Bölüm20:14 Şubat

19 8 0
                                    

Jimin:
-Alo zeynep senden bir ricam var.
Ben:
-Söyle
Jimin:
-Petek nelerden hoşlanır.
Ben:
-Yumuşak şeylerden mesela peluş ayı
Jimin:
-Yok o olmaz ona ayı dediğimi düşünmesin
Ben:
-E chimmy al seni hatırlatır hem
Jimin:
-O zaman bir kalp bir chimmy ve bir shel nasıl?
Ben:
-Shel kim?
Jimin:
-Petek'in bt21 karakteri sizinde var neyse bye sağol diyip kapatır. Bende yatağıma geçip kendimi uykunun kollarına bırakırım.

***********************************

Geldik çattık o güzel telaşlı sevgililer gününe.....

Bugü  hepimiz yani on dördümüz birlikte buluşuruz. Doğru bu günde sevgililer yalnız kalmalı o da olacak ama ilk önce jungkook'un videosu ve hediyeler var diymi...

İlk olarak jungkook o hepimizin sevgilisinin  çıkma teklifini ettiği anı izleriz. Tabi jungkook'un da...

Sonra ya da ilk demeliyim galiba Jin kalkar, hediyesini ve  notunu verir. Jin Ayşe'ye bir aşk merdiveni hediye eder ve nota da çiçek aldığından "çiçek gibi narin sevgilime" yazıyordur. Vay çok anlamlı ama biz neden bu notları akıl etmedik. Galiba bugünün hödükleri bizleriz....

Jin:
-Aşk merdivenin hikayesini biliyorsunuz diymi?
Ayşe:
-Tabi ki biliyoruz sonra bize dönerek bilmeyen yok diymi bakışları atar. Biz onu onaylar anlamda başımızı sallasakta aslında kimse bilmiyordur.

Aşk merdiveni adını şu hikayeden alır. Günün birinde biri aşk merdiveni asla açmazmış. Sonra o kişi bahçesinde açan koca aşk merdivenini almış bahçeye koymuş açmayan aşk merdivenin yanına. Bu aşk merdiveni onun güzelliğini görür görmez aşık olmuş. Ve büyümüş ama istediği gibi olmamış o büyüyünce adam salona getirdiği aşk merdivenini tekrar bahçeye götürmüş. Sonra o diğer aşk merdiveni onun hasretine dayanamayıp sararıp ölmüş. Bu yüzden adına aşk merdiveni deniyor.

Sonra suga kalktı, hediyesini ve notunu verdi. Notta "kim demiş hayatın kötü olduğunu benim hayatım sensin çokta güzelsin" vay ne ne güzel yazmış suga( aslında bu sayfada gördüğünüz bütün notlar bana ait internetten de hiçbirini almadım ama siz suga yazmış gibi davranın😋) . Sonrada suga ona üzerinde "you are a badgirl you are a my princess" uazan tshirtü ve bir swag şapkasını verir.

Ardından jhope kalkar, bana hediyemi ve notumu verir. Normal notlardan biraz farklıdır ama neden bir arada olduğumuzu, neden ayrılamayacağımızı anlatan kısa bir nottur. Lakin gönlüne işleyen bir not

"Biz ayrılamayız çünkü kalplerimiz birbirimize zincirlenmiş

Biz ayrılamayız çünkü gözlerimiz  mühürlenmiş

Biz ayrılamayız çünkü sözlerimiz işlenmiş"

Sonrada bana hediyemi verir.(İçinde dinleyi olduğunu benim bilmediğim) antrasit küpeleri bana verir. Ben biraz şaşkınca bakarım.
Ben:
-Sen bana küpe aldın?
Jhope:
-Niye alamaz mıyım? Benim sevmediğim her şeyi sevmemek ya da benim sevdiğim her şeyi sevmek zorunda mısın ki. Hadi tak eminim sana çok yakışacak, der ben de bu söz üzerine antrasit küpelerimi kulağıma geçiririm.

Sonra tae kalkar, bana hediyemi ve notunu verir. Her zaman ki gibi ilk notu söyleyeceğim notta

"Sevgin; bitmeyen yollar kadar uzun, bulutlar kadar yumuşak...
Bir ömür nefesinle yaşamaktan daha güzel ne olabilir ki..." yazıyordur. Sonra tae Zeynep'e kendi yazdığı ama Zeynep'e hatta ben hariç kimseye kendisinin yazdığını söylemediği kitabı verir: Sevgili Sevgilim.

Daha sonra arem kalkar, hediyesini ve notunu verir. Notta

"Sevgilim sordun mu bana hiç seni ne kadar seviyorum diye hemen söyleyeyim "nar" kadar  dışımdan bir ben görünüyor içimden bin sen dökülüyor" yazıyordu. Hediye olarak ise güzel ve içinde sanki geleceği görmüşcesine bir takip cihazı vardı tabi bunu tek arem biliyordu.

Yine bir bölümün daha sonuna geldik. Bana yazar 14 Şubat bitti diyenler olabilir ama benim bu bölümü yazmam için çıkmaları gerekiyordu. Bu sebeple onları yazarken biraz gecikti very sorry!

Kaderin Oyunu/Labirent(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin