18.

38 3 0
                                    

,,Co se stalo?" optal se mě Jimin když slyšel jak jsem prásknul dveřmi.
,,Nic." odsekl jsem mu, sešel jsem schody a posadil jsem se na gauč v obývacím pokoji.
Jimin mě následoval a pak se posadil vedle mě, mlčky jsme vedle sebe seděli a pak jsem prolomil ticho.
,,Namjoon s Yoongim něco předemnou tají." začal jsem si stěžovat.
,,Tak když oni dva mají tajemství tak mi můžeme mít taky." zavrněl mi do ucha a položil mi ruku na stehno.
,,Nech toho." řekl jsem mu, odstrčil jsem ho a kousek jsem se od něj odtáhl.
,,Ale no tak Tae." udělal na mě prosebný pohled, přitiskl se na mě a prstem začal na mé hrudi malovat obrazce.
,,Jsi při smyslech, nemáš alkohol nebo drogy v sobě?" optal jsem se Jimina a on se na mě udiveně podíval.
,,Ne, nic jsem neměl, jsem naprosto při smyslech." pak mi s odporem odpověděl a kousek se ode mě odtáhl.
,,Dobře. Chceš si hrát nebo si mám hrát já?"
,,P-prosím?" Jimin naprosto nechápal moji reakci a ani já sám nevím co to do mě vjelo.
V mžiku jsem Jimina povalil na sedačku a začal jsem ho dravě líbat na krku, vůbec se tomu nebránil, naopak si to užíval, z jeho úst vyšlo i pár tlumených vzdychů.
,,Udělej mi to." zavrněl mi do ucha.
,,Tady? Vždyť nás někdo uvidí."
,,Tak dělej tak aby nás nikdo neviděl." řekl a šibalsky se na mě usmál.
Podíval jsem se na jeho mužství které teď bylo velké a tvrdé, trochu mě to rozhodilo ale snažil jsem se držet na uzdě.
,,Bude ti stačit má ruka?" optal jsem se.
,,Je mi jedno co se mnou budeš dělat ale udělej mě prosím."
Lačně toužil po mém doteku, prohnul se v zádech když jsem svou rukou přejel po jeho ztopořeném údu. Nechtěl jsem aby nás někdo spatřil, byli jsme na místě kde by nás každý mohl vidět, tak jsem neváhal a rukou jsem zajel Jiminovi do kalhot. Hlasitě vzdychl když jsem uchopil jeho penis a vytáhl jsem ho z kalhot.
,,Pssst." prst jsem si přiložil na ústa a naznačil jsem mu že má být zticha.
Jimin ležel na zádech, jednu nohu měl pokrčenou a druhá mu spadala z pohovky, seděl jsem mezi jeho nohama a rukou jsem začal jezdit po celé délce jeho údu, při čemž se Jimin prohnul v zádech a z úst mu vyšel další stén. Začal jsme své tempo zrychlovat, Jimin zaklonil hlavu a rukou si držel ústa aby nevzdychal moc nahlas, druhou rukou svíral čelo gauče a já jsem ho sledoval jak si tuhle situaci naprosto užívá.
,,T-Tae, aaah." vyšlo tlumeným hlasem z jeho pusinky a v ten moment se udělal. Celou svou ruku jsem měl potřísněnou jeho spermatem, vstal jsem a šel jsem si do kuchyně umýt ruce. Jimin stále ležel na pohovce a těžce oddechoval.
,,Jsi spokojený s tím co se teď odehrálo?" promluvil jsem na něj a Jimin mi věnoval jen úsměv.
,,Beru to jako ano." řekl jsem si sám pro sebe.
,,Taehyungu, Joon chce aby si šel za ním do pracovny." najednou přiběhl Yoongi. Jak skvěle načasované, štěstí že mě neviděl s Jiminem.
Obešel jsem Yoongiho velkým obloukem a vydal jsem se do Namjoonové pracovny.
,,Prý se po mě scháníš." řekl jsem když jsem otevřel dveře a vstoupil jsem.
,,Jo, posaď se prosím." ukázal na židli a pokynul mi aby jsem se posadil. Seděli jsme tu opět sami, Joon měl na stole spoustu papírů a vypadal jako by ho něco trápilo.
,,S Yoongim jsme plánovali akci, ale bude to obtížné, Zico tam má obrovský gang bude těžké se tam dostat a zabít ho."
,,Moment! Jak víš že tam je Zico a jak si mohl naplánovat akci když máme tak málo informací?" nerozuměl jsem tomu, vůbec ničemu jsem nerozuměl.
,,Tae," řekl mé jméno a hluboce se mi podíval do očí. ,,Yoongi tam byl, vy dva máte společný cíl a teď když ho máte na dosah tak se toho cíle nevzdáte."
,,O čem to kurva mluvíš!?" okřikl jsem ho, už mě tahle hra na 'pana tajemného' přestávala bavit.
,,Pamatuješ si jak Yoongiho unesli a jak jste ho museli zachraňovat v té staré stodole? Tak Yoongiho vzali i do toho klubu v kterém si nedávno byl, to místo je základna kde Zico tráví veškerý svůj čas i jeho otec tam přebývá. Ty chceš dopadnout Zica a Yoongi chce dopadnout jeho otce protože mu zabil rodiče."
Všechno mi najednou začalo zapadat do sebe, všechno najednou začínalo dávat smysl, Zico a jeho fotřík dělají z tohohle města peklo a všichni se jich bojí, někdo by to měl už jednou pro vždy skončit i když půjde o životy. Zicův otec zabil otce Jungkooka a Yoongiho rodiče. A Zico zabil mého Jungkooka a já ho konečně pomstím.
Mám šílenou chuť zabíjet, mám i strach ale pro Jungkooka udělám všechno.
,,Jaký je plán?" optal jsem se s odhodláním a touhou zabíjet.
Namjoon mi ukázal všechny papíry které měl pohozené na stole, obeznámil mě s celou situací a dal mi několik návrhů jak můžeme dopadnout Zica. Když jsem se vším souhlasil tak jsem Namjoonovi pomohl vzít všechny papíry a odnesli jsme je do kuchyně, položili jsme veškeré materiály na stůl a svolali všechny členy. Hojnou chvíli jsme pospolu probírali postup celé akce.
,,A kdy že to provedeme?" optal se Jin.
,,Až budeme připraveni, třeba i zítra pokud budeme mít vše potřebné a pokud se na to budete cítit." odpověděl mu Namjoon.
,,Dobře. Tak chlapci, já a Hoseok pojedeme pro vybavení. Taehyung zavolá do toho hotelu a rezervuje tam pokoje...." Jin všem rozdělil úkoly a všichni začali dělat na plné obrátky.

Během pár hodin bylo vše připravené, Yoongi a Jimin připravovali zbraně, kontrolovali jestli nemají nějakou vadu a jestli jsou nabité. Hoseok nosil potřebné věci do auta, pomalu jsme se chystaly k odjezdu, byl jsem nervózní a chvílemi mě ovládl i strach, přece nás je jen šest a Zico má mnohem početnější gang. Seděl jsem na schodech a čekal jsem na odjezd, během toho čekání jsem se modlil k bohu a prosil jsem ho aby se nademnou smiloval a dovolil mi zabít vraha mého milovaného Jungkooka.
,,Tae, už je čas." vytrhl mě z myšlenek Namjoon.
Vstal jsem a rozešel jsem se směrem k autům které už byli připraveny na odjezd, Namjoon mě najednou zastavil když jsem se chystal nasednout do auta.
,,Jestli se na to necítíš můžeme tu akci ještě odvolat."
,,Ne, chci aby to už skončilo, nechci žít v nejistotě a strachu. A hlavně to je kvůli Jungkookovi." řekl jsem a oba jsme nastoupily do auta.

***

FALLEN Kde žijí příběhy. Začni objevovat