Aynı Gecenin Devamı - Yılbaşı-
Part II
Dudakları dudaklarımı kapladığında nefesinin sıcaklığıyla içimde bir şeylerin eridiğini hissettim, ama yabancı hissetmiyordum. Çok tanıdık bir duyguydu.
Dokundurduğu dudaklarını kımıldattı, hemen karşılık verdim ona, içeri girmesine izin verdim.
Zaten o günden beri istediğim tek şey buydu, şuan bunu daha iyi anlıyordum.
Adım atacak başka yer olmamasına rağmen biraz daha yaklaştım ona, alt dudağımı emip kendine daha çok çekti. Soluk soluğa geri çekildiğinde yüzünde hissettiği her şeyi görebiliyordum; haz, istek, şaşkınlık, mutluluk ve belki korku.
Muhtemelen aynı ifadeler bende de vardı.
Zor bela yutkunup kendimi konuşmaya zorladım, şuan arayı tekrar kapatmak dışında bir şey düşünemiyordum
"Sonuç neymiş?"
"Ne?" şaşkınlıkla irkilip bana bakmaya devam etti, çok kısa bir andı ama ikimiz de soluk soluğaydık.
"Alkol. Alkolle ilgisi var mıymış?"
Kafasını iki yanına salladı yavaşça, "Alkolle ilgisi yokmuş."
Onaylarcasına kafamı sallamakla yetindim, üzerinde düşünemeden tekrar arayı kapattım, hiç tereddüt etmeden o da karşılık vermeye başladı.
Elleri kısa saçlarıma daldı, daha çok bastırdım kendimi, daha sert öpmeye başladı.
Gömleğinin yakalarını çekiştirdim, ellerim boynuna daldı, yüzüne çıktı, takip edemiyordum. Sanki yıllardır olan bir şeymiş de çok uzak kalmışız gibi.Garip bir duyguydu ama aynı zamanda tanıdık.
Çok derinlerde insanların çığlıkları eşliğinde geri sayıma başladıklarını duyuyordum, her an birileri bizi burada basabilirdi ve bunun Dilara olma olasılığı çok yüksekti. Ama uzaklaşamıyordum, hiçbir şey umurumda değildi. Bu noktada istesem de umursayamıyordum. Alt dudağını emip hırsla çekiştirdim. Onun sıcaklığını çok özlemiştim.
8...7...6...5...
Nefes bile almadan öpüşüyorduk, ellerimi beline indirip kendime daha çok bastırdım, o da daha çok yaklaştı bana. Vücuduyla güç uygulayıp arkaya gitmeme sebep oluyordu, sonunda sırtım korkuluklara dayandığında eli bacaklarıma inmişti. Sonra yakamı tutup daha çok kendine çekti. Elleri arsızca gömleğimin içinde geziniyordu. Aramızda hiç mesafe yoktu ama yetmiyordu. Kontrolü kaybetmiştik.
4...3...
Çok kısa bir an dudaklarını çekip üst dudağımı yakaladı, elleri boynumu yumuşakça okşuyordu. Ellerimi ensesine attım.
2...
İstediğim tek şey buydu.
1!
İçeriden yeni yılan girdiğimizi haber veren çığlıklar eşliğinde, üstümüze kar yağmasına rağmen zerre soğuk hissetmeden 2019'a girmiştik.
Bunun bu kadar hoşuma gitmesi benim için bile sürprizdi.
Bizi bu trans halinden Bora'nın çalan telefonu çıkarmıştı, soluk soluğa ayrıldığımızda birkaç saniye bir şey yapamadan birbirimize bakmakla yetindik.
"Telefon..." dedim
Çok yakınımdaydı.
Yeni farkına varıyormuş gibi afallayıp telefona baktı
"Siktir! Dilara arıyor."
Elimde olmadan gülümsedim "Yeni yıla girdik az önce, muhtemelen ateş püskürtüyordur."
Her ne kadar engelleye çalışsa da sırıtışını yakalamıştım "Gece yarısı planlarını uygulayamadı."
O anda telefonu da susmuştu "Eh en azından istediği bir şey gerçekleşti."
Kafasını iki yanına sallayıp sırıttı, gece yarısı beni Suna'yla öpüştürme planı yatmıştı, onun yerine Bora'yla öpüşmüştük.
Dilara'nın bu ayrıntıyı öğrense nasıl tepki vereceğini görmeyi çok isterdim.
Telefon tekrar çaldığında Bora'nın sırıtan ifadesi silinmiş ciddi hale bürünmüştü
"Efendim?"
Karşı taraftan Dilara gerçekten ateş püskürtüyor olmalı ki Bora kaşlarını çatıp telefonu kulağından uzaklaştırdı
"Levent kötü oldu Dilara, onu dışarıya çıkardım ne yapsaydım?"
Bir sigara daha yaktım, elimde olmadan mutlu hissediyordum.
"Açma o konuyu şimdi tek derdimiz o mu?... Tamam geliyoruz birazdan... Nerdesiniz?...Tamam oraya geliriz..."
Telefonu kapatıp elimdeki sigaraya uzandı, içine derince çektikten sonra karda söndürüp attı
"Hadi artık gitmemiz lazım."
Henüz bitmemiş sigarama hüzünle bakarak peşinden içeri girdim.
Yeni yıla nasıl girersen öyle geçer derler, ilk defa bunun gerçek olmasını istedim.
***
Pazartesi yılbaşı, umarım hepiniz sevdiklerinizle beraber geçirebilirsiniz, ben ailemle geçiremesem de sevdiğim insanlarla olacağım :) Şimdiden herkese mutlu yıllar! 🌟🎄
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[ I. Kitap ] Yarına Kadar (bxb) • [Tamamlandı]
Historia Corta"Sadece yarına kadar olur mu? Sonra her şeyi unutalım." "Her şeyi mi?" •Serinin ilk kitabı, devamı Bir Gün adlı hikayedir.•