Bölüm10:İtiraf/Olumsuz Bir Vaka

36 7 7
                                    

Suga:
-Benimle çıkar mısın Hazal?
Hazal:
-Gözünden bir damla yaş gelerek Evet der ve sarılır
Suga:
-Noldu neden ağlıyorsun?
Hazal:
-Hiç bir an duygu karmaşası yaşadım
Suga:
-Söz bundan sonra mutlu olmadığın sürece ağlamayacaksın bir daha der.

***********************************

Kızlarla beraber bir bamkta oturmuş sohbet ediyorduk. Jhope ise bir ağaca yaslanmış duruyordu. Ama beni izlediği çok belliydi ya da ben onu düşümdüğümden öyle hissediyorumdur. O sırada jhope derdi varmışcasına sertçe nefesini verir. O sırada Jhope'a omuz atarak jungkook yanına gelir.
Jungkook:
-Neden ona gerçekleri söylemiyorsun?
Jhope:
-Anlamadım
Jungkook:
-Bence anladın hatta anlamam imkansız sonuçta ben Zeynep ile yakınkan arkadaşın olmama rağmen içten içe  kıskanan birisinden bahsediyoruz
Jhope:
-Kalbini kırmaktan korkuyorum. O sırada konuşmaları duyan jimin de hemen lafa atlar.
Jimin:
-Sen ve kalp kırmak yapma jhope aynı cümlede bile sırıtıyor. Anlatım bozukluğu gibi hele ki senin gibi romantik biri için. E madem olaylar var suga niye eksik kalsan arkadaşını desteklesin o da gelir Jhope'un yanına.
Suga:
-Jimin'e katılıyorum
Jungkook:
-E hadi
Jhope:
-Şimdi mi yo hayır öyle şap badanak olmaz okul çıkışında bir plan yapayım di mi
Suga:
-Benim ki olmuştu ama neyse diyince Jimin ve Jungkook bıyık altından gülümserler.

Okul Çıkışında
Bugün Jhope yanıma gelip çıkışta müsait olup olmadığımı sordu. Bende olduğumu söyleyince beni bir kafeye getirdi.
Ben:
-Jhope bana ne söyleyeceksin? Meraktan çatlayacağım. Sordum önemli mi diye kafede öğrenirsin dedin. Hadi meraktan çatlatma beni
Jhope:
-Madem bu kadar merak ettin hızla söze giriyim zaten lafı uzatmaya da gerek yok hepsi aynı yere varıyor sonuçta bak zeynep ben sana karşı kimseye karşı hissetmediğim şeyleri hissettim ve hissediyorum. Benimle çıkar mısın?
Ben:
-Ne??Hafif soğuk şekilde
Jhope:
-Beklediğim tepki
Ben:
-Jhope bak ben daha önce-
Jhope:
-Biliyorum biliyorum ama yine de sana karşı olan hislerimi bilmeni istemiştim Zeynep. Bu arada üzülme yani bu senin suçun değil sen seveceğin kişiyi seçersen daha doğrusu kalbin ama arkadaş olarak kalacağımızı görüşürüz bye.

Ben o sırada elini tutarak "Dur" derim. Jhope ise anlamazca ve sorarca yüzüme bakar. Ben de sorularını cevaplamak için konuşmaya başlarım. Zaten içimdeki hisleri dökme sırası bendeydi

Ben:
-Jhope ben senin anladığın şeyi demek istemedim ben sadece daha önce tıpkı senin gibi kimseye karşı hissetmediklerimi hissetiğimi söylemek istedim dinleseydin anlardın zaten eğer teklifin hala geçerliyse cevabım değişmemek üzere EVET

O sırada Jhope'a baktığımda dans ediyordur. Deli çocuk işte naparsın? Ama o deli çocuk sizin umudunuzsa işler biraz karmaşık tabi...

Ben:
-Jhope ne yapıyorsun?
Jhope:
-Dans ediyorum hep hayır diyiceksin diye planladım o yüzden çok mutluyum
Ben:
-Ama şu an kafedeyiz baş başa kaldığımızda dans etsen olmaz mı?
Jhope:
-Bunu söyleyen sen olmasaydın cevabım net ve hayırdı sandelyeyi çekip oturarak ama sen olunca cevabım değişiyor tabi...

Kafede çıktıktan sonra uzunca bir süre Jhope ile gezmiştik. Hatta baya uzunca bir süre eve gece 1'de giricek kadar. Yalan olmasın eve en son bu saatte 5-6 yaşlarımda girmiştim. Gerçi o zaman arkadaşlarımla kalmıyordum ama neyse.

Ben eve girmek için yol ararken hazal kapıyı açtı ve saniyesinde soruyu yöneltti.Neredeydin?
Ben:
-Jhope la niye ki?
Hazal:
-Bu saatlere kadar ama
Ben:
-Hazal şimdi sorularını çekemem yatacağım ben iyi geceler
Hazal:
-Kaçıyorum deme de yatıyorum de iyi geceler sanada

Evet geldik bir bölümün sonuna galiba bunu çok sık kullanmaya başladım. O zaman farklı bir şey bulalım ne olsun Merhaba millet yok bu değil olmadı bu Selam Gençlik bak bu daha iyi geldi kulağa neyse başlamayı yaptıysak sorulara geçebiliriz. Bu sefer ki sorularım Petek ve Jimin çifti ile olacak. Ama bu bölüm biraz daha farklı.

Sizce Petek Jimin'in dediği yere gidince nasıl bir süpriz ile karşılaşacak?

Jimin dediği gibi sevgili ile (evet biraz kopya oldu da neyse görmezden geliyorum) Petek'i tanıştıracak mı? Tanıştıracaksa neden?

Jimin nasıl bir oyun hazırlamış?

Petek'in kızgınlık ve siniri nas bir an da yok olacak?

Jimin'in ve Petek'in peşinde kimler var? Bir melez? Vampir? Kurt?

Yeni bölüme kadar Sevgimle kalın ya da kalmaya çalışın💟💝

Bu arada belki yarın yeni bölüm atabilirim.

Kaderin Oyunu/Labirent(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin