~20.rész~

971 42 4
                                    

Miután megreggeliztünk felmentünk a szobámba.
Befeküdtünk az ágyba majd beszélgetni kezdtünk.
-Ha nem tudnám, hogy Madison az édesanyád simán azt mondanám, hogy legjobb barátok vagytok.-mondta mosolyogva.
-Rengetegen gondolják így.-mondtam széles mosollyal.
-Mit csinálunk ma?-kérdezte hozzám bújva.
-Hmm...lenne pár ötletem. - mondtam fülébe suttogva, mire jól esően megborzongott.
-Hallgatlak.-mondta szemét lehunyva.
-Inkább érezd és élvezd.-mondtam majd nyakát kezdtem csókolgatni.
-Lá..-rontott be a szobába anyukám.
-Igen édesanya?-kérdeztem felhúzott szemöldökkel.
-Bocsánat, hogy megzavartam a dolgokat.
-Ismét.-vágtam közbe nevetve.
-De nem tudtam aludni és gondoltam eljöhetnétek velem orvoshoz.Persze csak ha szeretnétek.
-Az szupi.Én benne vagyok.-mondta Ebony boldogan.
-Menjünk.-örültem meg én is.
Majd felkeltünk az ágyról és indultunk készülődni.

-Így jó leszek?-kérdezi Ebony.
-Nekem mindenhogy jó vagy kis teknős. - mondtam mosolyogva, mire elnevette magát.
-Szóval ez a  teknős név rám ragad.-mondta mosolyogva.
-Rád bizony.-mondtam, majd egy lágy csókot leheltem ajkaira.
-Csajok, gyertek.-hallottuk meg anyám hangját a földszintről.
-Na gyere picim, menjünk.-mondta a lány majd kézen fogott és kihúzott a szobámból.
-Már azt hittem sosem értek le.-mondta anya nevetve majd beültünk az autóba és a kórház felé indultunk.

***

A kórháznál apa várt minket.
-Sziasztok! - köszönt, majd engem és Ebonyt megölelt, anyát pedig megcsókolta.
Csak csodálni tudom őket, hogy ennyi év házasság után is ilyen boldogok együtt, és szeretik egymást.Ez a kisbaba akit pár hónap múlva a pici testvéremnek tudhatok előhozta belőlük a szerelmet, ha rájuk nézek nem azokat a szüleimet látom akik tiszta szívből szeretik egymást,hanem azokat akiknek ha egymásra néznek a szemükben ott a szikra.Olyanok mint egy fiatal pár akik most ismerték meg a szerelem fogalmát.Sugárzik belőlük a tiszta szerelem és a boldogság.Gondolataimból drága szerelmem édes hangja zökkentett ki.
-Alycia minden rendben?
-Persze drágám.Miért?
-Mert sírsz.-mondta,majd finoman letörölte könnyeim.
-Nagyon szeretlek Ebony. - mondtam, majd megcsókoltam.
-Én is szeretlek picim.
-Na jólvan galambok.Mennünk kéne.-mondta apa mosolyogva.

Már az ultrahang terem előtt álltunk amikor az ajtón egy középkorú hölgy lépett ki.
-Madison Hills, tessék befáradni. - mondta majd mosolyogva az ajtó felé mutatott.
-Bejöttök?-kérdezte anya.
-Szabad?-kérdeztem mire válaszul egy bólintást kaptam.

-Jó napot doktor úr!-köszöntünk mindannyian.
-Jó napot.Hogy van a kismama?
-Remekül. - mondta anya vidáman.
-Szuper.Húzza fel a pólóját, és feküdjön fel az ágyra kérem.
-Rendben. - mondta anya, majd követte az utasításokat.
Anya nagyon jól tartja magát és csodás az alakja. Ahogy felhúzta pólóját vékony kis testén már épp hogy látszott 4 hónapja növekvő hasa.Az orvos az ágy melletti készülék elé ült, majd elkezdte a vizsgálatot.A képernyőn megjelent a kistesóm ami láttán szemem könnybe borult.
-Nos,kedves szülők.2 jó hírem van.Az egyik, hogy a babával minden rendben. A második pedig, hogy tudom a nemét.A kérdésem az lenne, hogy szeretnék-e tudni.
-Nem.-itt rám nézett majd így szólt.
-Azt szeretném, ha ti tudnátok meg először.-mondta,majd kezem után nyúlt és mosolyogva megszorította azt.
-Rendben.

Anyáék már kimentek így a teremben hárman maradtunk.
-Itt a fotó a piciről.És a borítékban pedig a neme.-adta át a 2 borítékot.
-Köszönjük.Viszlát. -mondtuk, majd elhagytuk a termet.

Mivel apának még vissza kellett menni dolgozni így elköszöntünk tőle, majd eldöntöttük, hogy csajos délutánt tartunk.
-Akkor merre csajok?-kérdezte anya.
-Én azt mondom a plázába.-nevettem el magam.
-Szerintem is.

Nagyon jól sikerült a délután. Vásároltunk, nevettünk, jól éreztük magunkat.Nem érzem valami jól magam, amit remélem a többiek nem vettek észre.A plázában volt egy csuklyás alak aki bárhova mentünk ott volt és engem nézett.Rossz előérzetem van.

Már megfürödtünk és aludni készültünk amikor kopogtak az ajtómon.Kiszátam az ágyból majd az ajtóhoz léptem.
-Igen anya?
-Ezt elfelejtettem reggel odaadni.-mondta, majd átnyújtotta a csomagot.
-Jóéjt lányok! - mondta majd távozott.
-Hmm, megjött a csomagom.-húztam perverz mosolyra a szám.
-Bontsd ki életem.-mondtam, majd felültem az ágyra, és átnyújtottam a a csomagot.
Ebony mit sem sejtve bontani kezdte a csomagot.
-Ez egy...

Bocsánat a kihagyásért.Sűrű heteim voltak. Most már igyekszem visszatérni a régi kerékvágásba.
😊❤️

Ismert mégis ismeretlen /Befejezett/Où les histoires vivent. Découvrez maintenant