62

7.7K 445 47
                                    

  03.00

Levent

"Oğlum lan hadi!"

Bora Çetin'i kolunun altına alıp saçını karıştırırken Çetin'in yüzü kıpkırmızı olmuştu. Geleli bir saatten fazla olmuştu, Çetin affetmişti bizi ama nazlanıyordu. Pezevenk asla böyle zamanları kaçırmazdı.
Hayatta en sevdiği şey ilgi görmekti.

 "Tamam ulan tamam bırak beni. Pes ediyorum!"

Bora yarım ağız sırıtarak Çetin'i saldığında Çetin hem kızarmış hem de saçları karman çorman olmuştu.
Sahte bir sinirle Bora'ya döndü "Ayı kuvveti var sende amına koyayım, bi kolunu attın mı kurtulmak mümkün değil."
Bora ondan hiç beklemediğim bir cıvıklıkla Çetin'in yanağından makas aldı, başımıza taş yağacaktı

"Boksa gidiyorum ben yavrum ne bekliyorsun."

Anlık bana dönüp göz kırptığında zaten hali hazırda sırıtıyor olduğum için çok memnundum.
Çetin kendini koltuğa bıraktığında derin bir nefes aldı, bu saatte bütün ev halkı uyuduğu için sessizce salonda takılıyorduk. Bir de Çetin'in küçük kız kardeşi olduğu için ayrıca özen gösteriyorduk yoksa Yeşim abla bizi keserdi ve bunda ciddi olduğuna eminim ama kanıtlayamam.

"Eee anlat artık n'oldu lan?" bir an önce anlatmalıydı çünkü birileriyle kavga ettiği aşikardı. Dudağı patlamıştı ve gözünün morarmıştı.
Sorumla beraber Çetin'in yüzü tekrar düşmüştü, "Alara beni aldatıyor."

Aynı anda hem çok şaşırmış hem de hiç şaşırmamıştım, nasıl oluyordu ben de bilmiyorum ama başında beri haklıydım işte amına koyayım!

"Yine bir şey mi gördün?" dedi Bora, o da baya şaşırmış görünüyordu. Hayır neyine şaşırıyorsun bu kadar? Ben kaç defa söylemiştim.

"Yok bizzat gördüm. Ulan var ya." Sinirle yerinde doğrulup volta atmaya başladı ama bir yandan da fısıldıyordu "Oğlum o kadar sinirliyim ki aslında. Kıza sürpriz yapayım dedim tesadüfe bak ki kuzeni de onu eve bırakıyormuş."

İkimiz de devamını beklercesine pür dikkat Çetin'e bakıyorduk "E tabi bırakırken de öpmeyi ihmal etmedi sevgili kuzeni."

"Yuh amına koyayım!" hala neden bu kadar şaşırdığına anlam veremediğim Bora'ya gözlerimi devirip Çetin'e döndüm

"Belliydi kanka, ben demiştim demek istemiyorum ama ben demiştim amınıza koyayım."

Çeto ve Bora bana kötücül bakışlar atıp birbirlerine döndüler, siz bana kurban olun

"Umarım karşı taraf senden kötü durumdadır kardeşim."

Çetin'i geldiğimizden beri ilk defa sırıtırken gördüm "Kardeşim, Allah yukarıda..." bana döndü "Levo senin için bi şahit gösteremeyeceğim kardeşim özür dilerim..." sonra Bora'ya döndü embesil "Lavuğun burnuna vurduğumda kemiğin sesi geldi o sinirle Allah ne verdiyse giriştim çok mutluyum amına koyayım!"

Bora sırıtıp Çetin'in omzunu sıvazladı "Helal olsun lan!"

"Bir dahakine benim ilişki tavsiyelerimi alırsın artık Çeto!" iki seksen sırıtıp kollarımı kafamın arkasında aldığımda Bora hışımla yastığı bana fırlattı. Yakalama fırsatı bulamamıştım bile.

"He Levo he tamam en büyük sensin kardeşim."

Yastığı hızla Çetin'e fırlattım ama o havada tutup bana piç sırıtmasıyla koltuğa sakince koydu. İkisine yandan pis bakışlarımı atarken yavaş yavaş uykumun geldiğini fark ettim. Uzun bir gündü ama sanırım aylar sonra ilk defa her şey yolundaydı.
Artık bir şey olmazdı herhalde, değil mi?

[ I. Kitap ] Yarına Kadar (bxb) • [Tamamlandı]  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin