2.8

7.8K 599 299
                                    

Acaba kaçsa mıydım. Arkamdaki kapıya bakıp bir hamle yapacakken Atlas kolumdan tutup kendine çekmiş ve kapıya yaslamıştı.

"Nereye?"

"Kapıyı kilitleyecektim"

İyice boka batıyordum.

"Ev boş değil mi zaten?"

"Olsun her ihtimale karşı"

Dudaklarımı ısırıp pencereye baktım. Sanırım buradan atlarsam ölmezdim ama kafam gözüm kırılabilirdi.

"İlter"

hızla kafamı ona çevirdim.

"İstemiyorsan söyleyebilirsin, zorla bir şey yapacak değiliz."

Beni korkutan da buydu. İstiyordum. Kafamı olumsuz anlamda salladım.

"İstiyorum ama şey..."

"Korkuyor musun?"

kafamı iki yana salladım.

"Korkmuyorum ama gerginim."

Bana yaklaşıp elini saçıma daldırdı. Zayıf noktamı biliyordu. Boynuma ıslak bir öpücük bırakıp geri çekildi.

"Üstte olmak ister misin?"

Bunu yapabileceğimi sanmıyordum. Neden bilmiyorum ama üstte olmak istemiyordum. Kafamı iki yana salladım.

"O zaman rahatla tamam mı?"

Bu sefer kafamı aşağı yukarı salladım. Yatağa oturmamı sağlayıp tişörtümü çıkardı. Ben de onun tişörtünü çıkardım. Elim titrediği için bunu yaparken biraz zorlanmıştım...

Gülümseyip beni yatağa yatırdı. Boynumu öpüp hafifçe dilini değdirdiğinde kesik bir şekilde inledim.

Kafamı geriye atıp gözlerimi kapattım. Çok yavaş hareket ediyordu.

*

Atlas yanıma yığıldığında kafamı ona çevirip ellerinden birini tuttum ve saçıma götürdüm. Gülümseyip saçlarımla oynamaya başladığında ben de gülümseyip kollarımı ona sarmıştım.

Dudaklarına küçük bir öpücük kondurup geri çekildim.

"Bir kere daha yapsak mı?"

Hayretle gözlerini sonuna kadar açıp kafasını bana çevirdiğinde diğer tarafa dönüp uyku taklidi yaptım. Birden kahkaha atmaya başlamasıyla kaşlarımı çatıp ona döndüm.

"Ne var?"

"Çok tatlısın."

"Hiç de bile."

Kollarımı birbirine bağlamıştım. Kollarını belime sarıp omzumu öptü.

"Seni seviyorum."

Kalbim tekrar hızlanırken gülümsemem yüzümde genişlemeye başlamıştı. Yüzümü tekrar ona döndüm.

"Ben de seni seviyorum."

------------------------------------------

çıldırıcam gklgddldgjdglkdgjkdggdjldgjdlşkjşdfgidfkişş

şimdi kaçıyorum flkşfdfdlşdklş

Düğün(Gay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin