Rm:
-Ya sanki insansınızda uzun süredir abur cubur yemedik diyorsunuz. Zaten ana besin kaynağımız kan değil mi? Biz vampir olmadan önce fazla abur cubur yediğimizden dolayı eski hazzı alamasakta biraz yemiyor muyuz? Şimdi boş boş konuşmayın. Kızlar siz evde durup film secin. Kalanlar ise şimdi markete gidiyoruz haydi. Diyip son noktayı koydu rm.
Suga:
-Peki diyince içimden bir seyler gitti. Öyle masumca bakıyordu ki bu sekilde bir konuşmada olmasak kesin tumblr a koymuş ve çok fazla sayıda begeni almıstım.Kızlarla beraber film seçmistik. Filmi Tv'ye bağlayıp sevgililerimizin gelmesine bekledik o sırada "Sevgilim ben geldimmmm" dedi bur ses bu sözü geneldi jhope ve jimin söylerdi. Ama bu ses jhope'a ait olamayacağı için biz jimin'e ait olduğunu düşündük.
Petek:
-Jimin sen mi geldin?.. Kai
Ben:
-Baekhyun
Irmak:
-Mark...Ne işin var burada? Irmak böyle söyleyince biz Irmak'a erkekler Mark'a bakar. İyi de onlar nereden tanışıyordu?***********************************
Ben:
-Bir dakika siz nereden tanışıyorsunuz?
Irmak:
-Yıl başında gittiğim bir seminer vardı ya oradan
Mark:
-Bir dakika bir dakika Irmak bana kendisini yakın gördü bende öyle ve bana asla yalan söylemez. Ayrıca bana sevgilisinin xiumin olduğunu değil Jungkook olduğunu söyledi bu durumda (kai'ye dönerek) yalancı sensin.O sırada uzaktan bir ses daha duyuldu "Aşkım biz geldik." ve bu Jimin'in sesiydi. Bir bu eksikti sagolun ya kaderim.
O sırada jimin elindeki posetlerle salona girer. Jimin kai'yi görünce cıldırır (e bir zahmet cıldırsın) ve onun yüzüne yumruğu geçirir.
Jimin:
-Ben sana daha kac tur dayak atmalıyım Kai. Sevgilim beni, ben onu seviyorum. Bu sen Petek'i seviyorsun diye değişmeyecek. Çık git artık aramızdan diyip onu yakasından tuttuğu gibi dışarı atar. Tabi diğerlerininde eli armut toplamıyor onlarda kısa bir dövüp kovarlar evden dışarı.O sırada jungkook ve diğerleri exoyu görünce sinirden gözleri kör oldugu için göremedikleri got7 üyelerini görürler. Peki bunlar kimdi ki?
Jungkook:
-Sevgilim bunlar kim?
Irmak:
-Sevgilim bu Mark ben hani seminere gitmiştim ya orada tanıstım. Mark güvendiğim ve sıcakkanlı biridir. Bunlarda uzunca bahsettiği ama benim göremediğim arkadaşları olmalı. Yalnız bende neden buradalar, daha önemlisi neden exo'nun yanındalar bilmiyorum. O açıklamayı da bize onlar yapsın.Jackson:
-Aslında tahmin ettiğiniz gibi kötü bir niyetimiz yoktu. Bizim Çin de bazı işlerimiz vardı. O yüzden geçici bir süreligine oradaydık. Ben ve mark gece sahilde gezmeye karar verdik. O sırada bir tekneden boğuk bağırış sesleri duyduk. Onları kurtarıp ne yasadıklarını sorduk kai bize 'sevgililerine aşık olan birileri onlara korede rahat vermeyince hem aşıklar sehri olduğu için hemde sizden kurtulmak için Romaya gitmek istemişler. Çine ise zevkli diye tekneyi tercih etmisler. Fakat siz onlardan güçlü olduğunuzdan onların sevgililerini alıp onları gemiye bağlamış ve gemiyi çalıstırmışsiniz.' Bu yüzden biz size karşı sinirlenip buraya onlara yardım etmeye geldik. Lakin gercek pekte öyle gibi değil sanki.
Jhope:
-Gibi deģil doğru anlattığının bir cümlesi dahi yalancı pislik
Jimin:
-Madem öyle tanışalım ben Jimin,memnun oldum.
Bambam:
-Biz- bizde
Jimin:
-Korkmanıza gerek yok onların nasıl yüzsüz olduğunu bilseniz hak verirsiniz zaten.
Jb:
-Merakımdan soruyorum size ne yaptılar mesala?
Jimin:
- Mesala onu dövdügümden Petek'in acıma duygusuyla ben ile Petek'i küstürdü üstüne üstlük 'Jimin ile küs oldugunu biliyorum' diyerek çıkma teklifi etti, mesala sevgililerimizi eter ile bayıltıp kaçırdı, mesala onlara "Bundan sonra onları unut yeni sevgilileriniz biziz." diyerek Roma'ya kaçırmaya kalktı.
Jin young:
-Sandığımdan daha kötüler anlaşılan sizin yerinizde olsam aynılarını yapardım heralde ben jin young
Jin:
-Bende jin galiba adaş çıktık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaderin Oyunu/Labirent(Tamamlandı)
FanfictionHayat nedir? Ne için yasadığını bilmeden yaşamak mı, sevdiğinin yaşasın diye yaşamak mı, umut mudur hayat?Yoksa bunların hic biri mi? Hayatın sizin için anlamı nedir? Yoksa anlamsız mıdır hayat? Benim hayatım hepsinden biraz farklıydı bir o kadar d...