Keyifli okumalar...
★★★
"Eşyalarını topla Jungkook gidiyoruz!"
Jimin bir hışım salona girdiğinde Halmoni’yle birbirimize bakıp neler döndüğünü anlamaya çalıştık.
"Hadisene! Ne diye bakıp duruyorsun?"
Ayağa kalktığımda Jeonmi belime sarılmıştı.
"Oppa nereye gideceksiniz?"
Jimin alt dudağını gergince ısırıp Jeonmi’ye seslendi.
"Buraya gel prenses. Bırak da oppan hazırlansın. Seul’e geri döneceğiz."
Jeonmi ürkek adımlarla Jimin’in iki yana açılmış kollarına doğru adımladığında kaşlarım benden
habersiz çatılmıştı.Jimin neden böyle ani kararlar alıyordu ki sürekli?
Soru sormak için dudaklarımı aralasam da Jimin fazlasıyla gergin olduğu için soru soramadan hızlıca merdivenleri tırmanıp misafir odasına girdim.
O ana kadar kapının dibinde olduğunu farketmediğim Taehyung koşarak merdivenleri tırmanmış ve peşimsıra misafir odasına gelmişti.
"Neler oluyor?"
"Çabuk toplan."
Onu hiç bu kadar ciddi görmemiştim. Normalde her şeyi dalgaya vurur, millete kendini güldürürdü.
Ama şu an... Yetişkin biri gibi görünüyordu.
Hızlıca -Gelirken Namjoon hyungun hazırladığı- birkaç parça kıyafetimi siyah deri bir kol çantasına doldurdum.
Unuttuğum bir şey var mı diye sağıma soluma bakınırken Taehyung hızlıca çantayı elimden çekip aldı ve askılıkta duran siyah, şişme montu kafama fırlattı.
"Giy şunu Kook. Çabuk ol."
Fazla gergin ve endişeliydi. Bunu sesindeki tınıdan anlamıştım. Ona zorluk çıkarmadan montu üzerime geçirip peşisıra merdivenlerden indim.
"Jimin oppa... Jungkook oppama iyi bak olur mu? Onu sakın üzme. Beni de unutma."
Jeonmi ağlamaklı sesiyle Jimin’in boynuna sarıldığında ikisini böyle görmek beni mutlu etmişti.
"Jackson, Jeonmi’yi halasına götür."
Jackson denen sarı saçlı adam takım elbisesinin kıravatını düzeltip başını salladı.
"Peki efendim."
Jeonmi koşup bana da sımsıkı sarıldı.
"Oppa beni görmeye gel olur mu?"
Küçük bedeni sımsıkı sarmalayıp saçlarına öpücükler kondurdum.
"Geleceğim bir tanem. Beni merak etme olur mu?"
Saniyeler sonra Jackson denen adam gelip kardeşimi kollarımdan çektiği gibi kucağına almış ve onu kendi kucağında evden çıkarmıştı.
O giderken görebildiğim tek şey kardeşimin yaşlı küçük gözleriydi.
★★★
Jungkook
"Jimin Bey! Jimin Bey bir haftadır ortalıkta yoktunuz efendim. Nereden geliyorsunuz? Yanınızdaki beyefendi kim?"
"Jimin Bey lütfen cevap verin efendim!"
Magazinciler etrafımızı sardığında korkuyla maskemi yüzüme çekip Jimin'in arkasına saklandım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cloves • Jikook ✔
Fanfic[Seul Park AVM] "Ben o gül bahçesindeki zehirli sarmaşığım Jungkook. Ve... Sana feci dolandım." ★★★ [TAMAMLANDI] "Avuçlarımdaki karanfil" (+taegi +namjin) Bölümleri yeniden bir araya getirmemde yardımcı olduğu için: @luvvggukie ' ye derin teşekkürle...