Başlamadan önce size çoook önceden bu fic için yaptığım bi videoyu daha göstermek istiyorum. :)
Youtube: Kookie Bae
Lovely || jikook
Medyadaki Ruelle - Empire ile okuyunuz ;)
Keyifli okumalar...
★★★
"Sana kendiyle ilgili ne kadar şey anlattı? Tahmin edeyim... Hiçbir şey."
Elindeki ip parçasını çakmakla tutuşturdu sonra Yugyeom.
"Ama ben o şerefsizin ciğerini biliyorum. Bunca zaman sana bakıcılık yapmak için mi markette çalıştım sanıyorsun?"
Jungkook dişlerini sıktı. Başından beri dost bildiği adam fırsatını bulduğunda arkasından bıçaklamıştı onu hemen.
"Ben de senin nasıl bir pislik olduğunu biliyorum artık. Ne güzel..."
Yugyeom bir an dilini dişlerinde gezdirse de hemen sonra elinin tersiyle Jungkook'a bir tokat patlatmıştı.
"Kimin üstün konumda olduğunu unutuyorsun Kookie. Sana sürekli hatırlatmaktan yoruldum."
Jungkook sol omzuna düşen kafasını güçsüzce kaldırdı ve kanayan dudağıyla Yugyeom'a dik dik bakmaya başladı.
"Jimin bu yaptıklarını senin yanına bırakır mı sanıyorsun?"
Yugyeom güldü.
"Hmhmm... Evet, haklısın."
Jungkook dişlerini sıktı. İçten içe Jimin'in gelip onu kurtaracağını biliyordu.
Buna tüm kalbiyle inanıyordu.
İlk buluşmamızda beni Minjae'den kurtardığın gibi...
Yine geleceksin biliyorum, sevgilim.
★★★
Yazardan
"Hallettiniz mi?"
Jimin arabayı şehrin çıkışına yakın bir arsada durdurup telefonunu kulağına dayadı.
"Hallettik. Ceset artık onun arka bahçesine gömülü."
Jimin sinsice gülümsedi. Buna mecbur kalmıştı ama... Hiç de pişman değildi.
"Güzeel."
"Jimin... Oraya biz olmadan gitme. Bu tehlikeli olabilir. O adamın... Tekin bir tip olmadığını biliyorsun."
Jimin kıkırdadı.
"O kim ya? O piç kurusu bana dokunamaz bile. Birazdan... İçeri gireceğim ve Jungkook'u alıp çıkacağım. Gerekirse jarjörü boşaltırım o piçin üstüne ama yine de Jungkook'u alırım."
"Peki. Biz... yine de geleceğiz."
Jimin onu azarlamak için dudaklarını araladı fakat Namjoon çoktan onun ne diyeceğini bildiği için telefonu yüzüne kapatmıştı.
"Sikeyim!"
Jimin sinirle telefonu cebine tıktı ve deri ceketini üstüne giyip arabayı kilitledi.
Belindeki silah her zamankinden ağır hissettiriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cloves • Jikook ✔
Fanfic[Seul Park AVM] "Ben o gül bahçesindeki zehirli sarmaşığım Jungkook. Ve... Sana feci dolandım." ★★★ [TAMAMLANDI] "Avuçlarımdaki karanfil" (+taegi +namjin) Bölümleri yeniden bir araya getirmemde yardımcı olduğu için: @luvvggukie ' ye derin teşekkürle...