~24.rész~

839 40 9
                                    

-Wow. - szólalt meg Michelle miután elmeséltem nekik a kis történetem.
-Sokk. - mondta Amy.
-Na hogyha tisztáztuk a dolgokat folytathatnánk a játékot? - kérdezte nevetne Ebony.
-Mehet.
-Akkor Ebony te vagy. - szólt Ashley Ebonynak.
-Jessica.
-Felelek.
-Lefeküdtél már a pasiddal?
-Igen, sajnos.
-Miért sajnos? - kérdezte Amy.
-Mert rögtön a dolog után bevallotta, hogy meleg. - undorodott el.
-Kössz. - mondtuk Ebonyval egyszerre.
-Jaj, tudjátok, hogy nincs bajom a melegekkel, csak akkor ne feküdt volna le velem.
-Én is lefeküdtem számtalan sráccal, mégis meleg voltam.
-Az egy dolog, de te csak akkor jöttél rá mikor Ebonyt megismerted. - amint ezt kimondta éreztem, hogy arcom vörösödik.
-Mi? - szólt közbe Ebony.
-Ezt eddig miért nem mondtad.-mosolyodott el.
-Nem tartottam fontosnak.Viszont Jess, nem okolhatod miatta a srácot. Lehet, hogy pont a dolog után jött rá, hogy mi a szitu.Ne hibáztass valakit olyan miatt aminek nem tudod a pontos okát.
-Egyet értek vele. - mondta Ebony.
-Igazatok van.Oké Michelle.
-Merek.
-Smárold le Alycia bátyját.
-De van vala...oh.-kezdett el nevetni amikor az emlegetett szamár belépett az ajtón.
-Michelle? - döbbent le John.
-Szia.Ha nem haragszol, feladatom van. - mondta a lány, majd a bátyámhoz sétált és megcsókolta.
"Ezt nem úszom meg."
Villant meg szemem előtt a bátyám gondolata.
-Ezek együtt vannak. - motyogtam orrom alatt, majd odafutottam hozzájuk és megöleltem őket.
-Anyaa, John nem marad öreglegény. - kiáltottam ki a szobámból.
-Ugye tudod, hogy most neked ugranék.
-Gyere.
-Nem verekszem lányokkal.
-Ez eddig nem jelentett gondot. - nevettem.
-Igen, de eddig nem voltál vámpír és nem tudtál szarrá verni. - nevetett ő is.
-Na gyere csatlakozz.

Miután John csatlakozott még beszélgettünk, és játszottunk, majd hajnali 4-kor megbeszéltük ki hol alszik.
-Na akkor a vendégszobába elférnétek minden, de most már gondolom a gerlepár együtt ALSZIK. - mondtam az alszik szót szinte kiabálva amin mindenki nevetni kezdett.
Mindenkinek adtam törölközőt, majd amíg fürödtek Alyciaval megágyaztunk nekik.
-Na jó éjt csajok.Aludjatok jól.-mondta Ebony.
-Ti is, és ne legyetek hangosak.-mondta Ashley.
-John szobája közelebb van.-mondtam nevetve.
-Na asszem, ma nem alszunk.-sóhajtott Amy
-Sziasztok. - köszöntem, majd elhagytuk a szobát.
Amint beértünk a szobámba Ebonyt az ajtónak döntöttem, majd hevesen megcsókoltam.A testem újra átjárta a bizsergető érzés, a szemem vörösödött.
-Te eddig miért is nem mutattad be a lap dance tehetséged?
-Mert nincs olyanom.
-Dehogynem.Többször is elfogadnám. Mondjuk egy szál bugyiban vagy meztelenül, de nem vagyok telhetetlen ruhában is csinálhatod. - daráltam el mire Ebony nevetni kezdett.
-Majd ha jó kislány leszel kapsz.
-De én mindig jó kislány vagyok.
-Jól van drágám.Menjünk fürdeni.
-Szerintem előtte megizzasztlak. - mondtam egy perverz mosollyal majd felkaptam és az ágyhoz sétáltam vele.
Finoman az ágyba dobtam, fölé másztam, majd lágyan megcsókoltam és vetkőztetni kezdtem.Elkezdtem csókolgatni a nyakát, majd lassan lefelé haladva apró csókokkal borítottam egész testét. Nyakán és hasán pedig több szívásmyomot is hagytam.

***

Meztelenül feküdtünk egymás karjaiban amikor Ebony hasa korgott egyet.
-Éhes vagyok. - mondta, mire mindketten nevetni kezdtünk.
-Gyere gyorsan fürödjünk le, aztán eszünk.Vagyis eszel.

Fürdés után mindketten csak egy rövidnadrágot és egy sportmelltartót vettünk fel.Kéz a kézben sétáltunk le a konyhába.
-Mit kér a hercegnőm? - kérdeztem a lánytól.
-Nemtudom, lepd meg a hercegnőd.-mondta,majd közelebb jött és egy puszit nyomott ajkaimra.
-Egyébként, te már nem alszol? - kérdezte miközben a pultra ült.
-Már nem. Már étvágyam sincs és nem is eszek annyiszor.Egy nap egyszer maximum és akkor is húst.
-Azt már észrevettem.
-Csodálatos voltál.
-Mikor?
-Mindig az vagy de a kb. fél órával ez előttiről beszélek. - nevettem el magam.
-Jaj. - nevetett ő is.
-Te sem vagy semmi.
-Hát igen.
-Te kis egoista.
-Nem vagyok én egoista csak tisztában vagyok a képességeimmel.
-Szeretlek Alycia.
-Én is picim.Kész a palacsintád.
-Köszönöm szépen.

Miután Ebony evett úgy döntöttünk nézünk egy filmet így csináltam neki  egy kávét, majd összebújva kezdtük el nézni a nappaliban az Alkonyatot.

Ismert mégis ismeretlen /Befejezett/Where stories live. Discover now