Bölüm26: Kaçırılma

16 8 0
                                    

Tae:
-Ne??!! Nasıl??!!!
Zeynep:
-Bana verdiğin kitap bizim hayatımızı anlatıyor yani ya sen yazdın ya da takip ediliyoruz
Tae:
-Belki bem yazdım
Zeynep:
-Tae ben ciddiyim
Tae:
-Bende ciddiyim
Zeynep:
-Peki neden söylemedin(hala inamayarak)
Tae:
-Eğer bem söyleseydim ben sana kitap nasıldı diye sorsam sen bana beğenmesende iyiydi derdin ama eğer bilmezsen ne düşünürsen onu söylerdin.
Zeynep:
- Be-bem özür dilerim
Tae:
-Önemli değil
Zeynep:
-Tae affet beni barışalım
Tae:
-Küsmedim ki affediyim diyip eve giderler. Tabi kahkalar eşliğinde özellikle de tae....

***********************************

Bugün kızlarla sıkıldığımızdan gezmeye gitmek isteriz ben de hem sevgililerimiz belki gelir diye hem de haber vermek için jhope'u aradım.
Ben:
-Alo sevgilim
Jhope:
-Alo birtanem bir şey mi oldu?
Ben:
-Ağzını hayra aç jhope biz kızlarla alışverişe gideriz sonra da geziniriz sizde gelir misiniz diye aramıştîm.
Jhope:
-Anladîm bizim biraz işimiz ama bir saate kadar geliriz
Ben:
-Bekliyelim mi? Gidelim mi?
Jhope:
-Siz gidin bu arada konum atmayı unutma tamam mı sevgilim
Ben:
-Tamam atarım bye
Jhope:
-Bye diyip kapattım.

Biz kızlarla beraber gezmeye gelmiş hatta bir yarım saatte gezmiştik. Sevgililerimiz de sanîrım birazdan geliriz diye düşünüyorduk.
Petek:
-Ben bir Jimin'i arayıp geleyim dedi ve gitti.

Yazar'dan
Petek jimin'i aramak için kızların olduğu yerden biraz uzaklamıstı. Petek jimin'i aramıştı.
Petek:
-Alo Jim- o sırada Petek ağzına tutulan mendille sözü kesilmişti. Jimin ise Petek Petek diye sesleniyor cevap alamıyordu o sırada telefon Petek tarafından kapatıldı. Ama Jimin telefonun Petek tarafından kapatılmadığını biliyordu daha kötüsü Jimin bir aksilik olduğunu da biliyordu.

Kai'den
Aklıma koymuşum Petek ya benim olacaktı ya da benim olacaktı. Petek'i eter ile bayıltmıştım. Sonra da jimin ile konustuğu telefonu kapattım. Şimdi sıra diğer kızlarda...

Yazardan Devam
Hazal ve Irmak arkalarına dönmüşlerdi tam o sırada Petek'i kai'nin kucağımda görünce deliye döndüler. Kızlara belli etmeden kai'nin kucağındaki petek'in yanına gidip takip etmeye başladılar. Tabi o şaşkınlıkla Jimin'i aramayı akıl edemediler. O sırada yol ikiye ayrıldı kao nereye gittiğini görmedikleri için hazal ve ırmak ayrıldılar. O sırada hazalı suho ırmak'ı ise xiumin bayılttı. Onlar da gelmeyince zeynepler, rukiye, ayşe hep beraber avm'ye girip onlarî aramaya başlarlar. Onlar da hazal ve ırmak'ın ayrıldığı yerlerden ikiye ayrıldılar. Zeynepler ve ayse, rukiye olarak...
Ama onlar ararken onları da ikişer kişi onları bayılttı onlar ise: Baekhyun, chen, lay ve suhondu.
Kai grubuna herkesi farklı odaya kilitlemelerini isterler onlarda öyle yaparlar.

Evet geldik bir bölümün daha bitisine hep sonuna dedigim için bu sefer bitişine demek istedim. Yine bir bölümün daha sonuna geldik.
Bu bölümüde sorular ile bitirmek istiyorum.
Sizce kızların basına ne gelicek?
Kurtulabilecekler mi?
Nereye gidecekler?(Yeterince tüyo verdim bence)

Kaderin Oyunu/Labirent(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin