Episod 4

6.8K 182 8
                                    

Continued from 'Prolog'

Aku masih lagi berteka-teki siapakah gerangan kelibat ini. Tidak dapat aku tentukannya tambahan pula berada di dalam kesamaran dan kegelapan kamar ini. Setelah beberapa ketika, si pelaku tersebut kembali membelai bahagian dada dan perutku. Namun kali ini ku rasa belaiannya semakin berani meneroka di seluruh kawasan. Tiba-tiba aku merasakan ada tangan sedang menjalar di bahagian 'burung'ku yang sedang lena. Kemudian tangan itu merayap untuk mencari kedudukan pangkal batangku. Sekali sekali dia meramas perlahan batangku dari luar seluarku. Aku berasa amat cemas ketika ini. Aku tidak tahu mengapa aku membiarkan perlakuan itu. Aku menjadi semakin keliru dan tidak keruan. Inilah kali pertama batangku dibelai oleh seseorang. Selepas beberapa kali diramas, batangku yang berukuran 7 inci menjadi tegang sepenuhnya. Kemudian, si pelaku dengan beraninya memasukkan tangannya ke dalam seluar futsal 3 sukuku. Kini tangannya bersentuhan dengan batangku dari dalam seluar. Jarinya bermain-main dengan air mazi yang meleleh keluar dari kepala batangku. Dia mengenggam erat batangku. Sekali sekala dia melurutkan batangku. Aku masih lagi berlakon tidak sedarkan diri dalam keadaan mata separa pejam. Tetapi dalam masa yang sama, aku cuba untuk tidak memberi reaksi kesedapan. Si pelaku itu kemudian menggunakan tangan yang lain untuk membuka seluar dengan perlahan bagi menampakkan batangku yang digenggamnya. Kemudian getah seluarku disangkutkan di bawah telurku. Batangku akhirnya telah terdedah pada pandangan matanya. Dia meneruskan urutan pada batangku. Dia ada juga mengukur panjang dan ketebalan batangku menggunakan jarinya.

Tidak lama selepas itu, dia menundukkan kepala mendekati batangku. Dia mencium rakus di persekitarannya. Ciuman bermula dari bawah telur dan diikuti dari pangkal ke hujung batang. Kemudian dia mengulangi semula perbuatan itu. Tetapi kali ini aku dapat merasakan yang ada basahan. Aku lihat dia mengeluarkan lidahnya untuk menjilat dan menghisap telurku. Aku berasa sangat teransang ketika itu. Aku tidak pernah menyangka begini sedapnya. Aku kerapkali menonton video lucah, namun aksi ini aku merasakan jijik kerana kawasan tersebut selalunya mendatangkan bau yang kurang enak. Aku tidak pernah menginginkan untuk dipraktikkan dalam adegan seks ku nanti. Tetapi setelah apa yang kurasakan ini, aku seolah-olah tidak mahu dia berhenti berbuat demikian. Dia kemudiannya menjilat air mazi di kepala batangku sebelum memasukkannya ke dalam mulutnya. Aku dapat merasakan kehangatan apabila batangku dikulumnya. Dia menjamah batangku dengan begitu rakus sekali. Sesekali dia menujah dalam batangku terus ke tekaknya. Aksinya ketika itu tidak ubah seperti bintang porno Sasha Grey yang sedang 'blowjob' cameraman di sebuah bilik yang kononnya ada interview session. Setelah beberapa ketika, hisapannya terhenti. Aku melihat dia berdiri untuk melondehkan seluarnya. Kini si pelaku tersebut dalam keadaan separuh bogel. Dia kemudiannya mengambil tanganku dan letakkan pada batangnya. Batangnya yang agak panjang kini berada dalam genggamanku. Namun genggaman aku hanya statik. Aku masih mahu mengekalkan lakonan tidurku.

Sesekali dia menghayunkan pinggulnya seolah olah dia sedang 'fuck' tanganku. Dia melakukannya beberapa kali. Aku dapat melihat dia mengeliat kesedapan. Kemudian dia menyambung mengulum batang pelirku. Tanganku masih lagi tersangkut di batangnya. Sambil dia menhisap, tangannya mula merayap ke persekitaran dada. Dia menyelak bajuku ke paras dada. Jarinya menggentel manja putingku. Aku seakan-akan dipukau ketika itu. Langsung tidak menghentikan perbuatan terkutuk itu. Si pelaku seolah-olah tidak mengendahkan aku yang sedang tidur lagi. Dia menghisap kuat batangku dan diselang-selikan dengan lancapan laju. Saat ini, dirinnya dikawal sepenuhnya oleh nafsu. Dia seolah-olah tidak kisah kalau-kalau aku terjaga. Yang penting kemahuan nafsunya dikecapi. Aku yang sangat berahi ketika itu akhirnya tewas pada lancapan lajunya itu. Batangku memancut deras benih-benih maniku yang telah lamaku simpan. Tidak lama selepas itu, aku dapat merasakan pangkal batangnya mula berdenyut. Dia segera bangun dan memancutkan batangnya ke atas badanku. Kini badanku dipenuhi dengan campuran benih mani aku dan dia. Dia kemudiannya menjilat benih mani yang bertaburan di seluruh badanku. Dia bangun untuk mendapatkan sesuatu dan tidak lama kemudian dia kembali bersama sehelai tuala. Seterusnya dia menyapu bersih sisa-sisa mani di badanku. Setelah selesai mengelap badanku, dia berdiri dan mula menyusun langkah. Alangkah terkejutnya aku apabila melihat lelaki itu menuju ke katil milik Khairi dan merebahkan dirinya ke atas katil tersebut.

"Khairi!! Biar betul!! Adakah dia gay?" soal aku dalam hati. Selama hampir dua tahun aku mengenalinya, baru kini ku dapat lihat sisi sebenarnya. Aku tidak pernah menyangka seorang jejaka tampan dan berpewatakan penuh kejantanan sepertinya juga boleh terjebak kepada wabak gay. Aku hanya menyangka 'gay-type person' ini selalunya dari golongan yang berpewatakan lembut. Aku hanya melihat kaku Khairi yang sedang baring di atas katilnya dari jauh. Aku menjadi sukar untuk tidur memikirkan peristiwa tadi. Aku tidak tahu bagaimana untuk berhadapan dengannya pada esok hari. Mampukah aku memberi reaksi normal seperti sediakala?

Flashback continued

"Weh Akmal, tunggu!!" jerit Khairi sambil mengekori laju aku dari belakang. Sesampai di kolej, terus aku menerpa masuk ke dalam kamarku. Aku meletakkan punggungku ke katil sambil merenung lantai. Kemudian Khairi yang agak ketinggalan di belakang, menyusuri masuk ke dalam kamarku. Dia kemudiannya mengambil tempat disebelahku lalu meletakkan tangannya di bahuku.

"Memang tak syak lagi dia curang dengan aku" aku mengeluh.

"Are you sure? Kau ada bagi dia explain tak?" tanya Khairi. Aku menggelengkan kepala. Mesej-mesej yang dihantar Fatin langsung tidak kubalas. Panggilan telefonnya juga tidak kuangkat.

"Aku rasa kau kena bagi dia explain. Maybe ada reason tertentu." Khairi menambah. Aku termenung panjang.

"Dah lah. Jangan fikir sangat. Aku balik bilik dulu. Nak rehat jap. Petang ni ada training" Khairi bangun dari tempat duduknya.

"Thanks weh" ucapku sambil menahannya sebelum berlalu meninggalkanku. Tanpa kusedari, aku telah menggenggam tangannya. Perlahan-lahan aku melepaskan genggaman tanganku. Khairi tersenyum kecil sambil menggosok kepalaku.

"I'll always be by your side, bro" ujar Khairi.

End of flashback

"Okay guys. Thanks again for completing your video assignment. Class dismissed" ucap Madam Syafinaz menamatkan kelas Multimedia pada hari ini. Aku berjalan perlahan ke arah pintu bilik kuliah.

"Mal, tunggu!" kedengaran suara Khairi memanggilku seraya menghentikan langkahku. Lalu kami berlalu keluar dari bilik kuliah.

"Kau balik bilik kau pukul berapa pagi tadi? Sedar-sedar tengok kau dah takde kat katil Zain" tanya Khairi.

"Hmm.. Aku balik sebelum Subuh" jawabku tanpa memalingkan mukaku padanya.

"Ohh.." respon ringkas Khairi kehairanan. Khairi mula merasa sesuatu yang tidak kena denganku.

"Kau okay ke Mal?" sambung Khairi.

"Okay je. Pening kepala sikit. Maybe sebab kurang tidur kot" jelasku.

"Hmm.. Better kau balik berehatlah Mal" nasihat Khairi padaku.

Sesampai di kolej, kami berpisah untuk pulang ke kamar masing-masing. Aku menguak pintu bilikku dan melihat Fauzi sedang leka bermain game FIFA di laptopnya. Aku melabuhkan punggungku di katil dan merenung lantai. Banyak benda yang ku fikirkan ketika ini? Fikirkan hubunganku dengan Fatin. Fikirkan hubunganku dengan Khairi. Peristiwa semalam telah membuatkan hubunganku dengan Khairi menjadi janggal. Tetapi sejanggal-janggal ku rasa, tidaklah aku berasa hina dan jijik terhadapnya. Mungkin ada sebab-sebab tertentu kenapa dia jadi sedemikian. Manusia tidak dapat lari daripada melakukan kesilapan. Aku amat sayangkan persahabatan kami. Aku tidak mahu peristiwa tersebut membuatkan aku kehilangannya sebagai seorang sahabat. Mahu tidak mahu, aku harus bertindak normal. Seolah-olah tiada apa yang terjadi.

************************************

Amacam? Okay tak episod ni? Having fun 😊? Macam biasa, kalau suka klik ⭐. Sorry untuk sapa yang tak selesa dengan 18sx scene tu. Tapi abam ada mention ya ada Matured Content di description. Jangan kata abam tak warning ya. Anyways, the characters and story are completely fictional but that 18sx scene is based on true event.

p/s: Ending flashback kat atas 'link'kan terus ke beginning of Episod 1. No more continued flashback for next episodes.

TERJEBAK MEREBAK (Completed) Where stories live. Discover now