Bölüm11:İtiraf/Beni Kiminle Tanıştıracaksın?

49 7 16
                                    

Ben içeri girmeye çalışırken hazal kapıyı açtı ve saniyesinde soruyu yöneltti. Neredeydin?

Ben:
-Jhope la niye ki?
Hazal:
-Bu saatlere kadar ama
Ben:
-Hazal şimdi sorularını çekemem yatıcağım ben iyi geceler
Hazal:
-Kaçıyorum deme de yatıyorum de iyi geceler sanada

***********************************

Bugün okuldaydık ama Jimin yoktu.
Petek:
-Jungkook Jimin'i gördün mü?
Jungkook:
-Hayır Petek derken Petek'in telefonu çalar arıyan Jimindir.

Jimin:
-Alo petek
Petek:
-Alo jimin needesin sen?
Jimin:
-Ben mi piknik yaptığımız yerdeyim hatta müsaitsen akşam gelmeni isterim seni biriyle tanıştıracağım
Petek:
-Müsaitim kimle?
Jimin:
-Sürpiz neyse kapatmam lazım bye
Petek:
-Bye der ve o sırada jimin telefonu kapatır.

Akşam
Petek karanlık ormanda jimin'i  bulmaya çalışır ve seslenir
Petek:
-Jimin nerdesin Jimin
Jimin Petek'e yaklaşarak düşmesin diye elinden tutar ve "Buradayım" der.Petek ateş yakılmış yerde olan sandalyeye oturur ve konuşur
Petek:
-E biriyle tanıştıracaktın beni nerede?
Jimin:
-Ha o mu?
Petek:
-Evet o
Jimin:
-Birazdan gelir
Petek:
-Kim peki?
Jimin:
-Rahat bir şekilde sevgilim der.
Petek:
-Ne?? Sen niye beni sevgilinle tanıştırıyorsun ki? der sertçe. Sonra karşısındaki adama boş yere sevgi beslediğini bildiğinden normale dönerek konuşur. Yanlız kalmalıyızdınız. Ben gideyim der.

Aslında jimin'in onu sevmediğini bilen bu duygusal kız Jimin'in sevgilisini onla tanıştıracağını duyunca öfke krizi geçirip eve dönmek yerine kızı bir yandan da parçalamak ister ama yapmaz tabi...

O sırada jimin kalmış olan Petek'in kolundan hızla tutar ve kendine çevirir sonrada bjr şey demesine fırsat vermeden konuşmaya başlar.
Jimin:
-Dur, gitme, kal benimle. Şu an sevgilimle tanıştıracağım diyince sinirlendin bana çünkü kıskandın onu çünkú benim hissettiklerimi yaşadıklarımı sende yaşıyorsun Petek ama benim sevgilim yok ama olmasını istediğim biri var. Petek benimle çıkar mısın?
Petek:
-Şaşkınlığı üzerinden atar atmaz Evet, evet ve evet diyip jimin'e sarıldı.

5 Dk Sonra
Ateşin olduğu yerde petek göğsünü Jimin'e yaslamışken Jimin biraz tedirgin bir şekilde konuşmaya başlar
Jimin:
-Bir koku alıyorum
Petek:
-Bende aşk kokusu hemde
Jimin:
-Üzgünüm sevgilim ama bu öyle bir koku değil hemen bakıp geliceğim diyip kalkar. O sırada az öteye gittiğinde yoğun vampir kokusu ve yoğun kurt kokusunu alır. Kurtlar ile vampirler birbirleriyle anlaşamayacağına göre melez. Hemen kaçtığına görünmek istemediğine göre de Jungkook. Ayrıca bu parfüm kokusu da jungkook'a ait. Jimin Jumgkook'un onları videoya çekmek için gekdiğini anlar ama intikamını sonraya saklayıp Petek'in yanına döner.

Nasılsınız okurlar? E nasıl bir bölüm olmuş?

Siz Petek'in yerimde olsaydınız aynı tepkiyi verir miydiniz?

Peki ya Jungkook ve Irmak ikilisinde ne olacak?

Jimin ve Hoseok Jungkook'a ne yapmayı planlıyor?

O ses Irmak'a mı ait?

Yoksa dondurma isteyen çocuklara mı?

Bir sonraki bölümde görüşmek üzere....

Selam arkadaşlar size bölüm33: Got7 diye bir bölüm gelmis olmalı ben bölümperi kafamda kurup adlarını yazarken yanlısıklıkla atmışım lütfen o bölümü unutum.

Kaderin Oyunu/Labirent(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin