★26★ Love & Loyalty

6.6K 493 474
                                    


No tears left to cry - cober by Larissa Lambert

Kızın sesi effsane güzel 😍😍😍

İthaf: llaverna_💜

Hep olduğun gibi kal seni seviyorum seni bebek. :)

Keyifli okumalar...

★★★

Jimin nazikçe Jungkooku yüzüstü seramik banyo duvarına yasladığında  Jungkook tenine değen soğuktan dolayı inleyip otomatik olarak kalçasını havaya kaldırmıştı.

"Sakin ol... Bu sefer her şey çok yavaş olacak."

Jimin baştan çıkaran sesiyle küçüğünün kulağına doğru fısıldayıp becerikli ellerini onun sıkı kalçalarında gezdirdi.

Jungkook'un kalçasındaki JM's yazısı kabuk bağlayıp dökülmüş, ufaktan yerini yeni pembe deriye bırakmıştı.

Ama hâlâ okunabilir durumdaydı.

"Gözlerini kapat Jk..."

Jungkook titreyen göz kapaklarını usulca kapattı ve kendini Jimin'in hünerli ellerine teslim etti.

Jimin ilk başta onun bu itaatine şaşırsa da sonradan Jungkook'un ona güvendiğine kanaat getirdi.

Yavaşça parmaklarıyla kalçalarına küçük daireler çizerek fıskiyeden akan sıcak suyun altında penisiyle  Jungkook'un kalça yanaklarını
ayırıp küçük pembe deliğe konumladı ve kendini hafif hafif ona sürtmeye başladı.

"Ah...Jimin...mm..."

Sıcak ve ıslak dudakları Jungkook'un sol kulağına çarpıyordu.

"Şşt..."

Jimin, tam ellerini onun ellerine kenetlemiş, içine girecekken birden banyo kapısı pat diye ardına kadar açılmış ve sanki ev yanıyormuş gibi bir telaşla Taehyung içeri dalmıştı.

"Hyung! Hyung!'"

Jimin ağıza alınmayacak derecede ağır bir küfür savurup Jungkook'un çıplak ve su tanecikleriyle dolu biçimli vücudunu öfkeyle kavradığı duş perdesiyle sıkıca örttü.

Gözünden sakındığı asi dağ karanfili Jungkook'unun bedenini, kendinden başka kimsenin görmesini istemiyordu.

"Ne işin var lan senin burada! Bula bula bu zamanı mı buldun gelecek?!"

Jimin çıplak bedeniyle öne çıkıp banyo dolabının alt çekmecelerinden birinden Calvin Klein marka bir boxer çıkarttı ve hızlıca giydi.

Jungkook dimdik olan penisi görünce utanarak bakışlarını kaçırsa da... Taehyung utanma mimiği bile göstermemiş.

Aksine... Yüzünde sıkılgan bir ifade vardı.

Gerçekten de midesiz olmalıydı.

Belki de defalarca Jimin'i çıplak gördüğü içindi bu rahatlığı... Kim bilir?

"Bakmasana lan pezevenk!"

Taehyung hemen kıkırdadı. Hiçbir zaman hyunguna uzun süre kırgın kalamazdı.

"Hyung... Sende olan bende de var!"

Jimin ona gözlerini devirip askıdaki bornozu eline aldı ve duş perdesine sıkı sıkıya tutunmuş, şaşkın şaşkın onlara bakan Jungkook'un karşısına geçip sakin kalmaya özen göstererek beyaz pamuklu bornozu küçüğüne giydirdi.

Cloves • Jikook ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin