Doğum günü çocuğundan haberler
★ ★ ★
Taehyung'un doğum günü şerefine bir bölüm.
İyi ki doğdun fan servisin kralı, Jimin'imin kader ortağı, Armylerin kalp krizi sebebi. 💕
Seni seviyorum. :)
Bu bölüm Jimin hakkında daha çok şey öğreneceksiniz ama hâlâ çözülmeyen bazı gizemler var.
Bu bölüm değil ama yakında +18 yerler olabilir hazır olun.
Müzik bar kısmı için ;)
★★★
"Şunları da götür Jungkook."
Neredeyse sürünerek kasadaki hyungun yanına gidip geri kalan etiketleri aldım.
Akşam olmuştu ve ben hâlâ porselenleri etiketliyordum.
Kasiyer hyung bana gülümseyerek etiketleri uzattı ve kendi kasasını kapatıp çıkışa yöneldi.
Onun bile mesaisi bitmişti.
"Teşekkür ederim hyung."
Neden benim mesaim diğerlerinden daha uzun?
Görünüşe bakılırsa Jihyun Bey benden o rezil olmanın intikamını almak istiyor.
"Hosçakal Jungkook-ah!"
Hyung marketi terk ettiğinde elimdeki etiketlerle müşterileri yara yara kendime yol açtım ve güç bela porselen bölümüne ulaştım.
Burada da eleman açığı vardı.
Çünkü Jimin Bey neredeyse her hafta birilerini kovuyordu.
Jimin Bey deyince...
Sabah uyandığımda saray yavrusu o villada değildi.
Namjoon hyung gelip bana etiketi üstünde kıyafetler getirmiş ve hizmetlilerin hazırladığı masada kahvaltı yaptırmıştı.
Ama Park Jimin yoktu.
Neden beni direkt evime götürmediğini sorduğumdaysa bunların Jimin Bey'in
emri olduğunu söylemişti.Dün gece olanlar aklıma geldikçe yüzümün ısınmasına engel olamıyordum.
Sadece onun yüzü gözümün önüne geldiğinde bile utanıyordum.
Tanrım...
Beni üstsüz görmüştü.
"Hey Kook!"
Başımı sallayıp sesin geldiği tarafa döndüm.
Yugyeom'du.
Elinde yerine koymaya götürdüğü bir çift ayakkabı vardı.
"Mesai bitince bara gideceğim. Bu aralar hiç takılamıyoruz. Belki sen de gelmek istersin."
Düşünmeden başımı salladım. İçeceğimden de değil ama... Bu son olanlardan sonra biraz kafa dağıtmaya ihtiyacım vardı.
"Tamam. Geliyorum."
Yugyeom onaylar şekilde gülümseyip bana el salladı ve ayakkabı reyonuna geri döndü.
Bu gece iyi içmeliydim.
Dün geceyi unutmak için.
★★★
"Buraya iki bira!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cloves • Jikook ✔
أدب الهواة[Seul Park AVM] "Ben o gül bahçesindeki zehirli sarmaşığım Jungkook. Ve... Sana feci dolandım." ★★★ [TAMAMLANDI] "Avuçlarımdaki karanfil" (+taegi +namjin) Bölümleri yeniden bir araya getirmemde yardımcı olduğu için: @luvvggukie ' ye derin teşekkürle...