Gelak tawa memenuhi seluruh ruang tamu rumahku. Kami sekeluarga berkumpul di ruang tamu untuk menonton rancangan Maharaja Lawak yang ditayangkan di kaca televisyen. Aksi-aksi yang dipamerkan para pelawak sangat mencuit hati. Rancangan seperti ini sangat sesuai menjadi tontonan hiburan sekeluarga. Sehinggakan Qayeed anak saudaraku yang kecil itu ketawa terbahak-bahak, inikan pula yang lain. Ibuku pun tidak mahu terlepas untuk menonton rancangan ini. Waktu-waktu sebegini kita dapat menilai betapa harmoninya keluarga di saat suka dan duka. Pandanganku kemudiannya beralih ke arah Qusyairi. Dia pun turut menikmati hiburan yang sama, sekali sekala dia membelek telefonnya. Membuatkan aku teringat akan kejadian tempoh hari. Qusyairi kelihatan gopoh-gapah ketika 'tertangkap' sedang melakukan 'sesuatu'. Aku seperti sudah mengagak apa yang telah dilakukannya. Benda yang sama turut terjadi pada diriku mahupun yang lain di kala usia sebaya Qusyairi iaitu tonton video lucah. Cuma yang membezakan ialah kekerapan dan kualiti video. Dahulunya kami jarang dapat menonton lucah kerana masing-masing tidak mempunyai telefon bimbit. Kebanyakkannya menonton dari dalam komputer. Itupun kualiti tidaklah secanggih sekarang. Kami dahulunya lebih kepada 'old-fashioned way' iaitu membaca cerita atau pengalaman lucah yang disebarkan di layar internet. Cerita yang paling 'legend' ketika itu ialah Cikgu Suraya. Tidak pasti sama ada tabiat itu masih diteruskan lagi di kalangan remaja masakini. Tetapi melihatkan Qusyairi yang hampir 24 jam asyik dengan telefon bimbitnya, aku tidak rasa mereka seperti itu lagi. Aku menatap wajah anak buahku itu yang kian meningkat dewasa. Boleh tahan juga kekacakannya. Tapi kerja gila bagiku untuk melakukan sesuatu terhadapnya.
**********
Aku tiba-tiba terjaga dari lena. Aku dapat rasakan yang pundi kencing aku penuh dan perlu dilepaskan. Aku bingkas bangun dari katil dan terus keluar ke bilik air yang terletak di dapur. Sesampai saja di bilik air, aku menghalakan zakarku ke arah mangkuk tandas. Kelegaan dapat kurasai sehingga ke seluruh saraf tubuh badanku. Setelah itu, aku pun beransur ke bilik. Sebelum ku capai tombol pintu bilik, sempatku menoleh ke arah jam yang tergantung di dinding ruang tamu. Dalam kesamaran aku dapat melihat jarum jam seakan-akan menunjukkan sekarang sudah pukul 3.20 pagi. Waktu-waktu sebegini kebiasaannya memang sunyi. Aku kemudiannya menjejakkan kaki masuk ke dalam bilik. Aku dapati Qusyairi sedang tidur diulit mimpi. Melihat caranya tidur, tiba-tiba timbul sedikit rasa gersang. Aku cuba untuk mengawal nafsuku agar tidak berbuat sesuatu yang tidak patut. Aku kemudiannya melabuhkan punggungku ke katil. Aku mencapai telefon bimbitku sebelum merebahkan diriku di sebelah Qusyairi yang masih lagi lena. Rasa gersang ini membuatkan aku ingin melayari laman web lucah demi untuk melampiaskan nafsuku ini. Semenjak aku menceburi dunia songsang ini, aku belum pernah lagi melayari laman web gay. Tetapi malam ini, aku teringin sekali untuk memecahkan keinginanku. Aku tidak berapa tahu laman web yang khususnya untuk gay. Yang hanya aku tahu laman web lucah normal juga memaparkan aksi gay. Aku mula berasa berahi melihat aksi ranjang gay yang dilakonkan oleh bintang porno mat salleh ini. Aku menoleh melihat Qusyairi di sebelah. Aku dapati dia masih lagi tidur lalu aku mengeluarkan batangku untuk dilancapkan. Sudah lama aku tidak melancap. Mataku hanya tertumpu pada paparan skrin telefonku sambil tanganku melancapkan batangku. Satu demi satu video pendek aku mainkan di telefon demi untuk melampiaskan nafsuku yang sedang membuak-buak. Aku sudah tidak hairan keadaan sekelilingku dan terus melancapkan batangku dengan laju sebelum mengenakan sedikit air liur pada batangku sebagai 'pelincir'.
"Cap, cap, cap" kedengaran jelas sekali menyelubungi seluruh bilik yang diidami aku dan Qusyairi. Aku mula mendesah perlahan akibat keghairahan lancapanku dan dalam masa yang sama aku masih lagi menonton aksi ranjang gay di telefonku. Aku kagum dengan saiz batang yang dimiliki oleh bintang porno itu dan bentuk badan yang didiami oleh setiap lelaki. Melihat aksi yang dikenakan pada si bottom di dalam video porno itu, tidak semena-mena aku teringat akan Fauzi. Masih lagi terbayang di fikiranku aksi mendubur yang dipamerkan Fauzi. Pada mulanya berasa begitu pedih sekali, namun lama kelamaan ia menjadi begitu sedap dan ghairah. Lalu aku meletakkan telefon di sebelah dan dengan beraninya melondehkan seluar sepenuhnya. Aku kemudiannya menggunakan jari bermain di sekitar lubang duburku dan cuba untuk memasukkan jariku ke dalam lubangku sambil tanganku melancapkan batangku. Mataku terpejam rapat akibat kegersangan melakukan aksi itu walaupun nikmatnya tidak seperti yang kurasai bersama batang konek Fauzi. Agak lama jugak aku mengulangi aksi itu sendirian. Mulut ku ternganga mendesah kesedapan oleh jolokanku sendiri. Air mazi yang terhasil dari ketegangan batangku membasahi perutku yang sedikit kempis. Setelah hampir 10 minit aku melakukan aksi tersebut, tiba-tiba aku merasa ada sentuhan pada pahaku yang sedang mengangkang. Aku dengan pantas membuka mata dan betapa terkejutnya aku melihat ada susuk tubuh sedang berada di celahan kelengkangku.
"Qusyai..." ujarku apabila melihat anak buahku yang tadi sedang lena kini sudah berada di hadapanku.
"Paksu... Err sangapke?" tanpa segan dia menyoalku.
"Ish kau ni, apa kau buat kat sini? Dah-dah pergi tidur" aku cuba untuk menolaknya tapi Qusyairi berkeras tidak berganjak.
"Biar saya puaskan Paksu" ujar perlahan Qusyairi. Aku tiba-tiba menjadi kelu. Seolah-olah tidak percaya dengan apa yang telah aku dengar. Dalam situasi begini, aku memang mengharapkan keadaan sebegini berlaku tapi bukannya dari Qusyairi. Namun kata-katanya membuatkan aku terdiam seribu bahasa, aku mula melepaskan tolakanku. Menyedari aku mula melonggarkan perlakuanku seolah-olah memberi lampu syarat hijau, Qusyairi mula merapatkan tubuhnya ke arahku. Dia mengusap manja di bahagian pahaku, dan beransur menuju ke arah batang konekku. Aku mula teransang dengan perlakuannya itu. Tanpa berlengah Qusyairi terus menggenggam batang konekku yang sudah tegang dari tadi dan terus menhisapnya. Aku mengeliat kesedapan dari hisapan Qusyairi itu. Aku kemudiannya menanggalkan bajuku untuk telanjang sepenuhnya dan menarik baju Qusyairi ketika dia sedang asyik menghisap batangku. Qusyairi pun menanggalkan baju dan menyambung semula dengan hisapannya. Setelah beberapa minit, aku hampir terpancut di dalam mulut Qusyairi sebelum sempat aku menahan kepalanya untuk menghentikan hisapannya. Aku tidak mahu ia berakhir terlalu awal. Aku kemudiannya menariknya ke atas untuk menindih di atas badanku. Qusyairi yang masih lagi berseluar pendek menggeselkan batangnya pada batangku. Aku mengunakan kedua-dua belah tanganku melondehkan seluar pendeknya. Kini kami terbaring saling memeluk tanpa seurat benang di badan. Aku dapat merasakan batang Qusyairi berdenyut-denyut pada perutku. Aku meliarkan tanganku ke arah batangnya. Boleh tahan jugak saiz batangnya walaupun baru berusia 14 tahun. Aku membangunkan dia dan mengerakkan pinggulku dan kaki atas.
"Masuk..." pintaku pada Qusyairi sambil memegang batangnya menghala ke arah lubang duburku. Faham akan kehendakku, Qusyairi cuba untuk memasukkan kepala batangnya. Pada mulanya agak terlalu sukar untuk dimasuki kerana permukaannya agak sedikit kasar. Aku kemudiannya meludah pada telapak tanganku lalu menyapu sedikit pada lubang duburku dan selebihnya pada batang Qusyairi. Qusyairi sekali lagi mencuba dan setelah beberapa tekanan dikenakan, akhirnya kepala batangnya dapat meneroka masuk ke dalam duburku. Qusyairi yang agak teruja terus menghenjut laju ke dalam lubang keramatku. Aku terus mendesah kuat kerana terlalu senak. Terkejut dengan desahanku, Qusyairi terus berhenti dan mengeluarkan batangnya.
"Perlahan lah sikit, sakit tau.." tegurku.
"Sorry-sorry.." ujar Qusyairi.
************************************
Hey guys, I'm back again. Bersawang bai hahahah😂.. Sorry sebab lama sangat2 x update story. Sumpah aku x expect ramai yang support story ni, last time aku rasa dalam 4k++ ja viewers, star pun dalam 200++, sekarang dah almost 5 kali ganda. Truly appreciated guys and I'll try to give my best ya.
You guys can still read again from the beginning if you forgot already how the storyline is. And of course, if you like this episode, don't forget to click ⭐ as usual.
Stay at home #covid19
YOU ARE READING
TERJEBAK MEREBAK (Completed)
RomanceKisah perkenalan aku dan dunia songsang. [Matured Content]