O sırada Jungkook yine sesli bir şekilde konuşmaya devam eder
" Bir an Irmak sandım acaba teklifime Irmak ne diyecek" dediği sırada bir parmak yavaşca omzuna dokunur Jungkook arkasını döndüğünde kimi görsün Irmak
Irmak konuşmaya girerek "Evet Jungkook" der. O sırada sevinçle Irmak ve Jungkook birbirlerine sarılır.
***********************************
Jungkook sevinçle arkadaşlarıyla beraber kaldığı eve döner. Kapıyı V açar ve mutluluğu üzerine konuşmaya başlar.
V:
-O hayırdır çok mutlusun bakıyorum da. Irmak'a çıkma teklifi mi ettin (şakasına)
Jungkook:
-Evet diyince V'nin gözleri sinirden alev saçar
V:
-Ne demek evet ilk çıkma teklifi eden olamıyorum ilk üçe giren olamıyorum ilk dörde bile giremiyorumyeter artık bitti artık çıkma teklifi etmek yasak sırada V ve Zeynep var. Kimse artık çıkma teklifi EDEMEZYarın
Tae Zeynep'i arayıp meşgul olup olmadığını sorar Zeynep meşgul olmadığını söyleyince V onu daha önce kimseyi götürmediği dağ evine götürür. Tabi jungkook kamereman gibi herkesi çektiği için o da dağ evini görür. Neyse Zeynep ve V'den devam edelim. V ilk önce Zeynep'e dağ evini gezdirir. Kısa bir süre sonra müzik dinlemeye karar verirler.Tae ise o an I need u dinlemek ister yani bazı sebeblerden dolayı da olabilir tabi...
Tae:
-Bts açsam sorun olur mu?
Zeynep:
-Ben bir armyim tae. Tae bu söz üzerine I need u yu açar.
Tae şarkının ortalarına doğru konuşmaya başlar.
Tae:
-Biliyor musun Zeynep bu şarkı beni anlatıyor
Zeynep:
-Nasıl yani?
Tae:
-Şarkıda diyor ya sana ihtiyacım var kızım diye işte tam orada Zeynep bu kalbin yaşaması için senin yanında olmaya ihtiyacı var. Bana ne yapıyorsun bilmiyorum ama bu hoşuma gidiyor. Zeynep benimle çıkar mısın?
Zeynep:
-Evet evet tae diyip sarılır. Kısa bir süre sonra ayrılırlar.
Zeynep:
-Ben soğuk muyum(sarkı da geçiyor)
Tae:
-Hayır hele ki kalbin insan girdi mi çıkamıyor bir ömür boyu orada kalmak istiyorum.
Zeynep:
-Ben de seninkinde diyip hasret giderircesine bir kez daha sarılırlar.Evet geldik bir bölümün daha sonuna...
Ve neredeyse her bölümde sorduğum gibi sorularla bitireceğim.
Bu bölümü de sorularımın cevaplarını yorumlarda bekliyorum tabi ki.
Unutmadan bu bölümümdeki sorular a ve b partlarından oluşuyor şimdi sorularıma geçmek istiyorum.
A-)Geçmişe Dönük Sorular
Kitabım nasıl gidiyor?
İtiraf bölümlerini beğendiniz mi?
Kitaptaki karakterleri (kastım kız karakterker bts değil) beğendiniz mi ve hangi kız sizi anlatıyor?
B-)Geleceğe Dönük
Kitabım nasıl gitmeli?Kitabın devamında ne olmalı?
Gelecek itiraf bölümlerinde ne olmalı?
Jin ve ayşe nasıl çıkacak?
Arem ve rukiye nasıl çıkacak?
Neyse bu kadar soru yeter bu arada itiraf bölümlerine vote atarsanız çoook memnun olurum, gerçekten çok uğraştım itiraf bölümlerine...
En yakın zamanda görüşmek üzere
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaderin Oyunu/Labirent(Tamamlandı)
FanfictionHayat nedir? Ne için yasadığını bilmeden yaşamak mı, sevdiğinin yaşasın diye yaşamak mı, umut mudur hayat?Yoksa bunların hic biri mi? Hayatın sizin için anlamı nedir? Yoksa anlamsız mıdır hayat? Benim hayatım hepsinden biraz farklıydı bir o kadar d...