★30★ Message 🔞

9.8K 503 737
                                    

Şarkı bağımlılık yaptı, dinleyin lütfen.

Alec Benjamin - Boy in the bubble

Punch my face

Do it cuz i like the pain

İthaf: LeeJooheon_94  Yu olveys in may heartu :’) ❤💙💚💛💜

Bölümü beğenip bol bol yorum yapmayı unutmayın lütfen. :)

Keyifli okumalaaar!

Usulca bombayı bırakıp kaçıyorum hadi bakiim. ;)

⚠Dikkat smut var!⚠

★★★

Jikook

Jimin derin, titrek bir nefes aldı.

Kucağında oturan güzel çocuğa bakmaktan kendini alamıyordu.

Özellikle dudaklarına bakmaktan...

Pembe, küçük ve şekerli gevrek kokan güzel dudakları, çok öpülesiydi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Pembe, küçük ve şekerli gevrek kokan güzel dudakları, çok öpülesiydi.

Jungkook güldü ve çıplak bacaklarını sandalyesinde fitili ateşlenmiş bomba gibi oturan Jimin’in beline doladı.

"Aklından neler geçiyor Jimin-ah…?"

Üstünde sadece beyaz bol bir gömlek ve siyah bir boxer vardı Jungkook’un.

Bırak kucağına oturmayı, sadece bu görüntü bile Jimin’i çıldırtmak için yeterliydi zaten.

Jimin sinsi bir yılan gibi hareket ederek ellerini usulca Jungkook’un biçimli kalçalarına yerleştirdi.

"Aklımdan birçok şey geçiyor, Jungkook-ah. Sen hangisini bilmek istiyorsun?"

Jungkook yutkunup alt dudağını dişledi.

Bir eli Jimin’in çıplak kaslı omzunda, diğeri Jimin’in hafiften sakallarının terlediği dikenli yanağındaydı.

Jungkook onun bu hâlini çok seviyordu.

Sonuçta Jimin de bir erkekti ve sakalları çıkarken... Acayip seksi oluyordu.

"Şu an... benim hakkımda ne düşündüğünü bilmek istiyorum, Jimin-ah..."

Jimin hafifçe gülüp Jungkook’un burnunun ucunu öptü.

"Hmm... Gerçekten bilmek istiyor musun? Sonra çığlık atarak benden kaçmanı istemem."

Jungkook gülüp uslu bir çocuk gibi kafasını salladı.

Jimin’in kucağında oturduğu her saniye daha da uyarılmasının bir açıklaması olmalıydı.

Jimin bir elini Jungkook’un yanağına koydu ve baş parmağıyla onun yumuşak dudaklarını okşamaya başladı.

"Şu an aklımdan... Üstündeki gömleği parçalayıp atmak geçiyor."

Cloves • Jikook ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin