Már a házunk előtt álltam amikor észrevettem,hogy még ég a lámpa a nappaliban,így tudtam hogy anyáék ébren vannak.
Mikor beléptünk az ajtón láttam,hogy anya és John ülnek a kanapén egy-egy pohár bor társaságában.
-Sziasztok!-köszöntem.
-Jó estét!-köszönt utánam Ebony is.
-Ooh,sziasztok!-köszönt anya boldogan.Először mikor meglátta Ebonyt meglepődött,majd fülig érő mosoly ült ki arcára.
-Anya,John ő itt Ebony Filds.
Ebony,anyukám Madison és bátyám John.-mutattam be a lányt nekik,mire kezet fogtak.
-Örülünk,hogy megismerhetünk Ebony.-mondta anyukám vigyorogva.
-Naná.-mondta a bátyám miközben alaposan végigmérte a mellettem álló lányt.Mikor rám nézett csak egy gyilkos tekintetet kapott.
-Én is örülök.-mondta a lány.
-Mi most felmegyünk.Adok Ebonynak ruhát,aztán ha még van kedvetek beszélgetni lejöhetünk.-mondtam,majd Ebonyra néztem aki beleegyezésül csak bólintott.
-Rendben.-mondta,majd amint elindultunk mérgesen a bátyám felé nézett.-Szép szobád van.
-Nem nagy extra,de én szeretem.-mondtam majd rögtön a szekrényemhez fordultam.
-Mit adjak?
-Mindegy csak kényelmes legyen.
Majd elővettem neki egy egyszerű szürke melegítőt és egy fehér pólót.
-Tessék.Ha szeretnél nyugodtan menj fürdeni.én lent megvárlak.-adtam kezébe még egy törölközőt.
-Rendben.Köszönöm.-mondta,majd elhagytam a szobát.
Mikor setáltam be a nappaliba csak anya mérges hangját hallottam.
-Ne merj rányomulni!-mondta anya a bátyámnak.
-Nyugodtan rányomulhat.-szóltam közbe nevetve.Anya csak értetlenül nézett rám,mire csak vigyorogva annyit mondtam:
-Meleg.
-Akkor könnyű dolgod van.-nevetett anya.
-Nos,mesélj.Milyen volt a randi?
-1,nem randi volt.2,fantasztikus.Csodálatos lány.Kedves,vicces,okos,gyönyörű,érett és eszméletlenül szexi.-áradoztam anyának a lányról.Johnt már nem lepte meg,ugyanis anya elmondott neki mindent.
-És milyen szándékkal hoztad a házba?Füldugó használata ajánlott?-kérdezte anya egy perverz mosollyal.
-Anyaaa.-nevettem.
-Csak mivel a kávézó 9-kor zár és kiraktak minket,úgy gondoltuk itthon folytatjuk a beszélgetést mivel jól éreztük magunk és úgyis hétvége van.
-Értem.-mondta anya.
-De azért előkészítem.Biztos ami biztos.-tette hozzá nevetve.
-Nem lesz rá szükséged hidd el.Ja és kérlek a szülei felől ne kérdezzetek.-tettem hozzá gyorsan,mert hallottam,hogy a fent a víz elcsukódott.
-Miért.-kérdezte a bátyám.
-Meghaltak.-adtam egyszerű választ,mire a lány pont ekkor toppant be a nappaliba.Sminkjét lemosta,haját kicsit vizesen kontyba kötötte,de még így is csodálatosan nézett ki.
Fél 12-ig beszélgettünk,amikor minden elfáradtunk és felmentünk szobáinkba.
-Nagyon kedves az anyukád és bátyád is bírom.Azon kívül,hogy amikor jöttünk majd felfalt a szemeivel.Ebben nagyon hasonlítotok.-nevette el magát.
Amikor ezt kimondta éreztem ahogy a fejem vörösödik.
-Hát most na.Akkor ne nézz ki ilyen jól.Amúgy is gondolom ez volt a célod.-mondtam már én is nevetve.
-Hogy érted ezt.
-Úgy értem,hogy ha nem szerettél volna lenyűgözni akkor nem veszel fel egy egyszerű kávézásra egy fekete miniruhát és egy tűzpiros tűsarkűt.-mondtam neki mosolyogva.
-Háát.Lehet,hogy így volt.-nevetett fel.
Még beszélgettünk egy kicsit,én is lefürödtem,majd úgy döntöttünk nézünk egy filmet.
-Akkor mi legyen?-kérdezte.
-Te dönts.Te vagy a vendég.
-Hmm.Akkor Csillagainkban a hiba.
-Hát igen.Mi lenne ha nem romantikus.-mondtam mire Ebony felnevetett.Imádom amikor nevet,főleg amikor miattam.-Erre volt jó ez a film?Fáj a szemeeeem.-mondtam 15 perc sírás után.
-Nekem iis.
-Legközelebb nem te választasz filmet.Életembe nem bőgtem ennyit filmen.-mondtam a lánynak nevetve.
-Lesz legközelebb?-kérdezte mosolyogva.
-En szeretném,hogy legyen.
-Alszunk?-kérdezte a lány.
-Jaj persze.Átmegyek anyához.Köszönöm,hogy velem töltötted a délutánt.Nagyon jól éreztem magam.-mondtam majd sétáltam az ajtó felé.
-Hé Alycia.Nem aludnál velem?Úgyis 2 személyes ágyad van.Elférünk bőven.
-Végülis nem fura ha 2 leszbikus lány az első napon egy ágyban alszik.Aa hool.Meg amúgy is biztos,hogy te ezt szeretnéd?-kérdeztem komolyra véve a szót.
-Igazad van.De ha nem vagyok benne biztos nem kérdezem meg.-mondta ő is komolyan.
-Hát jó.-mondtam,majd befeküdtem mellé.Majd olyan dolgot tett amire nem számítottam.Felém fordult majd pár centivel a szám mellett megpuszilt.
-Jó éjt Alycia.
-Ömm.Ezt miért kaptam?-kérdeztem zavarodottan.
Közelebb hajolt majd fülembe súgta:
-Mert örülök,hogy megismertelek,ja meg azért mert gyönyörű vagy.
Suttogására megborzongtam,majd testemet bizsergő érzés járta át.Majd mintha mi sem történt volna megfordult és nemszólt többet.
YOU ARE READING
Ismert mégis ismeretlen /Befejezett/
FantasyAlycia a suli "sztárja" akiért a fiúk loholnak.Alycia partnereit sorra váltogatja mert nem találja a szerelmet.A 17 éves lány élete fenekestül felfordul mikor rémálmok gyötrik és rájön ki is ő valójában.A lány megismeri Ebonyt s élete újra jó irányb...