★12★ Eyes on fire

8K 755 572
                                    

★★★


!LÜTFEN SPOILER VERMEYİN!

Blue Foundation - Eyes on fire

Keyifli okumalar...

★★★

"Hala?!"

Young hala koridorda hızlıca bana doğru koşuyordu.

Yıllardır görmediğim halam...

"Jungkook!"

Hızlıca beni kollarının arasına aldı ve sıkıca sarıldı.

"Sen iyi misin?"

Başımı salladım.

"Ben iyiyim. Kötü olan Jeonmi."

Ojeli parmaklarını ellerimin üstünde gezdirdi.

"Biliyorum. Doktordan bilgi aldım. Vay canına ne kadar büyümüşsün! Seni en son lisedeyken görmüştüm."

Doğru, onu en son gördüğümde liseye yeni başlamıştım.

"Temelli mi geldin hala?"

Başını salladı.

"Evet."

Ellerimi tutup ikimizi de kenardaki bekleme koltuklarından birine oturttu.

"Bak ne diyeceğim."

Meraklı gözlerle ona baktım.

Kumral uzun saçları göğsüne düşüyor, genç yüzü mutlulukla parıldıyordu.

"Jeonmi benimle kalabilir. Geçen hafta şehir merkezinde bir ev satın aldım. Eşyalarımı da taşıdım. Eğer sen izin verirsen Jeonmi’yi de yanıma almak istiyorum."

Bu söyledikleri çok... güzeldi.

Kardeşimi sevmediğimden değil ama taburcu olduğunda evde ona göz kulak olacak kimse olmayacaktı.

Haftanın 4 günü okula, 3 günü de markete gidiyordum. Onunla tam anlamıyla ilgilenemezdim.

Ayrıca ev de soğuktu ve onun yeniden hastalanma ihtimalini göze alamazdım.

Young hala tedirgin bakışlarla onu süzdüğümü fark edince dudaklarını büzüp ellerini yanaklarıma koydu.

"Söz veriyorum Jungkook-ah. Ona çok iyi
bakacağım. Hem o da, sen de bana abimden emanetsiniz. En azından bunu yapmalıyım."

Dudaklarımı ısırdım ve hafifçe başımı salladım.

"Peki. Ama arada ziyaretinize geleceğim."

Young hala oturduğu yerde sevinçle zıplayıp tekrar beni kollarının arasına aldı.

"Teşekkür ederim Kookie! Tabi ki, istediğin zaman gelebilirsin."

★★★

"O gece öylece ortadan kaybolan sensin hyung! Şimdi mi aklına geldim?"

Telefonu kulağımla omzum arasına sıkıştırıp eve girdim.

Cloves • Jikook ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin