Altın Maknea: O zaman yarım saatin önüne kapıda olun kızlar sizi almaya geliyoruz
Ben:Tamam
Kavgasız yapamayız oda arkadaşıyız:Ok
Duygusalın da duygusalı petişşşş:
OlurUyuyan Güzel:Ok
Psikopat Tavşan Irmak: Ok
Sessizlik Kraliçesi: Tamam zaten herkes bunu diyecek kısaca o yüzden görüşürüz
Mini aşçım: Doğru ama benim içimde kaldı o yüzden tamam diyeceğim tamam.
***********************************
Saat 3.30'da okula gitmiş ve sprey boya yapmaya karar vermişizdir. Aslında jungkook a karşı çıksamda bu iş gerçekten çok zevkli tıpkı karakterimiz gibi....
Yarın okul bahçesine girdiğimizde herkes duvarlara bakıp konuşuyordu.
-Sizce kim yaptı?
-Bence resim kulubünden
-Yalnız gerçekten kim yaptıysa çok güzel olmuş
-Müdür kızıcak ve sanata yazık olacak
Okulun içine girdiğimizde ise bunun gibi birkaç konuşma vardı. Ama ek iki cümle hariç
Müdür:
-Mi cha bunları kim yaptı?
Mi cha:
-İnanın hiç bir fikrim yok müdür bey ama emin olun kamera kayıtlarında çıkaracağım zaten itiraf etmeleri için de duyuru yapacağız.Hehe kesin bizi bulursunuz zaten biz de kamera kayıtlarını silmemişizdir. Ve eminim suçumuzu üstleniriz kesin yani kesin.
Günlerden 1 Şubattı. Aynı zamanda okulda bu olayın üzerine konuşulmuş öğleden sonraki dersler başlamıştı. Sevgililerimiz ise kodlama dersindeydi. Hacker jungkook ise hemen işini bitirmiş ve hocadan izin alıp video düzenliyordu. Peki hangi videoyu bizim hepimizin çıkma teklifi ettiği videoyu. Neden mi? Çünkü sevgililer gününe iki hafta kalmıştı. İste bu yüzden hepimizi tek tek çekti.
Dera bitiminden jungkook hocadan izin alıp tenefüste de sınıfta kalmayı istedi ve hocada en sevdiği öğrencisini kırmayıp kabul etti.
Birkaç dk sonra jungkook dan "bitti" diye bir ses çıktı.
Jimin:
-Videoyu hazırladın mı yani
Jungkook:
-Evet bitti
Jimin:
-Amn dikkat et jungkook bu videoyu kimse görmesin hele ki müdür o duymasın
Jungkook:
-Doğru söyliyorsun flashı yanıma alıyım diyip cebine atar. Sonra da yok ya diyip çıkarır.Tabi onları müdürün izlediğimden habersizdir.
Müdür flashbelleki alıp videoyu izler. Tabi bu gördükleriyle sinirlenir doğal olarak. Sonra da bizi anoms ederler.
"Zeynep beyza, zeynep yaren, hazal, rukiye, ayşe, ırmak, jhope, v, suga, rm, jin, jungkook adlı öğrencilerimizin 5 dk'ye kadar müdürün odasında bulunması önemle rica olur."
Jimin ve jungkook kısa bir bakıstıktan sonra hepimiz müdürün odasına gittik.
Müdür:
-Anlatın bakalım ciddi ve bir o kadar da serr bir ifadeyle.
Suga:
-Anlatılacak bir sey yok ki müdürüm her şey ortada zaten.Ama madem istiyorsunuz pekte sorun değil. Ben, hazal, rm, rukiye, zeynep, jhope, zeynep yaren, v, ırmak, jungkook, jimin, petek, ayşe ve jin s-Jungkook o an hızlıca sòze atlar. Sanki bizi kurtarabilecek gibi sanki olanları düzeltebilecek gibi...
Jungkook:
-Sprey boyayı yapanlarız.Biz hepimiz jungkook'a ne diyorsun? bakışları atarız. Tamam onu da biz yaptık ama videoda sevgili olduğumuz jungkook'un hazırladığı video yok muydu? O sırada müdür konuşmaya girdi.
Müdür:
-Doğrusu itiraf etmenize şaşırdım gerçi bu kayıt olmasa etmezdiniz ama neyse. Ayrıca siz ceza vermek için aradığımızı sanıyordunuz ama yanlış. Doğru sprey boya yapmak suç ama resmi olursa neden suç olsun ki... Kabul ediyorum sprey boyalar bir lise öğrencisine göre gayet iyi. Şimdi sizin tahmin etmediğiniz gibi bir ceza vereceğim. Yarın okula gelir gelmez benim yanıma geliyorsunuz. Ben size öğretmenlerinizle beraber seçtiğim modelleri veriyorum. Sonra siz o modelleri sprey boya ile duvarlara çiziyorsunuz. Hadi yine ballısınız yarın yorgun olursunuz diye dersiniz yok ve yokta yazılmayacaksınız. Hadi şimdi işim var çıkın.Biz odadan çıkar çıkmaz sorar bakışlarımızı Jungkook'a yollarız.
Jungkook:
-Tamam anlatacağım jimin ile bu sevgili olaylarının geliştiği videolar hakkında konuşuyorduk.Ben cebime flashı attığımda bilgisayar ekranının yansımasından müdürü gördüm. Cebimde iki flash vardı ben de müdürün bu işin peşine düşme ve bulma ihtimallerini düşünerek içinde sprey boya videomuz olduğu flashı vardı.Bende onu verdim ki bence iyi ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaderin Oyunu/Labirent(Tamamlandı)
FanfictionHayat nedir? Ne için yasadığını bilmeden yaşamak mı, sevdiğinin yaşasın diye yaşamak mı, umut mudur hayat?Yoksa bunların hic biri mi? Hayatın sizin için anlamı nedir? Yoksa anlamsız mıdır hayat? Benim hayatım hepsinden biraz farklıydı bir o kadar d...