Episod 11

6.1K 154 6
                                    

Previously from Episod 10

"Arghhhh arghhhh arghhhh!!" aku mendesah lalu melepaskan benih-benih didalam kondom yang dipakaiku sepanjang aksi ranjang sebentar tadi. Lalu aku baring di atas badan Khairi manakala batangku masih berada di dalam lubangnya. Kami berdua termengah kepenatan sambil berpelukan.

"Sedap tak sayang?"bisik Khairi sambil mengusap belakang kepalaku dan badanku. Tangannya mula menjalar di bahagian bawah lalu mengeluarkan batangku dari lubangnya.

"Wah, dah pancut pun keras lagi!" kata Khairi sambil menggengam batangku dan memasukkan semula ke dalam lubangnya. Dia mengulanginya berkali kali. Mula-mula aku berasa ngilu tapi lama kelamaan aku menjadi gersang kembali. Aku meraba dan melancapkan batang Khairi yang masih belum mencapai klimaks lagi.

"Mal, try 69 jom?" Khairi bersuara. Aku hanya mengangguk setuju. Khairi kemudiannya memusingkan dan naik ke atas badan ku dalam posisi terbalik. Batang Khairi berada tepat di depan mataku manakala batangku di depan matanya. Khairi mengeluarkan sarung kondom dari batangku. Aku dapat merasakan yang seluruh batangku dipenuhi dengan lendiran air maniku. Sejurus selepas itu, Khairi terus menjilat dan menyedut air maniku. Aku masih lagi menatap batang Khairi. Aku kemudiannya menggenggam batangnya dan membelek-belek telurnya. Disebabkan ini kali pertama untuk cuba menghisap konek. Aku mulakan menhisap kepala koneknya yang dibasahi air mazinya. Rasanya sedikit masin. Aku terus menghisap kepalanya. Sedikit demi sedikit aku mula menghisap lebih dalam lagi. Boleh tahan juga kesedapannya. Aku kemudiannya melajukan hisapanku seperti apa yang dilakukan Khairi. Tidak lama selepas itu, Khairi menghisap dan menyedut telurku. Hisapan aku terhenti kerana terlalu ghairah oleh aksi yang dilakukan Khairi itu. Khairi kemudiannya mendekatkan telurnya ke mulutku dengan harapan aku turut buat seperti apa yang di buat. Tanpa memikir panjang, aku menhisap dan menyedut menggunakan teknik yang dilakukan Khairi. Rupanya tanggapan aku selama ini salah sekali. Setelah aku merasai sendiri, tidak lah seteruk seperti apa yang aku jangkakan. Malah ia lebih mengghairahkan. Khairi berselang seli menghisap batang dan telurku. Khairi mencapai jari tanganku dan masukkan ke dalam lubang duburnya. Aku dengan spontan mengulangi dengan menjolok lubangnya tanpa disuruh Khairi. Pada mulanya, aku hanya memasukkan satu jari, kemudian aku cuba masukkan dua jari dan tidak lama selepas itu diikuti dengan tiga jari. Aku dapat mendengar Khairi mendesah kuat. Aku menjolok dengan begitu agresif sambil dalam masa yang sama menjilat telur Khairi. Kemudian Khairi menjatuhkan pinggulnya supaya mukaku betul-betul menghadap lubangnya. Dia mendekatkan punggungnya pada mukaku. Aku keliru memikirkan apa yang Khairi cuba lakukan.

"Mal, rimming jap Mal"ujar Khairi.

"Rimming?" tanyaku.

"Ya, jilat lubang jubo aku Mal" jelasnya.

Rimming tu jilat lubang. Benda baru aku belajar dari Khairi. Mulanya aku berasa jijik, tapi apa salahnya mencuba dah alang-alang terlanjur. Aku menjelirkan lidahku sedikit untuk menyentuh pintu lubang dubur Khairi. Dubur Khairi kelihatan kemas sekali. Tidak ada sedikit pun bulu di persekitaran lubangnya. Aku mula berasa sedap melakukan rimming ni. Aku meletakkan lidahku betul-betul di lubang Khairi. Khairi kemudiannya mengeliat lalu pintu lubang jubonya terbuka. Aku dapat rasakan yang lidahku sudah sedikit masuk ke dalam pintu yang dibuka. Tanpa berlengah lagi, aku menekan lidahku supaya menembusi lubang jubo Khairi. Khairi mengeliat keenakan sambil melancapkan batangnya.

"Arghhh arghhh arghhhhh" tidak lama selepas itu giliran Khairi pula memancutkan benih-benih kepuasannya.

**********

"Kringggggggg" bunyi alarm dari telefonku mengejutkanku. Lantas aku mematikannya. Aku dapat rasakan yang badan dipeluk erat oleh Khairi. Kami tidur seolah-olah seperti pasangan suami isteri. Aku termenung memikirkan kejadian semalam. Tidak pernah aku sangka yang aku terjebak dengan kegiatan sebegini. Aku mula rasa bercampur baur dengan jalan yang telah aku pilih ini. Aku mengalihkan tangan Khairi ke tepi dan bangun untuk ke bilik air. Aku berjalan ke bilik air tanpa seurat benang pun di badan lalu mencapai tuala. Kemudian aku menekan button shower dan mula membersihkan lekit-lekit mani Khairi yang telah dia tabur di atas badanku semalam. Disebabkan semalam aku berjunub, jadi aku kenalah mandi junub bagi menyucikan diri. Selesai saja mandi, aku bersiap dan membentangkan sejadah untuk menunaikan subuh. Meskipun aku sudah melakukan dosa besar, tapi aku masih perlu menunaikan kewajipanku.

**********

"Weh Khairi, boleh tolong suruh Pak Man hantar aku balik kolej tak?" tegur aku.

"Dah nak balik dah ke? Tunggu lah petang sikit." balas Khairi.

"Tak, bukan apa. Aku baru teringat yang ada assignment Calculus nak kena setel sikit." ujar aku.

"Ohh tapi bukan kuliah Calculus hari Selasa ke. Ada masa lagi kan." ujar Khairi. Aku terdiam seketika.

"Aku ingat nak setel awal...." ujarku.

"Ke pasal semalam?" celah Khairi sambil memegang lenganku.

"Eh takde lah. Betul, aku nak siapkan assignment." jelasku sambil melepaskan genggaman tangannya di lenganku.

"Hmm, okay lah. Japgi aku suruh Pak Man hantar." balas Khairi.

"Okay, aku nak pi kemas barang jap." kata aku lalu bergegas ke bilik tetamu untuk mengemaskan barang-barang. Aku akui yang aku masih lagi janggal dengan apa yang telah berlaku semalam. Aku tidak mampu untuk memandang wajah seseorang yang dahulunya pernah jadi bestfriendku, kini sudah menjadi "Friend with Benefits". Sedang aku memasukkan baju aku ke dalam beg pakaian, tiba-tiba ada pelukan mesra dari belakangku.

"Mal, betul ke kau okay?" tanya Khairi.

"Aku okay ja la. Takde apa-apa la." jelasku.

"Hmm, kalau kau okay....." ujar Khairi sambil menurunkan tangannya ke celah kelangkangku. Aku menahan tangannya.

"Haa tengok. Maknanya kau tak okay." ujar Khairi.

"Ishh, kau gile ke? Dengan pintu terbuka tu. Kang kantoi nanti" aku memberi alasan. Khairi terus pergi menutup pintu dan menguncinya.

"Okay, sekarang pintu dah tutup. No more excuses ya." ujar Khairi. Khairi kemudiannya mendekatkan dirinya padaku. Tangannya meramas-ramas konek aku. Aku terpaksa berserah dengan apa yang dilakukan Khairi. Khairi cuba untuk menangkap kembali naluri songsangku yang seolah-olah cuba melarikan diri. Aku mula merasa teransang lalu melondehkan seluar tracksuit aku. Kemudian aku menekan bahu Khairi untuk menyuruhnya melutut. Khairi melutut lalu dengan rakus melakukan blowjob ke atas batangku yang sedang mencanak. Khairi tampaknya telah berjaya menambat kembali nafsuku.

"Tingg tongg" bunyi loceng dari pintu utama rumahnya kedengaran. Khairi menghentikan isapannya. Dia segera membuka pintu untuk mengenalpasti siapa yang datang. Aku berasa sedikit terkilan kerana tidak dapat habiskan aksi yang telah bermula ini.

"Ehh, Tuan dah balik" kedengaran sapaan Mak Wan dari pintu utama.

"Papa aku dah balik lah." kata Khairi.

"Oh, okay lah. Aku nak sambung kemas dulu." ujarku. Khairi keluar dari bilik manakala aku mengemaskan pakaianku ke dalam beg. Usai kemas, aku turun ke bawah sambil menggalas beg pakaianku. Aku melihat Khairi dan papanya berada di meja makan.

"Dah nak balik ke? Marilah makan tengah hari dulu." tegur papa Khairi. Aku dengan rendah diri menerima pelawaan papa Khairi. Aku duduk mengambil tempat disebelah Khairi.

"Ini Akmal yang jumpa dekat hospital hari tu kan?" soal papa Khairi.

"Ya uncle." balasku.

"Thank you again ya" ucap Papa Khairi.

"It's okay, uncle" balasku.

************************************

Sorry guys for the late update. Busy sikit lah. Maybe epsiode kedepan pun slow update sikit. Aku pun rasa macam nak end lagi 5-6 episode camtu la. Stay tuned guys. Jangan lupa klik ⭐ ye.

TERJEBAK MEREBAK (Completed) Where stories live. Discover now