★9★ Ask me & Kiss me 🔞

11.9K 837 1.3K
                                    

Yakınlaşmalar yakınlaşmalar...
Medyadaki müzikle okuyun ;)
Keyifli okumalar...

★★★

"Nereye gidiyoruz?"

Jimin bana dönüp eğlenen bir yüz ifadesi takındığında nedensizce başımı önüme eğdim.

Gözlerine bakamıyordum.

"Yalnız kalabileceğimiz bir yere gidiyoruz ufaklık."

Jimin beni kolumdan tutup dans eden kalabalıktan uzaklaştırırken onun hızına ayak uydurmakta zorlanıyordum.

Yalnız kalacağımız bir yer derken?

Kolundaki elini aşağıya kaydırıp ellerimizi birbirine kenetledi ve bizi bir koridora soktu.

"Burayı birine söylersen Jeon... Yemin ederim derini yüzerim."

Sertçe yutkundum.

O ise benim bu tepkime gülmüştü.

"Söylemem tabi ki."

Hafifçe omzuma vurdu ve siyah yırtık kotunun cebinden altın renginde bir anahtar çıkardı.

Endişeyle etrafıma bakındım.

Karanlık bir koridorun ucundaki gizli bir kapıyı açmaya çalışıyorduk.

Bizi biriler görecek olursa eğer, biterdik.

"Gel benimle."

Elimi tutup beni içeri çekti.

İçerisi karanlıktı. Burası bir çeşit mahzen
olmalıydı.

"Dikkat et..."

Güçlü eller ince belimi sarıp beni son anda düşmekten kurtardığında azıcık geç kalınsa merdivenlerden düşeceğimi fark ettim.

"T-teşekkür ederim, Jimin hyung."

Jimin önemli değil dercesine başını sallayıp önden gitti ve bizim için ışıkları açtı.

İçerisi loş bir ışıkla kaplandığında beş basamaklı merdivenden yeni inmiştim.

"Burası çok..."

Güldü.

"Biliyorum. Bence de güzel."

Pahalı siyah klasik ayakkabılarını çıkarmadan halıya basarak odaya girdi.

Ben ise merdivenlerin dibinde durmuş, yetenekli bir iç mimarın elinden çıkmış gibi duran odayı inceliyordum.

Nasıl oluyor bilmiyorum ama... Bu küçük, sıcak oda ormandaki bir kulübeyi anımsatmıştı bana.

Odanın ortasında bordo renk kadife nevresimli çift kişilik bir yatak, onun önünde pahalı, desenli bir halı ve duvara monteli küçük şöminenin hemen önünde de bordo renk iki minder vardı.

Oda gerçekten çok hoştu ve insana üstü kapalı bir şekilde cinsel bir mesaj veriyordu.

"Bu kulübün sizin olduğunu duydum."

Jimin ceketini çıkarıp yatağın üstüne atarken başını sallamıştı.

"Aslında dayım bizden satın aldı. Ama evet... Hâlâ bizim. Ve burası da benim malikânem."

Cloves • Jikook ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin