-17- Carnival

39 4 0
                                    


ალბათ ფიქრობთ,
მერე რა,რომ სუმინის ძმა დაბრუნდა სახლში ან რატომ ჰქონდა მას ასეთი რეაქცია თავისი ძმის
დაბრუნების გამო?-ამაზედაც მარტივია პასუხის გაცემა...
სუმინს არ უნდოდა მათთვის ხელი შეეშალათ,ამიტომ გულის დაწყვეტა,რატომღაც ყვირილით გამოხატა..უცნაურია, მაგრამ შეუძლებელი არა. სწორედ ეს იყო გოგონების დაშლის მიზეზი.. მაგრამ მანამდე,ნარი გაეცნო სუმინის ძმას ოთახში შემოსვლის შემდეგ.
ნარი:გამარჯობა,მე აკიო ნარი ვარ.
ბიჭი საშუალო სიმაღლის იყო,არაფრისმთქმელი გამომეტყველებით.. მის დანახვისას ისეთი შეგრძნება დაეუფლებოდა ადამიანს,თითქოსდა ცხოვრება მობეზრდაო ან უბრალოდ ყველაფერი ეზარებაო.
გამარჯობა,მე მინ იუნგი ვარ,მაგრამ მეგობრები შუგას მეძახიან
ნარი:ჩემთვისაც.
არია:ნარი შაქარი უყვარს და მაგიტომ..
ნარი:უი.. გასაგებია ახლა.. ისე არ არის კარგი დიდი რაოდენობით შაქ.....
იუნგი:იხუმრა ნარი.
ნარი:ააამ..
არია:კარგი ნარი ნუ მორცხვობ.
ამ დროს კი ოთახიდან სიცილის ხმა გამოდიოდა.
თქვენი აზრით როგორი გამომეტყველება ჰქონდა ნარის სახეზე?

თბილი,როგორც ჰარუსთან და დედამისთან.

ნარის ხასიათში ნამდვილად იწყებოდა ცვლილებების შემჩნევა, მაგრამ ის მხოლოდ ნამდვილ სახეს უჩვენებდა ახალ მეგობრებს.
ჰმ... არასწორია მაშინ, "ხასიათის ცვლილება" .ის უფრო იხსნებოდა ამ ადამიანებთან.
თითქოსდა ალუბლის ყვავილი ცდილობდა,აყვავილებულიყო და ნამდვილი სილამაზე,ყველასათვის გამოეჩინა.
გოგონები სახლებში წავიდნენ,საკმაოდ სევდიანად გამოემშვიდობნენ ერთმანეთს. არცერთს არ უნდოდა ერთმანეთის დატოვება მაგრამ მაინც მოასწრეს ფილმის ყურება,რომელიც ჩვენს ნარის ძალიან უყვარდა"A walk to remember". რაზეც სამივემ ტირილი დაიწყო.
ნარი სახლში მისვლისას,მონატრებულ ჰარუს და დედას ჩაეხუტა.
შევიდა მის ოთახში და საათობით გაისმოდა მის ოთახში ნაზი,ხავერდოვანი ვიოლინოს ხმა.
ჰარუს ძალიან მოსწონდა ნარის დაკვრა,ამიტომ ყოველთვის მის კარებს იყო მიყუდებული და ასე უსმენდა,ოთახში არ შედიოდა რადგან იცოდა დეიდამისს გონება გაეფანტებოდა.
ეს მას არუნდოდა, ამიტომ ყოველთვის ელოდებოდა როდის დაასრულებდა დაკვრას,რომ შესულიყო დეიდამისის ოთახში და მთელი ღამე თბილად,ჩახუტებული გაეტარებინათ დრო..

When cherry blossom blooms Where stories live. Discover now