Hazal'dan
Zeynep kucağımda uyuyunca onu yatağına yatırıp odadan çıkarım. Odadan çıktıgım anda kızlar anında bakışlarını bana cevirip gözleriyle Ne oluyor? bakışı atarlar.
Ben:
-Kızlar jhope zeynep'in küpelerine dinleyici takmış baekhyun'u dinlemek için zeynep de kendisine güvenmedigi için sinirlenmiş küsmüşler diyip soru sormalarına cevap vermeden odama çıkarım. Sonrada suga'ya mesaj atarım.Ben:Suga yarın erkenden bize gelin. Zeynep ve jhope küsmüş onların arasını yapmamız lazım ama erkenden gelmeyi unutmayın zeynep evden çıkmamalı
Uyur gezer tatlıı sevgilim: Merak etme o iş bizde sevgilim :)
***********************************
Sabah odamın tıktıklanma sesi ile uyandım.
Petek:
-Zeynep uyandın mı
Ben:
-Senin sayende(!)evet.
Petek:
-Tamam aşağı gel o zaman bu arada sevgililerimiz gelmiş jhope'un ise senle konuşmak istediği bir konu varmış.
Ben:
- T-tamam geliyorum ben dedim o da gitti. O gidince ben konuşmaya eevam ettim.-Jhope mu olmaz daha trip atacağım ben ama onu görünce hemen affedesim geliyo saçmalama zeynep o sana güvenmedi onu sevdigin halde baekhyun ile olabileceğini düşündü ve sen onu affetmekten bahsediyorsun dur buldum labirente gideyim hem zaman kavramı işime yarar derim ve bir kitap alıp labirente giderim.
Labirente girince esen hafif rüzgarla konuşmaya başlarım "buranın havasını, kitaplarını en çok da sessizliğini ve yalnızlığını özlemişim"
O sırada arkamdan "maalesef yalnız değilsiniz hanımefendi" diyen bir ses duyulur. Ben arkamı döndüğümde ise o muhteşem gözlerini gözlerimie sabitleyen bir adet jhope ile karşılasırım. Muhtesem derken mi galiba trip yapmaktan vazgectim ben ama öyle bakınca insanda ne öfke ne sinir kalıyor... Ah yine saçmaladım
Ben:
-Jhope
Jhope:
-Aşkım
Ben:
- Git jhope
Jhope:
-Bak haklısın ama sende beni anla kıskandım seni
Ben:
-Bende bunu anlamıyorum jhope bu neyin kıskançlığı
Jhope:
-Haklısın hatta o kadar kıskancım ki günün bir kısmını belkide yarısını üzerinde geçirdiğin yastığı bile kıskanıyorum sonra da diyorum keşke dünyaya senin yastıgın olarak gelseydim tam devam edecekken sözünü keserim.
Ben:
-Hayır sen benim sevgilim oldun ve sevgilim olarak kal... Ya jhope ya sen nasıl bir adamsın sana ne kadar öfkeli sinirli olsamda seni görünce affediyorum.
Jhope:
-Hayata umutla bakan bir adamım neden biliyor musun?
Ben:
-Neden?
Jhope:
-Çünkü umudum yanımda diyince yüzümü istemsiz bir gülümseme belirdi o sırada jhope bir kutu çıkardı
Jhope:
-Bunlar yeni küpelerin o küpeleri bir daha takmazdın ama ilk sevgililer günü hediyemizi takmaman da olmaz o yüzden bunlar dinleyicisiz yani kontrollü dinleyicili (ben kaşlarımı çatarım) öyle bakma ya o gün çok işimize yaradı küpelerin yani suraya basınca dinleyici aktif tekrar basıncada aktif degil diyip küpe kutusunu elime verdi.
Ben:
-Teşekkür ederim
Jhope:
-Etme bu önceden yapmam gerekn bir seydi zaten. Ben küpeleri takınca o an beklemediğim bir sey olur.
Jhope:
-Aşkım
Ben cevap vermek için ona dönerken jhope dudaklarıma yapışır. Ayrıldığımızda kızardığımızı hissederim.
Jhope bana bakarak sırıtır ve konusur
Jhope:
-Utandın mı sen?
Ben:
-Yo hava sıcak sadece
Jhope:
-Tabi tabi der.O an "ay barışmışsınız hemde fazlasıyla" diyince Petek kızarmanın üzerine level atlayıp hafid hafif morarım. O an Petek bunu fark etmis olacak ki konuşamaya başlar.
Petek:
-Merak etme Zeynep benden sır çıkmazHadi işallah demek gelsede icimden ona inanmayı seçerim.
Petek gittikten bir süre sonra bizde labirentten ayrılıp eve döneriz.
Selam nasılsınız sevgili okurlar umarım iyisinizdir eski bölümleri açıp baktıgımda eskiden çoook soru sorduğumu fark ettim o yüzden bu bölümü sorularla bitirmeye karar verdim.
Sizce bir sonraki bölüm de ne olucak?
Petek neden üzgün?
Jimin sizce Petek'in dediği seye sinirlenecek mi?
Yoksa anlayısla mı karşılayacak?
Tabi bu soruların cevabını veremem o yüzden bir sonraki bölümde görüşmek üzere
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaderin Oyunu/Labirent(Tamamlandı)
FanfictionHayat nedir? Ne için yasadığını bilmeden yaşamak mı, sevdiğinin yaşasın diye yaşamak mı, umut mudur hayat?Yoksa bunların hic biri mi? Hayatın sizin için anlamı nedir? Yoksa anlamsız mıdır hayat? Benim hayatım hepsinden biraz farklıydı bir o kadar d...