Niye şu an yanımda değilsin jhope neden, neden? Bana söz vermiştin seni her şartta koruyacağım diye o sözü bozmak için mi verdin bana? Sana en ihtiyaç duyduğum anda neden çekip gittin? Ben burada senin için göz yaşı döküyorken sen bana yardım elini neden uzatmadın? Beni neden burada bir başıma bıraktın? Umarım bu sözlerimi bir gün duyarsın jhope, umarım bu sözlerimi iş işten geçmeden duyarsın jhope. Ve belki bir umut beni kurtarmaya gelirsin...
***********************************
Jimin'den
Petekle konuşmamdan sonra hızlıca zeynep'in telefondan jhope'a atılmış konuma gittik. Ben hızla Petek'in gireceği ilk iki mağaza olan Gratis ve H&M e baktım. Ama yoktu. Arkadaşlarım ile bütün avm'yi taradık. Tabi ki sonuç pek parlak değildi o sırada yerde öylece duran telefon dikkatimi çekti bu Petek'in telefonuydu. Bir süre oturup düsününce jhope'un aklına bir fikir geldi.
Jhope:
-Aklıma bir şey geldi ben baekhyundan şüphelendiğim için küpelerine dinleyici takmıştım belki oradan bir sey buluruz.O ses üzerine aremin de aklına bir şey geldi
Arem:
-Tabi ya karmaşada unuttum ben de rukiyenin kolyesine yer tespit cihazı koymustum yerlerini de tespit ederiz hem.
Ben:
-E hadi o zaman biz jhope ile dinleyicideki seslere bakalım sizde yeri tespit edin diyip hızla eve gittik neden mi başka nerede bilgisayar bulabilirdik ki...Ben ve jhope baekhyun ile zeynep'in konuşmasını dinlerken çıldırdık hele ki ben o kai'nin aşkına s**arım.
Ben tam sinirden abajuru elime alıp kırıcakken jhope'un eli beni tutar
Jhope:
-Sakin ol diyicem de sakin olamam diyiceksin o yüzden sadece o abajuru yerine bırak jimin. Nasıl da tanıyo beni amaBen istemeye istemeye abajuru bıraktım o sırada namjoon odaya girdi.
Rm:
-Gidicekleri yeri bulduk ama çok uzakta
Ben:
-Yarın Roma da olunca daha da uzakta olucaklar
Rm:
-Ne roması
Ben:
-Aşıklar sehriymiş, kainin askıymış
Rm:
-Yok artık
Ben:
-Bence de yok artık
Jhope:
-Bence oraya gitmek saçma romaya gidiceklerse limanı kullanacaklar oraya gidelim.
Rm:
-Oraya arabayla bile yetişemeyiz ne yapıcaz?
Ben:
-Vampir hızımızı kullanacağız
Jhope:
-Jimin hep ekşınlı şeyler buluyorsun kolayı var
Ben:
-Ya neymiş?
Rm:
-Hakketen yol yok ne?
Jhope:
-Eskiden olsa bende aynı tepkiyi verirdim ama eskiden olsa ışınlanmak var diymi.
Rm:
-Çok doğru bu benim aklıma niye gelmedi
Jhope:
-Exo hiç birimizde akıl bırakmadı ki normal diyince burukça gülümsedim.
Jhope:
-Şimdi yatın dinlenin yarın 5 te hepiniz hazır olun ne olur olmaz bir de erken çıkarsalar aksilik istemiyorum diyince hepimiz yatak odalarımıza gitmiştik.Jhope'tan
Onlar odalarına gidince belki bir sey bulurum diye ses kaydına devam ettim.Niye şu an yanımda değilsin jhope neden, neden? Bana söz vermiştin seni her şartta koruyacağım diye o sözü bozmak için mi verdin bana?
Üzgünüm zeynep, üzgünüm. Şu an senin yanında olamadığım seni söz verdiğim halde koruyamadığım için üzgünüm
Sana en ihtiyaç duyduğum anda neden çekip gittin?
Çekip gitmedim sadece yanına zamanında gelemedim yetişemedim olmadı. Ama asla çekip gitmedim ben asla
Ben burada senin için göz yaşı döküyorken sen bana yardım elini neden uzatmadın?
Uzatmadım haklısın ama uzatacağım merak etme seni en yakın zamanda kurtaracağım en yakın zamanda...
Beni neden burada bir başıma bıraktın?
Seni bir başına bırakmadım diyemem ama....
Umarım bu sözlerimi bir gün duyarsın jhope, umarım bu sözlerimi iş işten geçmeden duyarsın jhope.
Duydum sevgilim duydum umduğun oldu duydum. Hemde iş iste geçmeden duydum
Ve belki bir umut beni kurtarmaya gelirsin...
Gelicem zeynep gelicem. Asla ama asla seni orada yalnız bırakmayacağım asla ama asla...
Güzel bir bölümü daha bitirdik hatta en sevdiğim bölümlerimden biri oldu diyebilirim. Siz ne düsünüyorsunuz bu konuda cevaplarınızı yorumlarda görmek dileğimle... Unutmadan vote atın!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaderin Oyunu/Labirent(Tamamlandı)
FanfictionHayat nedir? Ne için yasadığını bilmeden yaşamak mı, sevdiğinin yaşasın diye yaşamak mı, umut mudur hayat?Yoksa bunların hic biri mi? Hayatın sizin için anlamı nedir? Yoksa anlamsız mıdır hayat? Benim hayatım hepsinden biraz farklıydı bir o kadar d...