Previously from Episod 9
"Khairi, kau okay ke?" tanyaku.
"Okay." balas ringkas Khairi. Tapi riak wajahnya tidak menggambarkan seperti apa yang diucapkan.
"Hmm.. Sebenarnya Mal. Aku nak buat pengakuan sikit yang aku sebenarnya... " tambah Khairi.
"...GAY?" celahku. Khairi terdiam seketika.
"Macam mana kau tahu Mal?" tanya Khairi.
"Malam tu aku sebenarnya buat-buat tidur je." balasku.
"Malam? Oh malam tu... Hehe, sorry ya. Entah kenapa malam itu aku naik hantu tiba-tiba." jelas Khairi. Aku hanya tersenyum kecil. Suasana menjadi awkward seketika.
"So, confirmlah yang kau betul-betul..." sengaja aku tidak habiskan ayat kerana aku tahu yang Khairi mungkin dapat menangkap apa yang hendak kukatakan.
"Actually, aku bukannya 100% gay, aku boleh katakan yang aku ni Bisex. Aku masih lagi ada perasaan kat perempuan, tapi aku lebih tertarik kat lelaki lagi, kalau ikut nisbah tu 70:30 macam tu la." jelas Khairi.
"Aku tahu benda ini salah sebenarnya. Tapi aku tak lah sampai tahap cintan cintun dengan sesama jenis. Just for fun only. Sebab cinta gay ini fantasi ja, mustahil lah nak jadi realiti." tambah Khairi lagi.
"Yup, agree bro." aku setuju dengan apa yang dikatakan Khairi.
"Hmm.. No wonder lah kau macam nak lari je dari aku lepas malam tu. Bila aku tanya, kau jawab macam nak tak nak je." ujar Khairi.
"Hehe, masa tu aku memang tak boleh 'blend' lagi yang kawan baik aku ni ehem-ehem rupanya. Lagipun aku pun confused jugak." jelasku.
"Confused? Kau jangan kata kau pun gay jugak." ujar Khairi.
"Hmm.. Entahlah Khairi. Aku pun tak tau macam mana nak explain." ujarku.
"Sebab tu ke kau break dengan Fatin?" tanya Khairi.
"Mayyy beee" jawabku meleret.
"What? Hahaha. Kau biar betol Mal. Sorry lah kalau disebabkan aku, kau putus dengan dia." kata Khairi.
"Kau tak salah pun. Lagipun memang dia dah ada jantan lain." ujarku.
"Ohh.. Maybe she wasn't meant for you. Nanti for sure kau akan jumpa the right one." ujar Khairi. Aku mengangguk perlahan. Suasana menjadi senyap seketika. Aku beralih melunjur dan memandang ke siling.
"Khairi, aku nak tanya sikit?" tanyaku.
"Ya, apa?" balas Khairi.
"Kau pernah 'main' ke?" tanyaku lagi. Entah kenapa aku menjadi begitu curious sekali tentang hidup gay Khairi.
"Main? Errr.. Yup" jawab Khairi teragak-agak.
"Kau top ke bottom?" aku bertanya mengenai position Khairi menggunakan istilah yang aku belajar dari Google.
"Bottom, mana kau tahu term-term tu?" respon Khairi.
"Google la bro." jawabku.
"Oh patutlah. Aku pernah sekali je jadi top." ujar Khairi.
"Err..so, banyak kali jugak le kau dah main." responku dengan perasaan curiga.
"Ya, tapi aku pakai 'protection' lah." balas Khairi sambil mengiring menghadapku dan tangannya diletakkan di atas perutku. Tangannya mula merayap di persekitaran perutku. Aku membiarkan saja perlakuannya itu. Aku berasa selesa diperlakukan sedemikian. Bulu romaku tiba-tiba berdiri menikmati belaiannya itu. Tangannya mula berani untuk menyentuh benjolan seluarku. Aku bertindak untuk menahan tangannya seolah-olah seperti jual mahal. Untuk beberapa ketika, aku masih lagi mengenggam erat tangannya. Aku dapat rasakan yang semakin lama semakin tangannya bergerak menuju ke arah benjolan.
YOU ARE READING
TERJEBAK MEREBAK (Completed)
RomanceKisah perkenalan aku dan dunia songsang. [Matured Content]