Lay:
-Hadi millet markete gidiyoruz kai bugün izinli ballı kısaca. Ama siz benle geliyorsunuz. Bu arada petek rica etsem sen burada biz gelinceye kadar kalır mısın?
Petek:
- Ta-tabiPetek kai'nin başında duruyordur ama petek en sonunda uykunun esiri olur. Kai ise onu kendi yatağına yatırır sonrada "iyi geceler sevgilim" diyip onu yanağından öper. Sonrada kendisi boş evdeki yataklardan birine yatar.
***********************************
Yarın
Petek kendine ait olmayan bir yatakta kalkar. Kendi kendine "neredeyim ben?" diye sorar. O sırada aklına dün gelir ve dünden kalma giysileri ile aşağı iner.
Petek:
-Günaydın
Kai:
-Günaydın kahvaltı?
Petek:
-Aslında ben kalmasan iyi olacak hem giysilerim
Kai:
-Israr ediyorum hem sen her halinle güzelsin
Petek:
-Pekala diyince sofraya otururlar. Sessizliğin olduğu o ortamda kai konuşmaya başlar.
Kai:
-Petek sana bir şey soracağım
Petek:
-Tabi
Kai:
-Benimle çıkar mısın
Petek:
-Neee???!
Kai:
-Bak dün sizi izledim sevgilenden ayrıldığını da biliyorum.O sırada petek ne kadar büyük bir oyunun içinde olduğunu anlar. Herseyi o planlamıştı üyelerinden evde gitmesini, baekhyunun konuşmasını... Her şeyi o yapmıstı ve işin kötüsü petek bu durumda jimin'i haksız görmüstü oysa sonuna kadar haklıydı.
Petek kai'ye sert bir ktokat atar ve ağlamaklı gözlerle konuşmaya bakar "ben seni iyi biri sanmıstım kai oysa içinde tamamen farklı biri yatıyormuş senin hani dedin ya ayrıldıgınızı gördük diye doğru ama senin için değmez şimdi onarmam gereken bir gònül var diyip evden çıktı.
Petek evden çıkınca tuttuğu göz yaşlarını serbest bırakmıstı bir yandan jimin'i arıypr bir yandanda affedilmeyi diliyordu. Oysa kendisi olsa hayatta affetmiyiceğini biliyordu.
Petek jimin'i üç kez aradıktan sonra açmayacağını anlayıp aramaktan vaz geçti ve bir banka oturup ne yapacağını düşündü.
Jiminden
Petek onu üç kez aramasına rağmen açmamıştı. O sırada bir soru aklına hücum etti "peteğin telefonunu açmamak kai'ye koz vermek olmuyor muydu?" Jimin aklına hücum eden soru ile hemen petek'i arar. Telefon ışık hızıyla açılır.Petek:
-Alo jimin der ağlamaklı sesiyle
Ben:
-Alo petek ne oldu? Neredesin? Gelip seni alıyım.
Petek:
-Kai nin evinin yanındayım hızlı gelmeye çalış jimin sana ihtiyacım var diyip kapatır.Petek'ten
Jimin ile konuştuktan sonra içimi bir mutluluk kaplamıştı. Amq yine de benim ağlamamı dindirebilecek bir seviyede değildi tabi ki...Hala şoktaydım ama Kai'nin böyle bir planı olmasına oysa ona o kadar güvenmiştim. Ama kai'ye değil kendime kızıyordum daha çok jimin o kadar uyarmıştı neden dinlemedim ki. Neden hayatımı değiştiren bu adamın; kararımı değiştirmesine, oraya gitmeme engel olmasına izin vermedim ki NEDEN?
Bu düşüncelerimle boğuşurken bir araba yakınımda durdu. Arabaya göz ucuyla baktım bu Jimin'in arabasıydı. Zaten inince o yakışıklılığından belli oluyordu... Ah ne diyorum ben onun yüzüne nasıl bakacaktım?
Jimin bana yaklaşır ve sorar "Aşkım ne oldu" ben sessiz kalırım. O sırada jimin beni çene kısmımdan tutarak yaşlı yüzümü kendine doğru çevirir.
Jimin:
-Aşkım lütfen ağlama, ağlamana dayanamam. Bu söz kalbimi yumuşatmıştı. Ben jimin'e ne yapmışken o bana nasıl davranıyordu...Jimin:
-Anlat hadi rahatla
Ben:
-Anlatırım ama sonra dövmiyeceğine söz vermelisiniz
Jimin:
-Anlatman için bu gerekiyorsa pekala
Ben:
-Sen haklıydın Jimin kai kötü biri. Bizim ayrıldığımızı görmüş ondan sonraki gün bana çıkma teklifi etti.Jimin o an çooook sinirlenir ama hiçbir şey ona Petek'e verdiği sözü çiğnetemez. Zaten Petek de ondan tamamen kopmuş gibi gözüyordur.
Jimin Petek sözünü bitirince ona sımsıkı bir şekilde sarılır. Petek barıstıklarını anlar ve oda jimin'e sımsıkı sarılır.
Bu sefer sizden özür dileyerek başlıyorum. Ama bir daha demem bu kadar özür dilemeye alışık değilim. Gerçi genelde suçlu olmadığım içindir. Hala suçlu değilim sonuçta bu benim öyküm birazcık yaralı tamam saçmaladım iyice. Yeni bölümde yeni olaylarla görüşmek üzere💖💖💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaderin Oyunu/Labirent(Tamamlandı)
FanfictionHayat nedir? Ne için yasadığını bilmeden yaşamak mı, sevdiğinin yaşasın diye yaşamak mı, umut mudur hayat?Yoksa bunların hic biri mi? Hayatın sizin için anlamı nedir? Yoksa anlamsız mıdır hayat? Benim hayatım hepsinden biraz farklıydı bir o kadar d...