~19.rész~

1K 53 4
                                    

Mikor beléptünk a szobába Ebony felém fordult.
-Nagyon szépen köszönöm ezt a napot.Nem tudod elhinni mennyire boldog vagyok.-gördült le egy könnycsepp gyönyörű arcán.
-Te pedig azt nem hinnéd el,hogy mennyire szerencsés vagyok,hogy megismertelek.Szeretlek Ebony.
-Én is szeretlek.-mondta majd megcsókolt,mélyíteni akart de eltoltam.
-Megyek fürdeni.-mondtam mosolyogva,mire egy gyilkos tekintetet kaptam ami láttán felnevettem.

Lefürödtem,majd egy törölközőt csavartam magam köré,mert "véletlenül" nem vittem magammal ruhát.Mivel van egy saját fürdőm,így csak beléptem a szobába majd egy száját rágcsáló Ebonyval találtam szembe magam.
-Direkt kínzol?-hunyja le a szemét.
-Nem.Elfelejtettem ruhát vinni magammal.
-Aha,én meg hülye vagyok nem?-nevet fel majd ő is fürdeni megy.
Szándékosan jöttem ki így,mivel kint akartam felöltözni,hogy Ebony még véletlenül se lásson meg a tervezett szettben.
Gyorsan felvettem a piros csipkés tangám,majd magamra kaptam egy lenge fekete crop toppot,ami épp hogy takarja csupasz melleim.Gyorsan meggyújtottam pár gyertyát,és a szobámban lévő fénysorokat felkapcsoltam ami éppen elég fényt adott tágas szobámnak.Még mikor hazajöttem a folyosó végén "elrejtettem" egy széket,amit most behoztam és szobám közepére raktam.
Halk zenét indítottam,amikor meghallottam a víz csukódását.Ebony kilépett a  fürdőajtón egy szürke melegítőben és egy szürke sportmelltartóban.
Felém fordult,majd szép lassan végigmért,mikor a zene ritmusára csípőmet ringatva közeledni kezdtem felé,majd megcsókoltam.Csókunkat folytatva hátrálni kezdtem,majd Ebonyt a székre löktem,aki csak ámulva figyelte produkciómat.Csípőmet érzékien ringattam jobbra,balra miközben hajamba túrtam és szememet lehunytam.Közeledni kezdtem felé,majd hátat fordítva neki ugyanúgy kezdtem ringatni a csípőm,majd megfordultam és ölébe ültem,majd csípőm előre hátra mozgattam.Perverz mosolyra húztam a szám,és éreztem,hogy testem bizsereg.Vörös szemeim láttán a lány is egy ugyan ilyen mosolyt ejtett felém.Lassan fölé hajoltam,majd megcsókoltam,közben alsó testrészem továbbra is a lány ölében ringattam.
A zenének lassan vége lett,de mi még szenvedélyes csókot folytattunk.Ebony hirtelen velem ölében felállt,majd az ágyra dobott közben csókunkat egy pillanatra sem szakította meg.Miután ő is fölém mászott fordítottam helyzetünkön,majd kezdetét vette egy csodálatos és hangos éjszaka.

***

Meztelen testel egymást öleltük,majd beszédbe elegyedtünk.
-Csodálatos vagy!-mondta Ebony.
-Ezt te mondod?-nézek rá felhúzott szemöldökkel mire felkuncog.
-Hány óra van?-kérdezi a lány.
-Annyi,hogy a sulit holnapra elfelejthetjük.-mondtam nevetve.
-11-kor jöttünk fel es fél 6 van.-mondtam.
-6 és fél órán át csináltuk?
-Aha.-mondtam nevetve.
-Mondjuk abban benne van a fürdés meg ilyenek.-nevetek még mindig.
-Túl jó vagyok.-mondtam vigyorogva.
-Nagy az egód.-nevetett fel.
-De be kell valljam tényleg az vagy.-mondta,majd megcsókolt.

*reggel*

Hamarabb keltem,mint Ebony.Nem volt szívem felkelteni így gondoltam lemegyek reggelit csinálni de előtte lezuhanyzom.
Felvettem egy rövidnadrágot és egy sportmelltartót,ami utólag belegondolva nem volt jó ötlet,mivel anya otthon van és vele a ház bármely részén találkozhatok.
-Szia anya!-köszönök nevetve.
Egy percre megáll.Alaposan végignézi a hasamon és nyakamon ékeskedő lila foltokat,illetve a hátamon lévő karmolás nyomokat majd szemembe néz és előhúzza a már jól megszokott perverz mosolyát.
-Milyen éjszakád volt?Bár a tested elnézve nem lehetett rossz.-mondja még mindig perverzen.
-Soha nem volt ilyen jó.-mondom nevetve.
-Hány órán át?-kérdi anya nevetve.
-6.-válaszolok mire lefagy.
-Mivan?Te képes voltál megdönteni a rekordom?-mondja nevetését magába folytva.
-Ilyen ez anya.-erre mindketten hangosan felnevettünk.
-Egyébként hogy lehet az,hogy nem hallottad?
-Úgy,hogy Johnt elküldtem bulizni,mi pedig apáddal máshol aludtunk.-mondja.
-El ne hidd.Hát van pár füldugóm.Adtam apádnak is és a bátyádnak is.-nevetünk fel újra.
-Te most komolyan egy seregnyire elegendő füldugót tartasz otthon csak azért,hogy engem ne hallj?Ennyire hangos vagyok?
-Igen.De eddig füldugóval minden rendben volt.De Ebony.Na hát azt hittem nálad hangosabb ember nincs.De van.A párod.-mindketten fuldoklunk szinte a nevetéstől,amikor Ebony jelenik meg a konyhában.
-Jó reggelt!-köszönt vidáman,majd egy puszit nyomott ajkaimra és mellém ült.
-Na jólvan drágáim,én itthagylak titeket.Egyetek, kell az energia.Én megyek aludni ha már éjszaka nem tudtam.-neveti el magát mire Ebony lefagy.
-Drágám,úgy érzem hangszigeteljük a szobát.-mondom mire mindketten nevetni kezdünk.

Ismert mégis ismeretlen /Befejezett/Where stories live. Discover now