Po wypaleniu weszliśmy do mieszkania. Zaczęłam szukać wzrokiem dziewczyn. Znalazłam jedną, ale drugiej nie mogłam zlokalizować. Podeszłam do Blanki, która rozmawiała z jakimś wysokim chłopakiem, który ją obejmował. Zmarszczyłam brwi, ale mimo to podeszłam do nich.
- Widziałaś Amelkę?
- Nie, nie wiedziałam. Szukaj Sebastiana, tam gdzie on tam i ona. A tak w ogóle to, to jest Janek. Ten, o którym Wam opowiadałam. - powiedziała pokazując na chłopaka, który pocałował ją w czubek głowy.
- Cześć. - powiedział wyciągając rękę w moją stronę.
- Tosia. Miło mi. - powiedziałam podając chłopakowi rękę.
- Jarałaś. Czuje to. - powiedziała Blanka
- No. Tak było. - powiedziałam uśmiechając się. - A co chcesz? - poruszyłam brwiami.
- No pytasz się jeszcze. - powiedziała zadowolona.
- To zaraz wracam. - powiedziałam i ruszyłam w stronę Igora. Usiadłam znów koło chłopaka.
- Co chcesz? - zapytał od razu na mnie spoglądając. Uśmiechnęłam się.
- No wiesz. - powiedziałam wkładając włosy za ucho.
- Chcesz blanta. Jak nic. - powiedział klepiąc się w udo śmiejąc się.
- No może i tak. - powiedziałam również się śmiejąc.
- A co będę z tego miał? - zapytał przygryzając dolną wargę.
- Buzi.
- O kurde kuszące. - powiedział poprawiając się na kanapie. Podeszli do nas Blanka z Jankiem. Dałam chłopakowi buzi w policzek.
- Za takie coś? - zapytał śmiejąc się.
- Oj no weź Igor. To dla mnie tak naprawdę. - powiedziała Blanka.
- Kurde, ale przynajmniej zarobiłem buziaka w policzek. - powiedział puszczając mi oczko. - No to chodźcie. - powiedział wstając z kanapy.
- Ja spasuje. - powiedziałam machając rękoma.
- A co zjarałaś się? - zapytał Bugajczyk uśmiechnięty od ucha do ucha.
- Na pewno mniej niż Ty. - powiedziałam kręcąc głową.
- Daj spokój. Chodź. - powiedziała Blanka ciągnąc mnie za rękę. Jęknęłam tylko, ale koniec końców poszłam razem z nimi. Blanka odpaliła blanta od razu się zaciągając. Podała go dalej, biorąc przedtem jeszcze parę buchów. Kiedy była moja kolej pokręciłam głową. Przyszła kolej na Igora, który się zaciągnął i wypuścił dym centralnie w moją twarz.
- Weź. - powiedziałam machając ręką, a ten się tylko zaśmiał.
Wypalili go do końca i wróciliśmy do środka.
- Czy możemy zacząć pić normalny alkohol? - zapytała Blanka pokazując na stół pełen wódki.
- No pewka. - powiedziałam chętnie i ruszyłyśmy w tamtą stronę. Dołączył do nas Janek.
- To co? Pół na pół? - zapytał Norbert biorąc się kompletnie znikąd.
- No może być. - powiedziałam podając mu kubeczki.
- Bardzo proszę. - powiedział i zaczął nalewać do nich alkohol.
- Siles, Ty to się chyba z powołaniem minąłeś. - zaśmiał się Janek.
- Barman to moje drugie imię. - powiedział Norbert.
Zaczęliśmy wszyscy pić. Nasza czwórka bawiła się tak dobrze, że nawet nie zwróciliśmy uwagi na to jak czas szybko mijał. Minęły dobre trzy godziny, kiedy w końcu dołączyła do nas Amela z Sebastianem. Na szyi dziewczyny można było dostrzec widoczne z daleka czerwone ślady. Patrzyłyśmy na nią wzrokiem mordercy. Pociągnęłyśmy ją na bok, zostawiając przy tym naszych kolegów, aby nam wszystko wyjaśniła.
CZYTASZ
PLAY ME LIKE A PIANO |SILES|
RomanceDziewiętnastko letnie dziewczyny przyjaźnią się z Borysem, który wprowadził ich w świat rapu. Jak potoczą się ich losy?