Selam bunu yazmadan gecemedim sizce de medyadaki fotoğraf cok tatlı değil mi?
Ben:
-Tamam her seyi anlatıyorum şimdi. Bizim sevgililerimizi yedi adam aşık oldu benimkine de jimin denen bir herif. Onlar bize sehirde rahat vermediler hatta beni Petek ile kavga ettirip çıkma teklifi etti. Bizde bu pisliklerden kurtulmak ve bir tatille unutmak icin Asıklar Şehri Roma'ya gitmeye karar verdik. Bildiginiz üzere Kore'den İtalya'ya dogrudan gidiş yok Çin'den var. Bizde zevkli olsun diye gemiyle gitmeye karar verdik çin'e. Tam gidecegimiz zaman ise bizi buldular. Biraz güçlü olmalarından yararlanıp bizi dövüp sevgililerimizle beraber gittiler. Kim bilir Petek ne yapıyordur şimdi? Teklifim ise birlesip o adamlara unutamayacağı bir ders vermek. Gerçi siz kabul etmesseniz de baska kişilerle beraber bunu yapacağım ama zaman kazanmak iyi olur tabi.
Jin young:
-Ben varım
Jb:
-Mal mal konuşma tabi ki hepimiz varız. E planı ne zaman uygulayacağız?
Ben:
-İyi bir plan olsun istiyorum o yüzden iki gün sonra.***********************************
Mark'tan
Bugün yola koyuluyorduk. Kai denen çocuk -gerçi benden sadece bir yaş küçük- oldukca heyecanlı ve stresli görünüyordu. Benim içimde ise bir korku vardı. Oysa yalnış yaptığımız bir seyde yoktu en azından ben öyle düsünüyordum...Jackson'ın bana seslenmesi ile düsüncelerimden ayrıldım.
Jackson:
-Mark nerede kaldın? Hadi! Seni bekliyoruz.
Ben:
-Tamam geliyorum bilet işini halletiniz diymi
Jackson:
-O dünyadan kopuk olduğunu biliyordum da bu kadar da olmaz be Mark! Dün almıştık ya.
Dün bilet mi almıstık? Hatırlamıyorum.
Ben:
-Unutmuş olmalıyım diyip aranaya bindim 5 araba gidiyorduk daha dogrusu taksi çünkü arabalarımızı geri getirecek kimse yoktu. Ben, jackson, jb, kai bir arabada; jin-young, yugyeom, baekhyun,do bir arabada; bambam, youngjae, chen, chanyeol bir arabada; xiumin, sehun, suho bir arabada; lay, tao, kris wo(kris wo ve tao nun sevdiği yok sadece exo grubundan oldukları ve digerlerine yardım ettiği için böyleler) gittik havalimanına.Kai'den
Seulla inince içimde bir korku vardı. Bunun sebebi ise şüphesiz kızlar kendi evinde ise yalanımın ortaya çıkacak olmasıydı. Bu şüphe ve korkuyla beraber taksiye yolu anlata anlata gittik. İçeri girecekken bir süre beklemelerini söyliyerek içireyi girdik. Tam o an rahatladım. Kızlar ve bys buradaydı. Aptal aşıklar sizi.Ben bizimkilerinin yanına gidecekken bir an bts evden çıktı. Şanslı günümde olmalıydım kızlar burada bts yok. Gerçekten şanslıydım.
Bizimkilerin yanına gidince haber verdim ve onlara "O pisliller evde yok sadece kızlar var sakin olun" dedim. Onlar ise beni başıyla onaylayınca iceri girdik.
İceri girince "Sevgilim ben geldimmmm" diye bir acılış yaptım. Tabi Petek daha arkasını dönmeden "Jimin sen mi geldin" dedi tabi arkasını dönüncede şok oldu. Got7 bu şokun sebebini bizim döneceğimizi düşünmedikleri için sanırken biz kızların neden şokta olduğunu biliyorduk.
Hazal'dan
Bugün kızlarla beraber sevgililerimizin evine gelmistik. Bir süre sohbet ettikten sonra sıkılmıştık. O sırada jhope "Sinemaya gidelim mi?" diye bir teklifte bulundu. Ama ne ben ne suga oraya gidecek kadar enerjik değildik. "Bence evde izleyelim." dedim. Onlarda suga ve bana bakıp tembelligimize alışık olduğundan iyi burada izleyelim dediler hep bir agızdan.
Jimin:
-Ama biraz abur cubur alalım evde kalmamış film izlerken yemesi zevkli oluyor.
Suga:
-Aynen hem uzun zamandır abur cubur yemedik.
Rm:
-Ya sanki insansınızda uzun süredir abur cubur yemedik diyorsunuz. Zaten ana besin kaynağımız kan değil mi? Biz vampir olmadan önce fazla abur cubur yediğimizden dolayı eski hazzı alamasakta biraz yemiyor muyuz? Şimdi boş boş konuşmayın. Kızlar siz evde durup film secin. Kalanlar ise şimdi markete gidiyoruz haydi. Diyip son noktayı koydu rm.
Suga:
-Peki diyince içimden bir seyler gitti. Öyle masumca bakıyordu ki bu sekilde bir konuşmada olmasak kesin tumblr a koymuş ve çok fazla sayıda begeni almıstım.Kızlarla beraber film seçmistik. Filmi Tv'ye bağlayıp sevgililerimizin gelmesine bekledik o sırada "Sevgilim ben geldimmmm" dedi bur ses bu sözü geneldi jhope ve jimin söylerdi. Ama bu ses jhope'a ait olamayacağı için biz jimin'e ait olduğunu düşündük.
Petek:
-Jimin sen mi geldin?.. Kai
Ben:
-Baekhyun
Irmak:
-Mark...Ne işin var burada? Irmak böyle söyleyince biz Irmak'a erkekler Mark'a bakar. İyi de onlar nereden tanışıyordu?Herkese selam! Bir bölümü daha bitirdik. Bir sonraki bölümde görüşmek üzere hoşcakalın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaderin Oyunu/Labirent(Tamamlandı)
FanfictionHayat nedir? Ne için yasadığını bilmeden yaşamak mı, sevdiğinin yaşasın diye yaşamak mı, umut mudur hayat?Yoksa bunların hic biri mi? Hayatın sizin için anlamı nedir? Yoksa anlamsız mıdır hayat? Benim hayatım hepsinden biraz farklıydı bir o kadar d...