★★★
Medyayla okuyun pleasu dbdb
Beğenmeyi unutmayın :)
Keyifli okumalar...
★ ★ ★
Musluğu kapattım ve ıslak vücudumu Jimin’in olduğunu düşündüğüm beyaz bornoza sarıp korkak hareketlerle kapıyı araladım.
Jimin cılız dumanların arasından rahatlıkla seçilen yarı çıplak bedeniyle yatağa uzanmış, sırtını yatak başlığına dayamış, yüzündeki huzurlu ifadeyle tavanı izliyordu.
Elinde yarıya inmiş sigarası...
Sigara içtiğini bilmiyordum.
Odaya bir adım atmamla bakışlarını bana çevirmesi bir oldu. Başı hâlâ yatar pozisyondaydı.
"Duş mu aldın? Ben de tiksindiğin için bileklerini falan kestiğini sanmaya başlamıştım."
Hoş bir kıkırtı eşliğinde yan dönüp sağ tarafının üstüne uzandı.
Yatakta bir kişilik boşluk bırakmıştı.
Kolumdaki kıyafetleri köşedeki tek kişilik koltuğa bıraktım ve bornoza iyice sarınıp çıplak ayaklarımla yatağa kadar yürüdüm.
"Hayır, hyung. Bileklerimi falan kesmedim. Ayrıca... Tiksinmedim."
Jimin yüzündeki karizmatik ifadeyle beni süzüyordu.
"Güzeldi. Teşekkür ederim."
Kıkırdayarak yatakta yanını patpatladı. Oturmamı istiyordu.
Ya da yanına uzanmamı...
"Neden teşekkür ediyorsun, Kook?"
Bornozumun önü açılmasın diye olağanüstü bir çaba sarf ederek yanına uzandım.
Aramıza bir kol kadar mesafe koymuştum. Nemli saçlarım yastığın he yanına dağılmıştı ve üşüyordum.
"İlk öpücüğüm çok havalıydı. Bu yüzden..."
Jimin’in gülüşü şimdi daha da genişlemişti.
"Havalı mı? Bence doğru kelime bu değil."
Kaşlarımı kaldırdım.
"Doğru kelime ne peki?"
Gülümsedi ve aramızdaki bir kol mesafesindeki boşluğu doldurup elini usulca yanağıma koydu.
Geri çekilmek için bir hamle yapacaktım fakat o buna izin vermemiş, hızlıca üstüme çıkıp beni altına almıştı.
Jimin’in bu ani hareketi yüzünden önü neredeyse kasığıma kadar açılan bornozdan çıplak gövdesinin tenimle olan temasını rahatlıkla hissedebiliyordum.
Tenim ufaktan karıncalanmaya başlamıştı. Utanıyordum.
Dudaklarının kenarı keyifle kıvrıldığında yüzüm yanmaya başlaldı.
"Doğru kelime..."
Eğilip yüzünü boynuma gömdü.
"Ateşli."
Sıcak dilini tenime değdirdiğinde irkildim ama kaçacak yerim yoktu.
Neyse ki daha fazla ileri gitmeden boynuma küçük bir öpücük kondurup yataktan kalkmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cloves • Jikook ✔
Fanfic[Seul Park AVM] "Ben o gül bahçesindeki zehirli sarmaşığım Jungkook. Ve... Sana feci dolandım." ★★★ [TAMAMLANDI] "Avuçlarımdaki karanfil" (+taegi +namjin) Bölümleri yeniden bir araya getirmemde yardımcı olduğu için: @luvvggukie ' ye derin teşekkürle...