5.

66 4 0
                                    

Když přestaly kapky vody dopadat na zem, vstal jsem z postele a šel za Yoongim, zrovna vycházel z koupelny.
,,Yoongi, p-promiň."
Mé oči na chvíli spadly na jeho drobné tělo, popadl jsem se za hlavu a rychle jsem se otočil k němu zády. Právě teď stál za mnou, jenom v trenýrkách, mohlo mě napadnout že nebude oblečený, jsem pitomce.
,,Co potřebuješ?" Zněl smutně.
,,J-já, chtěl jsem si s tebou promuvit, ale necháme to na jindy." Cítil jsem se tak trapně, on se musel cítit trapně, stál tam skoro nahý.
,,To je v pořádku, pojď jestli si chceš promluvit."
Pobýdl mě, aby jsem šel s ním do pokoje, otočil jsem se a následoval ho. Můj zrak na chvíli spadnul na jeho prdelku, kousl jsem se do spodního rtu a dostal jsem na sebe zlost, zase myslím jen na sex, ale kvůli tomu za ním nejdu.
Došli jsme do Yoongiho pokoje, měl ho slušně zařízený ale nejvíc mě zaujala velká manželské postel. Zajímalo by mě proč má zrovna takovou. Sedl si na postel a gestem mi ukázal aby jsem si sednul taky.
,,O čem si chtěl se mnou mluvit?" Prolomil ticho.
,,Všiml jsem si že tě něco trápí, každý den neustále brečíš a mě zajímá proč, chci ti nějak pomoct. Ubližuje ti Namjoon? Viděl jsem tě s ním a moc se ti to nelíbilo, jestli tě zneužívá tak..."
,,Mlč!" Okřikl mě až jsem se skoro lekl. V pokoji svítila jen malá lampička i přesto jsem viděl jak se mu začínají lesknou slzy v očích.
,,Ale pokud ti něco dělá tak by si..."
,,Nic mi nedělá, to co si viděl se pokusil udělat poprvé. Nikdy dřív na mě ani nesáhl."
,,Promiň, já jen nechci aby si se trápil." Řekl jsem tiše a rukou jsem mu přejel po stehně, při mém doteku se celý zachvěl a tiše vzdychl když má ruka byla skoro u jeho přirození. Trochu mě to vzrušilo, když jsem slyšel jeho tichoučký stén.
,,Tea j-já..."
Chtěl mi něco říct ale neřekl, přisedl jsem si k němu o kousek blíž a položil jsem mu ruku na stehno, možná trochu víš než jsem chtěl, mé konečky prstů se lehce dotýkaly jeho přirození. Podíval jsem se na svou ruku a letmo na jeho přirození, viděl jsem jak je vzrušený, kousl jsem se do rtu, chtěl jsem mu s tím jeho problémem pomoct ale nemůžu po něm skočit jak hladové zvíře po kořisti.
,,Nechceš tu se mnou zůstat?" Řekl zklesle a snažil se potlačit vzrušení.
,,Přes noc?"
,,Ano, nechci tu být sám." Zněl tak smutně, nemohl jsem ho odmítnout. Kvývnul jsem na souhlas, vstal jsem z postele, svlékl jsem si kalhoty a mikinu, byl jsem jen v tričku a ve spodním prádle. Yoongi ležel v posteli, byl otočený ke mě zády, na chvíli jsem se zastavil a prohlížel jsem si jeho drobné tělíčko, ta prdelka byla rajcovní. Sedl jsem si na postel a rukou jsem mu přejel po boku, má ruka sjela až na jeho zadeček, uvědomil jsem si co dělám a okamžitě jsem s tím přestal. Lehl jsem si vedle něj, zakryl jsem nás oba dekou a přitáhl jsem si Yoongiho blíže k sobě, celý se chvěl a mě to nesmírně vzrušovalo. Snažil jsem se na své a jeho vzrušení nemyslet, ale když byl v mé blízkosti tak to nešlo. Svou ruku jsem měl položenou na jeho hrudi, prstem jsem mu vytvářel kolečka a dráždil jsem jeho bradavky. Vždy když jsem přejel přes jeho bradavku tak tiše vzdychal, ruku měl položenou na ústech aby ho nebylo slyšet. Moje ruka pomalu jela po jeho bříšku, až k podbřišku kde jsem zavadil o lem jeho trenýrek, snažil jsem se k jeho živůstku dostat ale on mi to nedovolil. Ležel na boku a byl schoulený v klubíčku, bylo těžké se dostat tam kam jsem chtěl.
,,Uvolni se." Zavrněl jsem mu do ucha a dal jsem mu pusu na zátylek. Nečekal jsem to, opravdu se uvolnil a dovolil mi se dostat až na jeho intimní místo. Má ruka zajela do jeho boxerek a já jsem ho mohl celého uchopit, prohnul se v zádech a vzdychl když si ho má ruka vzala. Začal jsem rukou jezdit po jeho celé délce, tak krásně vzdychal i když měl ústa přikrytá, nešlo ho přeslechnout. Trochu jsem se naklonil aby jsem mu viděl do tváře, měl zavřené oči a ústa přikrytá rukou, tak sladký, dal jsem mu pusu na tvář a pokračoval jsem ve své práci. Neměl jsem v úmyslu s tím spěchat, dělal jsem mu to hezky pomalu, a své tempo jsem neustále zpomaloval, jenomže to se Yoongimu nelíbilo.
,,Umm, T-Tae prosím."
Snažil se odstrčit mou ruku a chtěl se udělat sám.
,,Tak to ne." Vzal jsem mu obě ruce a pevně jsem mu je držel. ,,To co jsem začal si také sám dodělám." Zavrněl jsem mu do ucha, ale Yoongimu se má slova nelíbila, nemohl si ani svá ústa přikrýt rukou, takže se jeho vzdychy staly slastí pro mě.
Najednou vzdychl tak nahlas a prohnul se v zádech, ucítil jsem na své ruce teplou tekutinu, Yoongi se naprosto uvolnil a těžce oddechoval. Povolil jsem svůj stisk, vytáhl jsem svou ruku z jeho boxerek a stal jsem z postele, Yoongi se na mě zmateně podíval.
,,T-ty jdeš pryč." Chudáček, vážně si myslel že teď odejdu?
,,Ne, lehni si na zadá." Vůbec nevěděl co mám v úmyslu ale poslušně udělal tak jak jsem mu řekl. Ležel na zádech a já z něj strhl přikrývku, naklonil jsem se k němu a sundal jsem mu boxerky které měl pošpiněné tou slastnou tekutinou. Naskytl se mi pohled na jeho přirození, viděl jsem jak má trochu té tekutiny na špičce a pomalu mu stéká, opět jsem se k němu naklonil a tu kapičku mu slízl. Opět se prohnul v zádech když ucítil teplo mých úst. Odtáhl jsem se od něj, utřel jsem si ústa hřbetem ruky, stále jsem z něj nespouštel oči, ležel na té posteli nahý, tak krásný. Sundal jsem si boxerky, měl jsem v nich hodně těsno, tričko jsem si nechal a přistoupil jsem k posteli na které ležel Yoongi.
,,Teď jsem na řadě já."
Schoulil se do klubíčka a přitáhl si deku více k hrudi.
,,Tae, já nechci."
,,Snad sis nemyslel že tě udělám a mě tu necháš s mým problémem." Lehl jsem si k němu do postele, oba jsme leželi pod dekou, chitil jsem ho kolem pasu a přitáhl jsem si ho k sobě. Mé přirození se dotýkalo o to jeho, naprosto jsem šílel, chtěl jsem aby teď udělal on mě, jenže to koťátko se ode mě neustále odtahovalo. Už mě to přestávalo bavit, nechtěl jsem čekat, přitiskl jsem si ho co nejvíce k tělu, tak že naše rozkroky byly v těsné blízkosti, a můj stisk byl tak pevný že se z něj nedokázal vyprostit.
,,Tae prosím, já to vážně nechci, nejsem na to připravený prosím pust." Zapřel se o mou hruď a po tváři mu stekla slza.
,,Ale já ti nic neudělám, jen chci abys teď ty udělal mě."
Zvedl ke mě zrak a s překvapením se mě zeptal. ,,Ty mě teď neopícháš?"
,,Ne, jen chci aby si mě udělal co nejlépe umíš." Chvíli jen tak ležel a ustrašeně se na mě díval, místností se na chvíli rozlehlo ticho.
,,Na zadá si lehni."
Lehl jsem si tedy na zadá a zavřel oči, očekával jsem co se bude dít. Z mých úst vyšel slastný stén, prohl jsem se v zádech a následně jsem otevřel oči aby jsem se podíval co dělá. Malém jsem se lekl že nikde není, ale byl pod dekou a kouřil mi ho. Bylo to tak dokonalé, lízal mi ho po celé mé délce, pak jazykem kroužil kolem mé špičky až konečně si vzal můj úd do úst. Pocítil jsem teplo jeho dokonalé pusinky, pohyboval se nahoru a dolů, zajel jsem mu rukou do vlasů a trochu jsem mu je rozcuchal. Když jsem byl skoro u vyvrcholení tak přestal, ale než jsem stačil cokoliv udělat, prohl jsem se v zádech a z úst mi vyšel další hlasitý stén. Vzal si moje varlata do úst, začal je sát a různě olizovat. Když si myslel že by to stačilo tak se zpátky přesunul k mému údu, udělal pár pohybů a jeho pusinka se naplnila mou bílou tekutinou, jako poslušný chlapec to všechno zpolykal. Lehl si vedle mě, otočil se zády ke mě a tiše ležel. Přitáhl jsem si ho více k sobě a výskal jsem ho ve vlasech, během chvilky usnul a já usoudil že by jsem taky měl spát.

***

FALLEN Kde žijí příběhy. Začni objevovat