"Bagi saya nasi goreng kampung dengan nescafe ais." kata Fauzi kepada pengambil order makanan sebuah restoran.
"Okay, encik nak order apa?" tanya pengambil order itu padaku. Aku masih ralit memikirkan hal yang telah berlaku tadi.
"Mal, kau nak makan apa?" tanya Fauzi sambil mencuitku.
"Oh, bagi saya nasi goreng cina." ujarku selepas tersedar dari lamunan.
"Nasi goreng cina ya. Minum?" tanya pengambil order itu lagi.
"Minum? Hmm.. Oh ya, limau ais" balasku. Pengambil order itu mencatit pesanan pada nota kecilnya dan kemudiannya berlalu pergi.
"Kau still teringat pasal tadi ke?" tanya Fauzi sambil meletakkan tangannya di bahuku.
"Eh takdelah." ujarku.
"Sorry lah kalau aku buat kau rasa tak selesa" ujar Fauzi.
"Mana ada. Aku okay jelah. Biasalah tu darah muda kan" kataku. Fauzi hanya mengukir senyuman.
Masih jelas terbayang di fikiranku tentang perkara yang telah berlaku sebentar tadi. Saat aku menyusun langkah menuju ke kereta yang dimasuki Fauzi. Betapa terkejutnya aku apabila melihat Fauzi seperti sedang menghisap payudara seorang wanita di dalam kereta itu. Aksi itu tidak begitu jelas kerana aku mengintip dalam kesamaran dan kegelapan di taman rekreasi itu, hanya dibantu oleh tiang lampu yang terletak agak jauh dari kereta. Tapi aku dapat melihat bayangan kepala Fauzi berada di dada wanita itu, seolah olah seperti sedang menyonyot tetek wanita itu. Mereka masih tidak sedar akan intipanku. Kemudian Fauzi mengangkat kepalanya dan bersandar ke kerusi penumpang. Wanita itu kelihatan seperti membelek sesuatu pada bahagian bawah Fauzi. Fauzi kulihat sedang asyik melayani aksi itu. Tidak lama selepas itu, wanita itu menurunkan kepalanya ke arah bahagian bawah Fauzi. Tidak syak lagi itu adalah aksi blowjob yang diidami oleh setiap lelaki marhaen. Fauzi kulihat sedang menekan kepala wanita itu. Wanita itu kemudiannya mengangkat kepalanya dan cuba untuk mencium Fauzi. Fauzi seolah-olah seperti mengelak dari dicium wanita itu. Dia kemudiannya menurunkan kepalanya untuk menyuruh wanita itu meneruskan blowjobnya. Tiba-tiba saja aku telefon bimbitku menerima mesej daripada Khairi. Tanpa berfikir panjang, aku pun membuka dan membaca mesej itu.
"Hai Mal, kau tgh buat apa? Tiba-tiba saja aku rindu kau 😂"
Aku tersenyum melihat mesej itu. Aku akui aku juga sering teringatkannya sejak malam itu. Aku memalingkan semula pandanganku ke arah Fauzi. Aku menyedari yang Fauzi sedang memerhatikan aku dari dalam kereta disebabkan cahaya yang terpapar dari skrin telefonku. Rupa-rupanya Fauzi sudah tahu yang aku sedang mengintipnya. Fauzi dengan pantas menghentikan aksi blowjob yang dilakukan oleh wanita itu dan membetulkan seluarnya. Dia keluar dari kereta dan memberi isyarat padaku supaya mengikutnya. Fauzi menghidupkan motosikalnya dan berlalu meninggalkan kereta itu.
"Limau ais dengan nescafe ais kan?" tiba-tiba lamunanku terhenti apabila terdengar teguran dari penghantar minuman.
"Ya, terima kasih ya" kata Fauzi. Aku seakan-akan mengecam wajah si penghantar minuman itu.
"Awak bukan ke Irham?" tegurku pada penghantar minuman itu.
"Ya saya. Eh jap, awak Akmal kan?" soalnya.
"Ya betul." balasku.
"Lama tak jumpa. Sihat? Khairi macam mana sekarang? Okay ke? " tanyanya lagi.
"Alhamdulillah, sihat je. Khairi pun sihat. Sekarang dia tengah cuti MC lagi sementara untuk sembuh sepenuhnya." jelasku.
"Oh macam tu. Okay ye, saya minta diri dulu. Nak kena buat kerja." ujarnya.
YOU ARE READING
TERJEBAK MEREBAK (Completed)
RomanceKisah perkenalan aku dan dunia songsang. [Matured Content]