21. Bölüm - If you listen close, you can hear him 'moaning.'

6.1K 434 95
                                    

Korkuyordu.

Ancak görüntüde ne başka bir erkek, ne de +18 bir sahne vardı.

Luhan yorganına sımsıkı sarılmış bir şekilde yatağında yatıyordu. Ve o melodik inlemeler dudaklarından hala dökülmeye devam ediyordu.

Esmer genç derin bir soluk alırken içinden küfretti.

Yatağa doğru yavaşça ilerledi ve uyuyan çocuğun omzuna dokundu. Luhan hiçbir şeyin farkında olmadan hala yüksek sesle inliyordu. İnlemesine sebep olan şey neydi acaba? Islak rüya falan mı görüyordu ki?

Kai onu dürttü.

''Luhan,''dedi yüksek sesle.

Ancak ne inlemeler, ne de Luhan'ın kıpırtıları kesilmişti.

''Luhan,''dedi Kai ses tonunu arttırtarak, ancak nafile. Luhan onu takmamıştı ve inlemeleri devam ediyordu.

''Ah... Ah... AH!''

''LUHAN!''diye bağırdı Kai birden. Omzunu hızlı bir şekilde sarsınca sarışın olan uyandı ve gözleri kocaman oldu.

''...''

''Uykunda inliyorsun,''dedi Kai ona bakarken, ''Bir şey oldu sandım.''

Luhan hala ne olduğunu anlamaya çalışıyordu ve beyni ne bok yediğini kavradığında yataktaki iki yastıktan birini alıp Kai'nin kafasına fırlattı.

''Kapa çeneni.'' Ancak esmer çocuk yumuşak yastığı havada kapmıştı.

Luhan biriyle sevişmemişti. Ya da biri ona zarar vermemişti. Yalnızca... Uykusunda inliyordu.  Ve bu ona garip bir şekilde mutluluk vermişti.

''Uykunda neden inlediğini sorabilir miyim acaba?''diye mırıldandı Kai yastığı yatağa bırakarak.

Luhan kafasını diğer yastığa bastırdı. ''Hayır, soramazsın. Odamdan defol şimdi.''

''Burası benim de odam, Luhan,''dedi Kai sert bir sesle gözlerini kıstı.  Diğerinin gözlerinde ise... Tanıdık bir duygu vardı.

Acı.

''N-Ne oldu?'' diye sordu birden. Luhan iyi görünmüyordu.

''Acıyor,''diye mırıldandı Luhan sadece, gözleri kapalıydı. Elini yorganın üstüne görütüp hafifçe bastırdığında gözleri açıldı ve Kai onun şiş gözlerini gördüğünde her şeyi anlamıştı.

Yalnızca durdu ve ona baktı. Hiçbir şey yapmadı.

Luhan gözlerini tekrardan kapadıktan sonra,

''İzin verirsen işimi halletmek istiyorum,'' dedi önceki göre çok normal-ve nazik- bir sesle.

Esmer olan kollarını  beline götürdü ve gözlerini bir kez daha kıstı. Luhan ilk defa bu kadar çok acınası görünüyordu.

''Burası benim de odam, Luhan.'' Sarışın çocuk eliyle önüne bastırmaya devam ederken gözleri kocaman olarak ona baktı.

''A-Ama! Kai, bu işi senin yanında yapamam ben!''

Kai gülümsedi. ''Oturma odasına gitmeyeceğim bu sefer. Ayrıca çok uykum var ve yorgunum. Çıkardığın sesleri umursayacak durumda değilim,'' dedi sert bir sesle.

Luhan gerçekten çok şaşırmıştı çünkü Kai daha önce ona karşı hiç bu şekilde konuşmamıştı.

Ne yapmalıydı? Canı çok yanıyordu, hem de dayanamayacağı kadar çok. Tuvalette ve oturma odasındaki koltukta rahat edemezdi. Eğer yatakta yaparsa çok çabuk rahatlardı, ah ama ya çıkaracağı sesler? Kai umursamayacağını söylemişti.

Zaten inlemelerimi yeteri kadar duydu, neyden korkuyorum ki ben amk?

Kai kucağındaki yastıkla beraber kendi yatağına yürüdü, yorganı kaldırıp yattıktan sonra üstüne çekti. Luhan ise ağrı dolu vücudunu kıpırdatmadan hala ona bakıyordu. Yataktan bacaklarını çıkardıktan sonra sırtüstü yattı ve kemerini çıkarıp pantolonunu aşağı doğru itti. O bu işlemleri işlemleri yaparken Kai yorgan altından onu dinliyordu.

Luhan acıyla sızlayan kasıklarını umursamadan parmaklarıyla iç çamaşırını çıkardı ve başını eğdiğinde kocaman olmuş penisiyle göz göze gelmişti. O kadar çok şişmişti ki damarları görünüyordu ve ucundan sıvı akmaya başlamıştı.

Titreyen elini penisine götürdükten sonra parmaklarını yavaşça sertleşmiş organın etrafına sardı, çekmeye başlamadan önce kafasını arkaya atıp derin bir nefes aldı, ardından yavaşça çekmeye başladı. Aklında hayal ettiği şeyle çekmeye devam ediyorken yüzüne bir gülümseme yayıldı ve aniden inledi, inleme kısık ancak güçlüydü; Kai'nin kulaklarına hızlı bir şekilde ulaşmıştı.

''Nhg... Ihm... Agh...''

Yorganın altında terlemeye başlayan Kai, Luhan'ın inlemesinin daha önce hiç bu kadar güzel olduğunu düşünmemişti. Eve geldiğinde duyduğu inlemeden bile daha güzeldi, hatta o kadar iyiydi ki esmer olan kasıklarının sızlamaya başladığını fark etti, ardındansa penisinin karıncalandığını hissetti.

Luhan'ın sesi onu tahrik etmişti.

Sarışın olan yorganın altında uyuyan-yada uyuduğunu sanan- Kai'yi umursamadan kendini çekerken sesli bir şekilde inliyordu.

''Luhan,'' diye düşündü Kai, ''Neden bu kadar güzel inliyorsun?''

Vücudu buna kesinlikle karşı koyamıyordu. Sesi o kadar güzel ve o kadar çekiciydi ki esmer olan buna dayanamayıp yorganın altından yavaşça kemerini çözdü, ses çıkarsa bile Luhan onu umursamazdı, çoktan nirvanaya ulaşmıştı.

''Imh... Ah... T-Tanr-ah!''

Kai penisinin şişmiş ucunu bulduğunda gözlerini yavaşça kapadı ve Luhan'a dokunduğunu hayal etti. Hayalinde onun vücudunun her yerini ve... O güzel dudaklarını öpüyordu. Küçük, şekilli, pembe ve tatlı dudaklarını. Onları tatmak nasıl bir duygu olurdu acaba?

''Ah... Imh!''

Luhan parmaklarıyla penisini sertçe çekiyorken Kai'yi mahveden inlemelerini de dudaklarının arasından umarsızca bırakıyordu. Bir eliyle üyesinin gövdesini okşarken diğeriyle de toplarını okşadı ve hafifçe sıktı. O dişlerini sıkıp mırıldanırken Kai de yorganın altından kendini çekiyordu. Aklında oluşturduğu şeyler beynini yerle bir ediyordu ve buna karşılık olarak bir de Luhan ve Luhan'ın inlemesi... Kafayı kesinlikle yemek üzereydi. Parmakları penisinin altına gitti ve şişmiş organı kuvvetle sıktı.

Dudaklarından çok kısık bir,

''L-Luhan...'' sözcüğü çıktı ancak sarışın olan delirmek üzere olduğu için onu duymadı. Yorganın içinde olduğu için de duyamazdı zaten.

Luhan daha sonra elini sert bir şekilde uzunluğunda kaydırdı ve işte, sınırına dayanmıştı. Toplarını kuvvetle sıktıktan sonra vücudu sarsıldı ve avcunun içine boşaldı. Boşalırken umursamadan attığı çığlık Kai'nin de kendi eline şiddetle boşalmasına neden olmuştu.

Luhan gözlerini kapadı, o kadar çok yorulmuştu ki bayılabilirdi. Hızlı hızlı soluk aldı, inip kalkan göğsünü dizginlemeye çalışıyordu; gözlerini açtığında kolunu havaya kaldırdı. Meni bulaşmış elini umursamadan baktı ve birkaç dakika sonra uyuyakalmıştı.

Yorganın içinde pusuya yatmış olan Kai ise tuvalete gidip temizlenmek için bekliyordu. Uzun süre bekledikten sonra yataktan kalktı, Luhan yorgun bir şekilde deliksiz uyuyordu. Kai bir süre yatağın başında onu izledi, kalbi çok garip hissediyordu. Bunun nedenini anlayamamıştı.

Çocuğun pürüzsüz yüzüne bir kez daha baktıktan sonra tuvalete gitmek için odadan çıktı.

*

Y/N: Kısa ve kötü olmuş olabilir sdjfsdj çünkü uykuluyken yazdım -her zamanki gibi-. Smut yada smutımsı şeyler de başarılı olmadığımı daha önce söylemiş miydim? dsajjkfasdjkfadsjk Umarım sizi doyuran bir bölüm olmuştur, teşankürler.

Y/N2: BaekYeol'süz bir bölüm olduğu için ayrı bir sorry <3

Love Will RememberHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin