Bölüm18:Hazırlık Var!!!!!

18 7 0
                                    

Müdür:
-Doğrusu itiraf etmenize şaşırdım gerçi bu kayıt olmasa etmezdiniz ama neyse. Ayrıca siz ceza vermek için aradığımızı sanıyordunuz ama yanlış. Doğru sprey boya yapmak suç ama resmi olursa neden suç olsun ki... Kabul ediyorum sprey boyalar bir lise öğrencisine göre gayet iyi. Şimdi sizin tahmin etmediğiniz gibi bir ceza vereceğim. Yarın okula gelir gelmez benim yanıma geliyorsunuz. Ben size öğretmenlerinizle beraber seçtiğim modelleri veriyorum. Sonra siz o modelleri sprey boya ile duvarlara çiziyorsunuz. Hadi yine ballısınız yarın yorgun olursunuz diye dersiniz yok ve yokta yazılmayacaksınız. Hadi şimdi işim var çıkın.

Biz odadan çıkar çıkmaz sorar bakışlarımızı Jungkook'a yollarız.

Jungkook:
-Tamam anlatacağım jimin ile bu sevgili olaylarının geliştiği videolar hakkında konuşuyorduk.Ben cebime flashı attığımda bilgisayar ekranının yansımasından müdürü gördüm. Cebimde iki flash vardı ben de müdürün bu işin peşine düşme ve bulma ihtimallerini düşünerek içinde sprey boya videomuz olduğu flashı vardı.Bende onu verdim ki bence iyi ettim.

***********************************

Sevgililer gününe birkaç gün kalmıştı. Dolayısıyla alışveriş merkezlerinde, dükkanlarda geziniyorduk ama zeynep hariç. Zeynep evde kalıp v'ye birşeyler hazırlamak istedi. Bizde zeynep hariç avmye gittik. Avm de hediye aradık demiyorum çünkü hazal halletmiş hediyesini çıkışta alacak ballı kısaca. Neyse ben hediye bulmama bakıyım. Ben, petek ve ayşe beraber bir dükkana girdik. O sırada petek'in gözlerini karşıya dikmiş bakışı dikkatimi çekti.
Ben:
-Nereye bakıyorsun?
Petek:
-H&M e neyse ben kaçtım bye der ve gider. Arkasından "saçmalama" desemde beni umursamaz bile.

Uzun bir süre sonra güzel bir bileklik buldum. Kalp kırılacak bir şekilde bölünüktü. Ama mıknatıs ile birleşiyor ve iki insan resmi vardı. Üzerinde ise "Kalbim Seninle Tamamlanıyor" yazıyordu.
Ben:
-Bakar mısınız?
Kadın:
-Tabi buyrun
Ben:
-Brn bu bilekliğin kendimin ve sevgilimin olduğu fotoğrafı koydurtucağım ama telefonumda fotoğraf onu telefondan fotoğraf haline getirebileceğim bir yer var mı?
Kadın:
-Şu karşıdakı yerde çektirebilirsiniz.
Ben:
-Teşekkürler
Kadın:
-Rica ederim

Petek'ten
H&M de iken bir an telefonuma baktım oha bir saat olmuştu. Elimdekileri hızla bırakıp çıktım. Ve gördüğüm ilk mağazaya girdim. Mağazadan tam çıkacakken "Seni Her Halinle Seviyorum" yazıyor ve adamın üzgün, kızgın,yorgun vb. halli fotoğrafları vardı. Acabu bu tshirte jimin'in fotoğraflarını koydurup hedoye edebilir miyim?
Ben:
-Bakar mısınız?
Adam:
-Buyrun
Ben:
-Bu tshirte kendi istediğimiz fotoğrafları koydurtabilir miyiz?
Adam:
-Maalesef
Ben:
-Lütfen bu çok önemli
Adam:
-Bir soruyum der ve gider.5 dk sonra adam gülümseyerek gelir
Adam:
-Şanslısınız patronumuz kabul etti
Ben:
-Çok teşekkür ederim birde fotoğraflar telefon-
Adam:
-Şuradaki dükkandan yapabilirsiniz. Sevgililer günündeki herkesin sorusu bu oluyor. Rica ederim bu arada.

Ayşe'den
Zeynep ve petek ile dükkana girmiştik ama dükkanda şu an sadece ben vardım. Jin'in masasına koyabileceği bir eşya arıyordum çünkü jin orada çoooooook fazla vakit geçiriyordu.
Bir süre gezindikten sonra iki biblo gördüm. Kız olan beni erkek olan jin'i temsil ediyordu.

Zeynep Yaren'den
V hep sesimin güzel olduğu için hep ona şarkı söylememi isterdi. Ben ise red ederdim. Bugün ise bir özgüven patlaması ve sevgili günü hediyesi bulamayacak oluşundan dolayı I love boy adlı bir şarkı yazdım. Sonra da gitarımla o şarkıyı söyledim. Tam bitirmiştim ki kapı çaldı. Hıphızlı ir şekilde nota kağıtlarını, gitarımı hızla odaya koydum sonrada kapıyı açtım
Rukiye:
-Bakıyorum da çok hızlısın
Ben:
-Uf abartma rukiye açtım işte e neden geldin?
Rukiye:
-Güzel bir şeyler bulamadım ben de kendi kendime birşeyler yapmaya karar verdim.
Ben:
-Hm anladım neyse ben odamdayım diyip hızla odama koşarım.

Selam millet! Nasıl bir bölüm olmuş beğendiniz mi? Bu arada kusura bakmayın hediyelerinin fotoğrafını koyamadım çünkü o hediyeleri ben uydurdum. Tabi ki vardır aynıları ama bunları yine de ben uydurdum.
Bu arada birkaç bölüm sonrası için Kai ve Baekhyun biyasları olanlardan özür dilerim. Özellikle kai olanlardan

Bugün bos bölüm atmaya vaktim oldu da bu bölümü atabildim. Belki haftaya atamayabilirim. Ama büyük olasılıkla yeni bölüm atacağım haftaya da

Kaderin Oyunu/Labirent(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin