A németek általában újravágják az intrókat. vagy jobb klipet készítenek hozzá. Szerintem megéri. Annyival jobb, hogy nem kell Marinette felrobbanó fejét nézni benne, amikor jellemét tekintve az a fej kurva távol áll tőle ... (-.-)'
*****
Adrien addig merengett a világ dolgain és az ő egyre jobban szeretett bogárkáján, amíg mosollyal az ajkán álomba szenderült. Nem látta, ahogy Plagg rosszallóan megcsóválja a fejét és ellebeg a kinevezett kuckója felé.
Ezalatt nem messze egy férfi homlok ráncolva figyelte a gondosan elrejtett kamerák kereszt tüzében lévő szobát.
- Magam sem hinném el, ha nem a saját szememmel látnám jönni és menni – sötétült el a tekintete, és elszántan fordult a mellette lebegő lepke szerzetre. - Az, hogy végig itt volt a közvetlen közelemben, csak még jobban feldühít. Nem kegyelmezek senkinek, aki a célom útjába állt. Még a saját fiamnak sem.
Arca fájdalmas grimaszba torzult, ajkait egyetlen vonallá préselte haragjában, s mély lélegzettel fordult a mellette levitálóhoz.
- Nooroo! Változtass át!
Esteledett.
A fiút halk neszezés szakította ki az álmok világból. A szobája ajtaját alig hallható kattanással kinyitották, s valaki nesztelenül surrogó léptekkel közeledett az ágya felé. Visszafojtott lélegzettel tettette az alvást s résnyire nyitott szempillái alól kilesve egy ismerős alak körvonalait olvasta ki a falon végignyújtózó árnyékokból. Az ajkába harapott, s idegességében alig bírta kivárni, hogy mellé érjen.
Az árny fölemelte kezét, s a benne tartott gömb markolatú botot ütésre lendítette. Adrien ebben a pillanatban hemperedett le az ágyáról, hogy mellette ügyesen talpra esve harcra készen vethesse magát a behatolóra. A meglepett támadó azonnal reagált és sebtében visszahőkölt, hogy a bottal újra lendíthessen, de az alany ismét fürgén félreugrott előle.
- Mit akarsz tőlem Halálfej? - kiáltotta a fiú, miközben fölkapta az ágya melletti kis asztalról földgömböt és teljes erejével a támadójához vágta. A férfi védekezően maga elé emelt karjával kivédte az érkező tárgyat s hagyta, hogy több darabra törve landoljon a padlón. A fiú után kapott, de az ügyesen beugrott a számítógép asztal és a forgószék közé, amit védekezően tartott kettejük között. Titkon remélte, hogy Plagg fölfigyel a ramazurira és a segítségére siet
- A gyűrűdért jöttem, cicus! - kiáltotta Halálfej. - És ha megszereztem, utána gyerekjáték lesz megkeresnem azt a nyamvadt bogarat, hogy tőle is elvegyem a talizmánját.
Adrient bosszantotta az alak arroganciája és magabiztossága. Minden elővigyázatosságról megfeledkezve lendületesen nekilökte a széket az ellenfelének és ki ugrott a rejtekéből. Elszántan felsietett a csigalépcsőn, nyomában üldözőjével, aztán félúton fölfelé átugrott a korláton vissza a padlóra.
- Úgyis elkaplak mindkettőtöket!
- Nem hiszem én azt. Ő sokkal ügyesebb annál – nevetett föl a fiú és újabb tárgyakkal dobálta meg a maszkos támadóját. Rövid macska-egér harci kört róttak a fehér kanapé körül, amit Halálfej egy erőteljes suhintással vágott ketté a további fogócskát elkerülendő. Ajka szegletében fölényes vigyor vert tanyát. Botja hüvelyéből vékony pengéjű lepke motívumokkal díszített kardot rántott elő, azzal darabolta szét a bútort, de olyan sebesen, hogy a mozdulatot nem is lehetett látni. Mondjuk az odakintről beszűrődő fényben ez nem is olyan nagy csoda.
KAMU SEDANG MEMBACA
C' Est la vie - Miraculous
Fiksi PenggemarBevallott érzések... - Én szerelmes vagyok beléd... Összetört álmok... - Sajnálom, de mást szeretek... Van gyógyír a szerelmi bánatra? ... - Figyelj kislány, ha el akarod felejteni, akkor kutyaharapást szőrével kell gyógyítanod. Mondj igent annak, a...