''Iah,'' diye inledi Kai yüksek bir sesle, ''Ah-Lu-hımmh-AH-han-''
Luhan, Kai'nin kucağında ters bir şekilde oturuyorken esmer olan kalçalarını inanılmaz bir hızla iterek çocuğun sıkı ve dar deliğine giriyordu. Topları sarışın çocuğun girişine çarparken delirmiş gibi inliyordu Kai. Sonsuz bir zevk alıyor gibiydi, sesinden belli oluyordu her şey.
Kucağındaki Luhan ise, ona yardım etmek için kalçalarını titreyerek kaldırırken dişlerini ve çenesini sıkıyordu. Kai'nin aksine o, sevişmeye başladıkları dakikadan itibaren sesini bile çıkarmamıştı. Yalnızca birkaç kez ıkınmıştı, onların hafif mırıltısını da esmer olanın hayvani inlemeleri örtüyordu.
Sarışın olan içine giren taş kadar sertleşmiş penisle çıtını bile çıkaramazken Kai çalkalanan vücudunu kaldırdı ve Luhan'ın zevk noktasına sertçe vurdu. Kai'nin penisi oraya değince Luhan beyninde bir şeylerin koptuğunu hissetmişti, bu his o kadar güzeldi ki çığlık atabilirdi. Ama nedense, kendini sıkıyordu.
Birkaç dakika sonra esmer olan vücudunu hafifçe yukarı, Luhan'ın kulağına doğru kaldırdı. Sarışın olan onun titrek ve çarpık sesini kulağında duyunca kendini kaybedeceğini sandı.
''L-Luhan...'' diye fısıldadı Kai ateş kadar sıcak nefesini sarışının kulağına üfleyerek, ''İçine... Yoğun bir şekilde boşalacağım ve...'' Luhan'ın gözleri aralanmışken, esmer olanın elinin arkaya gittiğini gördü ve parmaklarının arasına bir şey aldığını fark etti, titreyen parmaklarını kaldırıp o 'şey'i Luhan'a gösterdiğinde, sarı kafanın gözleri kocaman olmuştu. Bu pembe bir vibratördü, ''O güzel deliğin... Menilerimin sıcaklığını bütün gün hissedebilsin diye-ah,'' Kai tabii ki de kalçasını hareket ettirip Luhan'ın içini yıpratmayı unutmuyordu, ''İşte bu vibratörle girişini tıkayıp spermlerimi içine hapsedeceğim...''
Luhan onun dediklerini duyduktan sonra Kai konuşmasını bitirdi ve ufak olan kendini birden yatakta yüzüstü yatarken buldu. Kai elleriyle küçük kalçaların kenarını kavrayıp son bir hızla içine girmeye devam etti. Çıkan ses, kesinlikle büyüleyiciydi.
Kai'nin penisi inanılmaz bir hareketle içine girerken Luhan istemsizce ıkındı, eli penisine gitti ve yalnızca bir kez sıktı. Sıkmasıyla fışkıran sıvı beyaz çarşaflara bulaşmıştı.
''A-Ah-evet!'' diye bağırdı Kai, birkaç dakika sonra, ''Lu-Luhan, ben-ah! Ah, g-geliyorum!''
Kai hareket etmeyi kesip kendini Luhan'ın sırtına bıraktı ve kalçalarını onunkilere bastırdı. Luhan'ın gözleri daha da çok kayarken, diğerinin kasılmalarını çok iyi bir şekilde hissedebiliyordu.
Ve birkaç saniye sonra içinde tıpkı sufleden akan çikolata gibi kayan sıcaklığı hissedince ilk kez inledi.
''Iah.''
Kai onun küçük mırıldanmasını duyunca hafifçe gülümsedi ve kafasını üstünden kaldırıp küçük kulaklara ve beyaz boyna hafif öpücükler kondurdu. Luhan'ın kokusu kesinlikle mükemmeldi, tıpkı bir bebek gibi kokuyordu; saf, temiz ve masum.
Öpücüklerin ardından Kai kasılmaların azalmasını bekledikten sonra çocuğun içinden yavaşça çıktı ve yatağın kenarındaki vibratörü aldı. Dolgun dudaklarıyla pürüzsüz cilde öpücükler kondurarak Luhan'ın poposuna indi. Ve gözleri sonunda kızarmış delik ile buluşmuştu. Sanki içindeki menilerin akmasını engellemek istermiş gibi büzüşmüştü ve titriyordu. Kai birdenbire eğilip deliğin üstüne sulu bir öpücük kondurdu ve Luhan hafifçe inledi.
Kai doğrulduktan sonra parmaklarıyla deliğin etrafını ayırdı, bunları yaparken içindeki sıvının akmasına izin vermiyordu tabii. İçi çok kaygan olduğu için delik oyuncağı hemen kabul etmişti. Kai hiçbir meni damlasının akmasına izin vermeden vibratörü Luhan'ın içine yerleştirdi. Luhan poposundaki ateş sıcaklığındaki kaygan ve yumuşak sıvıyı hissedince tıpkı bir kedi gibi mırladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Will Remember
Fanfic''Bilmiyorsun. Nefes almanın ne kadar zor olduğunu bilmiyorsun. Sanki göğsüne balon yerleştirmişler ve o balonun havası yavaş yavaş kaçmaya başlıyor. Ve eğer tamamen biterse, öleceksin. O şekilde nefes alıyorsun. Sen vücuduna batırılan iğnelerle ya...