°°26°°

3.9K 175 45
                                    

Czemu przypomniało mi się o tym, kim jest Yoongi dopiero teraz? Mieszkałem z zabójcą w jednym mieszkaniu i czułem się bezpiecznie? To absurd, ale

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Czemu przypomniało mi się o tym, kim jest Yoongi dopiero teraz? Mieszkałem z zabójcą w jednym mieszkaniu i czułem się bezpiecznie? To absurd, ale....ale obiecał, że mnie nie skrzywdzi i cały czas powtarza, że mu na mnie zależy..... Powinienem w to wierzyć? Naprawdę czuję do niego coś więcej i myślę, że on też. Szczególnie widać to po jego reakcjach na mój dotyk. To nadal jest zawstydzające!

W ogóle hyung jest straszniee kochany! Kupił mi tyle rzeczy, a ja? No właśnie, co ja mu dam na święta?! Hmm....

- Halo, Jiminssi - ocknąłem się zeswoich myśli i spojrzałem przepraszająco na hyunga. - Pytałem, czy przymierzysz te ubrania, bo nie jestem pewien czy trafiłem z rozmiarem.

- Ah, tak. Nie ma sprawy - patrzyłem na te wszystkie ciuchy, które bardzo mi się podobały i wywoływały wdzięczność. - Jeszcze raz dziękuję, hyungie - podszedłem do starszego i cmoknąłem w polik, dostając w zamian piękny uśmiech.

- Trafiłem w ogóle w twój gust?

- Taaak, są cudowne i takie...moje.

Zacząłem się rozbierać, choć i tak zbyt wiele na sobie nie miałem. Zostałem w samych bokserkach i sięgnąłem po pierwsze spodnie i koszulkę.

- Weow, Jimin. Skąd w tobie tyle pewności siebie? Nie to, że mi to przeszakdza, ale bardzo różnisz się od siebie z przed kilku miesięcy.

- Hm...skoro akceptujesz mój rzeczywisty wygląd i uważasz, że ci się podoba, to czego mam się wstydzić?

- Uroczy - szepnął pod nosem starszy, gdy zakładałem spodnie.

- I jak? - obróciłem się kilka razy, poprawiając koszulkę i jeansy, w których jeszcze nie do końca czułem się komfortowo.

- Bosko - oczy Yoongiego wyglądały jakby ktoś wsadził w nie gwiazdki, świeciły się, a jego uśmiech się powiększył.

Przymierzałem tak po kolei wszystko, co kupił starszy chłopak, rumieniąc się na kolejne komplementy, którymi mnie obdarzał. Jednak gdzieś z tyłu głowy, myślałem nad rozmową o tym całym płatnym zabijaniu. Chciałbym, żeby wszystko mi wyjaśnił.

- To już chyba ostatnia rzecz - sapnąłem lekko zmęczony i zmieniłem bluzkę na kolejną, jak się okazało prześwitującą i z błyszczącego materiału. Była ładna.

- O cholera, nie zauważyłem wcześniej, że jest prześwitująca! Aish, wyglądasz uroczo i seksownie zarazem - zachichotałem delikatnie na te słowa i postanowiłem podroczyć się z hyungiem.

- Skoro tak dobrze w niej wyglądam, to chyba powinienen wychodzić w niej na miasto z tobą, prawda?

- O, nie. Co to to nie! Nawet nie waż się jej zakładać poza domem, te wszystkie obrzydliwe dziady będą pożerać cię wzrokiem.

- To chyba komplement dla mnie.

- Ciekawe, czy komplementem będzie dla ciebie też to, jak któryś się do ciebie dobierze.

Excellent lovers//yoonminOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz