...Épp egy fa tövénél állok és annyit látok hogy egy nő agyonszúrkál egy férfit majd felgyújtja azt.Én sírásba kezdek és a nő így szól:
"Kislányom,ha nem hagyod abba te is így végzed"...Zihálva keltem fel,újabb rémálom...
Hetek óta rémálmaim vannak.Nem is tudom mikor keltem utoljára az ébresztőm hangjára.Ránéztem az órára,4:34.Suliig még van időm bőven.Vissza nem aludtam,bár ha szerettem volna se jött volna össze.Kiszálltam az ágyból,kisszellőztettem,megágyaztam majd kiválasztottam a ruháim. Mára egy fekete térdnél szakadt nadrágot és egy lenge fekete toppot választottam.Általában nem öltözök tiszta feketébe,de most ehhez van hangulatom.Elmentem fürdeni majd felvettem a kiválasztott ruháim.Fogat mostam és kentem egy kis színt a fejemre.Majd ha már ennyi időm van nekiálltam kivasalni a derékig érő hajam.1 óra múlva a hajam egyenes volt és kész voltam arra,hogy utcára lépjek,de még így is csak 6 óra.Suliba csak 8-ra kell beérnem még így is van 2 órám...Hangokat hallottam a konyhából,lementem majd láttam,hogy csak édesanyám.
-Hát te,mit keresel lent ilyen korán?-kérdeztem.
-Hallotam ahogy sikítozol.(nem félreérteni😂)
-Sajnálom,nem akartalak felébreszteni.
Majd megállt,rámnézett és várta,hogy meséljem mi volt az álmomban.
-Egy nő megkéselt egy férfit és felégette,majd én elkezdtem sírni és a nő annyit mondott : "Kislányom ha nem hagyod abba te is így végzed."-idéztem fel édesanyámnak az álmomban történteket.
Anyukám pár percig csak meredt maga elé majd az orra alatt elmormolt egy "hamarosan"-t.
-Mi lesz hamarosan anya?-kérdeztem.
-Semmi kicsim.-mondta majd visszafordult a konyhapulthoz készíteni a nekem szánt reggelit.
Édesanyámmal rendkívül jó a kapcsolatom és mindent megbeszélek vele,sokszor úgy viselkedünk,mint valami régi barátnők,ezért furcsállottam,hogy nem mondja el,de ha nem szeretné nem erőltetem.Pár perc múlva már elém rakta a finom reggelit.
-Köszönöm anya!
-Jó étvágyat kicsim!
Miután megettem a reggelim még ittam egy kávét majd elindultam a legjobb barátnőmhöz Jessicához,hogy aztán együtt menjünk suliba.Mikor a házuk elé értem becsengettem.Az ajtó szinte azonnal nyitódott,és Jessica futott ki rajta es egyenesen a nyakamba ugrott.
-Sziaaa!-köszöntött nagy vigyorral az arcán.
-Szia!-köszöntem vissza neki.
-Mi ez a lehangoltság?-kérdezte szomorúan.
-Semmi,csak fáradt vagyok.
-Alycia,azon kívül,hogy fáradt vagy mert megint rémálmod volt.Ismerlek és tudom,hogy valami bánt.Tehát?
-Tudod hogy anyával mennyire jó a kapcsolatom,és mindent megbeszélek vele.Ma reggel miután hangokat hallottam a konyhából és lementem megnézni mi az anyával találtam szembe magam a konyhába.Kérdeztem hogy hogy fent van ilyen korán,mivel mikor én elmegyek otthonról ő még általában alszik.Ő azt mondta hallotta ahogy álmomban sikítozok,majd elmondtam mi volt az álmomban.Az ő reakciója erre az volt,hogy pár percig csak bámult maga elé majd alig hallhatóan azt mondta "hamarosan".Én megkérdeztem mi lesz hamarosan mire a válasza az volt "semmi kicsim".És most próbálok rájönni ,hogy mit jelenthetett az a hamarosan.
-Furi.Szerintem ha hazamész beszéld ezt meg vele.
-Meg fogom.
Közben már az iskolához értünk.Ugyan olyan volt minden,mint máskor...bulikba hívtak,próbáltak felszedni miközben tudják,hogy ha a pasim észreveszi őket végük, bár ha jó kedvébe van egy veréssel megússzák.*suli után*
Épp vártam Jessicát mikor Jasper lépett mellém,a barátom.
-Szia szerelmem!-köszönt rám,majd lenyomta nyelvét a torkomon.
-Szia Jasper!
-Ma átjössz cica?-kérdezte.
-Aha.-mondtam
Majd elment.Nem szeretem Jaspert,nem is szerettem.Az igazság az,hogy rengeteg pasim volt már de még nem voltam szerelmes,és egyre jobban undorodok a férfiaktól.Rég véget akarok vetni a Jasperrel való kapcsolatomnak,de nem merek mert Jasper elég agresszív egy ember és félek,hogy reagálna.
Megérkezett Jessica.
-Ma megyek Jasperhez.
-Reszvétem.-na igen, Jess utálja.
-Ma szakítok vele.
-Végre.
Majd hazaértünk.Úgy döntöttem az anyával való reggeli dologról akkor beszélek ha hazaértem Jaspertől.Így csak mondtam neki,hogy megyek Jasperhez.
Elkészülődtem majd indultam.Már álltam a ház előtt,becsengettem Jasper kijött majd bementem.
YOU ARE READING
Ismert mégis ismeretlen /Befejezett/
FantasyAlycia a suli "sztárja" akiért a fiúk loholnak.Alycia partnereit sorra váltogatja mert nem találja a szerelmet.A 17 éves lány élete fenekestül felfordul mikor rémálmok gyötrik és rájön ki is ő valójában.A lány megismeri Ebonyt s élete újra jó irányb...