeynep hadi diyince onu takip ederim. Arabanın kapısını açınca içeri girip "teşekkür ederim" derim. Sonrada aklımdaki soruları dinlerim. Nereye gidicektik? Nasıl işimi ben bilmiyorum?Ya da biliyor muyum? Daha doğrusu BENİM İŞİM NE? Galiba en mantıklı soru buydu. Jhope bana soru sorma demişti ama dayanamadım merakımdan. Zaten başıma ne geliyorsa bu merakımdan geliyor. Ne olurdu umursamaz, merak etmeyen bir insan olsam? Yok bu düşünce hem beynime hem kalbime ters.
Ben:
-Jhope diye mırıldandım.
Jhope:
-Merakından çatlıyıcaksın diymi sor hadi. Ah benk gerçekten iyi tanıyor. Gerçi beni tanıyan herkes bu merak konusunu bilir ama jhope beni gerçekten iyi tanıyor daha da önemlisi gerçekten seviyor ve önem veriyor.
Ben:
-Benim işim ne?
Jhope:
-Gidince görüceksin
Ben:
-Çok saçma....Kendi işimi bilmiyorum bu nasıl bir iş dedim. Sonrasında ise arabadan ininceye kadar sustum. Yoyo yani öyle uzun süre düşünmeyin en fazla 5 dk sonra araban indik çünkü. Ama işin garip tarafı bir optiğin önünde duruyorduk. Yaz da değil anlamadım.
Ben:
-Jhope niye geldik buraya yaz da değil
Jhope:
-Aşkım gözlüğün kırıldığı için takmadığını biliyorum. Ama senin hediyemi görmemi istemediğim içon yanına gelmedim bakmadım daBen jhope o cümleleri kurarken aklıma baekhyun geldi ya onu gördüyse? Aman onunla aramda bir şey yok ki... Ne saçmalıyorum ben jhope'un o sakin suratı canavara mı dönüşsün diye zorluyorum. Yemin ederim fazla zorlarsam ölür baek. Baek mi? Ne ara baek demeye başladım ona? Ama hoşuma gitti baek fena değilmiş. Uf ne diyorum ben ya jhope öldürür de sonra da kankan gibi gibi git ad tak. Yemon ederim deliyim. Aaah benim kafam asıl iki saattir ne yapıyorum jhope belli ki görmemiş illa öğrensin diye mi uğraşıyordum hiç yani...
Dükkana girdiğimizde kendime ince telli, yuvarlak ve siyah bir gözlük beğenirim. Onu aldıktan sonra jhope brnim gözüme takar ardından da "Gidelim Mi?" der. Ben olumlu anlamda başımı sallayınca gideriz.
Bir saat sonra sevgili arkadaşlarımın, sevgilimin ve sevgili arkadaşlarımın sevgililerinin yanında olunca içimi bir mutluluk kapladı. Aslında hep bu böyleydi ama bu sinema sessiz rukiye ve arem için önemliydi dolayısıyla benim içinde o gün de on dört kişiydik bugün de...Ben bu düşüncelere dalmışken jungkook koluma dokununca sıçrarım.
Jungkook:
-Hey sakin ol benim Jungkook. Biz ş filmi düşünüyoruz ne dersin?
Ben:
-Güzele benziyor olur. Diyiceksiniz ki bilim kurgu filminr gitmişler ama yanlış bir romantik komedi filmiydi o an canım nedense öyle izlemek istemişti. Film bitince sevgililerimiz bizi eve bıraktı. Eve geldiğimizde hepikiz yorgun olduğumdan hemen uyuduk zaten.Evet sevgililer günü de bitti tamamen. E sırada bizi hangi bölümler bekliyor acaba. Bu arada söylemem gerekki o biası kai ve baekhyun olanlar için gerçekten özür dilemem gerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaderin Oyunu/Labirent(Tamamlandı)
Fiksi PenggemarHayat nedir? Ne için yasadığını bilmeden yaşamak mı, sevdiğinin yaşasın diye yaşamak mı, umut mudur hayat?Yoksa bunların hic biri mi? Hayatın sizin için anlamı nedir? Yoksa anlamsız mıdır hayat? Benim hayatım hepsinden biraz farklıydı bir o kadar d...