"Akmal, bangun!"
Kedengaran suara itu berulang kali bermain di telingaku. Aku terasa seperti pipiku ditampar lembut oleh seseorang. Pandanganku tidak beberapa jelas ketika ini. Mataku terkebil-kebil cuba untuk mendapatkan pandangan yang lebih jelas. Lama-kelamaan aku mula menyedari yang aku rupanya tertidur di atas bas. Alangkah terkejutnya aku apabila aku tersedar yang posisi kepalaku kini terlantar di bahu Kimi. Lantas aku terus menegakkan kembali badan dan menggosok mataku.
"Ya Allah, sori sangat saya tersandar atas bahu awak. Saya tak sedar." ujarku.
"Eh tak apa. Tadi saya pun tertidur sebenarnya. Bangun-bangun je kepala awak dah ada kat atas bahu." jelas Kimi.
"Lama tak saya tidur atas bahu awak? Kenapa tak gerak?" soalku.
"Tak lama pun. Tak sampai hati saya nak gerak. Tengok macam penat sangat." jelasnya lagi.
"A'ah, semalam kurang tidur. Eh, sekarang kat mana ni?" tanyaku.
"Sekarang kat R&R Temerloh, awak nak turun tak? Driver bas tu bagi masa 20 minit" jelas Khairi.
"Boleh juga, jom" sahutku. Kimi bangun dari tempat duduk dan kemudiannya diturutiku.
"Aduhhh...."aku mengaduh kesakitan sejurus selepas bangun dari tempat duduk sambil tanganku memaut duburku.
"Eh kenapa Akmal?" tanya Kimi kehairanan.
"Takde apa-apa." jelasku. Fikiranku terus memikirkan mengenai peristiwa semalam.
Flashback continued
"Arghhh sakit Jie" erangku apabila Fauzi menekan lebih dalam kepala batang ke dalam lubangku.
"Tahan sikit ye sayang." ujar Fauzi sebelum mengucup bibirku lalu mengangkat kakiku ke atas dan Fauzi menampan pehaku dengan kedua-dua telapak tangannya. Aksi seperti ini kerapkali dipertontonkan di dalam adegan porno tidak kira sama ada dari luar negara mahupun dari tempatan. Perlakuan Fauzi itu tidak ubah seperti bintang porno professional. Aku amat terpikat dengan cara Fauzi melayan partnernya di ranjang. Kemudian Fauzi cuba memasukkan semula kepala batangnya ke dalam lubang keramatku. Setelah berjaya menembusi pintu lubang juboku, dia membetulkan posisi sebelum memasukkan dengan lebih dalam lagi. Aku dapat merasakan tujahan yang dilakukan oleh Fauzi dan cuba untuk menahan kepedihan. Tetapi kepedihan yang dirasai berkurang sedikit jika dibandingkan dengan posisi sebelum ini. Melihat aku tidak mengerang kesakitan, Fauzi memajukan lagi tujahannya sehingga ke pangkal batangnya. Aku dapat merasakan telurnya bersentuh dengan kulitku. Setelah itu, Fauzi mula menghenjut perlahan dengan menggerakkan pinggulnya. Kesakitan yang ku alami sebelum ini semakin berkurang dan seolah-olah diganti dengan kesedapan. Aku sekali lagi kagum dengan skill yang dipamerkan Fauzi. Aku harus mencontohinya supaya aku dapat mempraktikkan kepada 'seseorang'. Fauzi semakin melajukan henjutannya dan aku mula merasai kenikmatan sebenar seorang bottom. Terus fikiranku teringatkan Khairi yang pernah diratah olehku. Tidak hairanlah mengapa Khairi begitu selesa menjadi bottom jika beginilah kenikmatan yang dirasainya.
"Arghh sedapnya Jie" luah aku yang tidak dapat memendam lagi keseronokan yang kurasai ini. Mendengar luahanku, Fauzi merebahkan tubuhnya terus melajukan henjutannya. Aku mengerang dengan begitu kuat lagi. Aku tidak kisah yang eranganku didengari oleh penghuni kolej yang lain. Jam-jam begini kebiasaannya masing-masing sudah diulit mimpi. Tambahan pula, sebahagian daripadanya sudah pun pulang ke kampung halaman masing-masing.
Fauzi masih lagi menghenjutku laju. Sekali sekala dia mencium dan menghisap bibirku. Aku memeluk erat badan Fauzi dalam keadaan pehaku masih lagi ditekannya. Kami saling bertukar peluh kenikmatan. Kali ini aku memang tidak kisah lagi jika Fauzi bertindak lebih ganas. Aku menikmati setiap tujahan batang Fauzi dengan begitu nikmat sekali. Batangku menjadi tegang dengan sendiri kerana terlalu gersang melakukan aksi ranjang ini. Fauzi kemudiannya mengarahkan aku untuk menukar posisi ke doggy style. Salah satu posisi yang seringkali juga dipertontonkan di dalam video klip lucah. Untuk tujahan pertama, Fauzi tidak lagi teragak-agak untuk terus menghenjutku. Aku sambung mengerang semula sambil tanganku melancapkan batangku. "Pap pap pap pap" bunyi yang terhasil dari henjutan Fauzi di saat kami saling bersentuhan antara satu sama lain. Aku seolah-olah tidak mahu aksi ini berhenti lagi. Fauzi turut mendesah kesedapan ketika sedang menghenjut lubang juboku. Fauzi mempunyai kemampuan bertahan yang begitu. lama sekali. Jikalau aku di saat ini pasti sudah memancutkan benih-benih klimaks. Fauzi juga mempunyai saiz batang yang begitu memuaskan dan diidami bukan saja oleh setiap wanita malah juga setiap lelaki. Apakah rahsia 'kegemilangan' Fauzi? Mungkin aku perlu mempelajari daripadanya.Setelah beberapa ketika, Fauzi masih lagi tidak mahu menghentikan lagi aksi ranjang dan memberitahuku untuk mencuba posisi yang lain. Aku kemudiannya menyuruhnya baring melunjur dan aku meninggung di atas batangnya seperti yang dilakukan oleh Khairi. Aku mengenggam batang Fauzi untuk dimasukkan ke dalam lubang juboku. Aku kemudiannya membenamkan seluruh batang Fauzi setelah ia berjaya menembusi pintu lubang juboku. Pada awalnya aku berasa sedikit senak. Aku mula menggerakkan pinggulku seperti yang dilakukan oleh Khairi. Aku meletakkan kedua-dua tanganku ke belakang dan hanya menghayunkan pinggul dari atas ke bawah. Aku mengulanginya berkali-kali dan mula melajukan pergerakanku. Semakin laju semakin bertambah gersang aku melakukan aksi itu. Suasana bilik itu dipenuhi dengan desahan Fauzi yang sangat berahi dilayaniku dan aku pun turut tidak berhenti mengerang setiap kali batang Fauzi menujah dalam ke lubangku. Batangku yang tadi sedikit mengendur kini kembali tegang semula. Aku menggunakan tangan kiriku untuk melancapkan batangku sambil dalam masa yang sama masih lagi meneruskan henjutan. Tiba-tiba aku merasakan tanganku sedang melancapkan batangku seperti ditepis oleh seseorang. Fauzi menggengam dan mengusap batangku sebelum meneruskan lancapanku yang terhenti sebentar tadi. Aku membiarkannya melancapkan batangku dan meletakkan tanganku kembali ke belakang lalu melajukan hayunan pinggulku. Aku mengerang kesedapan dari dua kenikmatan iaitu tujahan batang Fauzi ke dalam lubang juboku dan batangku yang sedang dilancapkan Fauzi. Aku dapat rasai yang aku hampir mencapai klimaks dan bersedia untuk menyemburkan benih-benih kenikmatan.
"Arghhh arghhh arghhhh" aku akhirnya memancutkan maniku ke seluruh badan Khairi. Aku rasa pancutanku sedikit mengenai muka Fauzi kerana aku melihat dia seperti mengelap sesuatu di mukanya. Aku berhenti menggerakkan pinggulku buat seketika kerana kepenatan. Batang Fauzi masih lagi berada dalam lubang juboku. Fauzi kemudiannya menerbalikkanku supaya dia kini berada di atas. Dia melakukan beberapa henjutan begitu agresif sekali sebelum mengeluarkan batangnya dari lubang juboku dan halakan ke mukaku. Fauzi sudah bersedia untuk memancutkan benih-benihnya dan menyuruhku membuka mulut. Tanpa membantah aku pun membuka mulut dan begitu tidak sabar untuk merasainya. Dia melancapkan batangnya untuk mengeluarkan maninya. Setelah beberapa ketika, kedengaran Fauzi mula mendesah yang menandakan dia sudah hampir mencapai klimaks. Aku membuka mulutku seluas-luasnya dan akhirnya benih-benih Fauzi telah dicurahkan ke dalam mulutku. Aku dapat merasakan kehangatan air mani Fauzi di dalam mulutku. Fauzi akhirnya merebahkan badannya ke katil. Aku membiarkan air mani buat seketika sebelum mencapai tuala kecil dari atas meja study untuk meluahkan kesemua air mani Fauzi. Aku tidak mampu untuk menelannya seperti yang dilakukan oleh Khairi. Kemudian aku menggunakan tuala yang sama untuk mengelap sisa maniku di badan Fauzi. Aku kemudiannya baring terlentang di sebelah Fauzi yang kepenatan. Fauzi kemudiannya merapatkan badannya padaku dan memelukku erat. Sekali sekali kami berciuman antara satu sama lain. Tanpa seurat benang di badan, kami seolah-olah seperti sepasang suami isteri yang baru saja selesai berjunub.
Aku merasakan bahagia diperlakukan sedemikian. Aku begitu tidak menyangka yang aku sudah TERJEBAK dengan kenikmatan dunia songsang ini. Semuanya berlaku dengan begitu pantas sekali. Kurang lebih sebulan yang lalu, aku masih lagi seorang yang bernaluri normal. Malah aku masih lagi mempunyai teman wanita walaupun kehadirannya semakin jarang dirasai ketika itu. Semuanya bermula dari malam assignment Multimedia bersama Khairi itu. Mulai malam itu, aku mula berasa celaru dengan naluriku. Aku tidak tahu mengapa dengan kecelaruan yang kualami itu, aku mula menilai paras rupa dan bentuk tubuh diriku dan jejaka-jejaka yang lain. Sebelum ini, aku tidak begitu peduli dengan semua itu. Permulaan bersama Khairi dan kini mula MEREBAK bersama Fauzi. Aku tidak pasti sama ada Fauzi adalah yang terakhir atau ada watak baharu yang akan sama mengembara ke dalam dunia songsangku ini. Aku akui yang ada timbul sedikit perasaan sayang pada Fauzi. Aku tidak pasti sama ada itu perasaan cinta atau apa? Cinta Homoseksual? Hmm.. Realiti atau Fantasi? Boleh pergi jauh ke? Ataupun cuma sekadar berlampiaskan nafsu semata-mata? Apa yang aku pasti ia sememangnya wujud dalam diriku. Aku tidak boleh berselindung lagi. Namun apa yang harus aku lakukan?
End of flashback
************************************
Wrapping up Episod 17. Camna guys? Sedap tak episod ini? Kalau sedap tunggu apa lagi, bagi 1000⭐ untuk episod ni. Stay tuned for more expecting possible story 😂.
YOU ARE READING
TERJEBAK MEREBAK (Completed)
RomanceKisah perkenalan aku dan dunia songsang. [Matured Content]