Mataku sekali lagi terkebil-kebil kerana terjaga dari tidur sejurus selepas perjalanan dari RnR Termerloh tadi. Aku menggosok mataku untuk mendapatkan pandangan yang lebih jelas. Dan sekali lagi aku menyedari kepalaku sedang terlantar di bahu Kimi. Tetapi kali ini aku berasa begitu selesa sekali dan amat berat bagiku untuk mengangkatkan kepalaku. Aku mengalihkan pandanganku ke arah Kimi yang juga sedang tidur. Bau badannya yang begitu wangi menambahkan lagi keselesaan aku terlantar di bahunya. Fikiranku terbawa ke perbualan aku dan Kimi sebentar tadi.
"Jie tu siapa?" - K
"Err.. Jiee?" - A
"Ye, Jie. Tadi aku terdengar kau cakap masa kau tidur" - K
"Ouh... Ye ke.... Aku cakap apa ya?" - A
"Tah la tak berapa jelas, something like 'nak lagi Jie', macam tu kot" - KAku tidak menyangka yang aku mengigau nama Fauzi dalam lenaku. Aku sendiri pun tidak dapat mengimbas mimpi yang aku lalui itu. Kenapa Fauzi muncul dalam lenaku sehinggakan aku tersebut-sebut namanya? Apa yang lebih memalukan adalah dialog spontan yang aku lontarkan itu? Mendengar dialog itu saja, aku sudah boleh mengagak situasi mimpi yang aku alami itu. Tetapi secara normalnya kedengaran seperti aku ingin menambah 'sesuatu'. Aku hanya terdiam kaku selepas ditanya oleh Kimi dan cuba menafikan itu tiada apa-apa pun kaitan. Mujurlah Kimi tidak bertanya banyak.
Setelah beberapa ketika, aku akhirnya mengangkat kepalaku dan duduk menegak sambil mengeliat. Aku memalingkan pandanganku ke arah jendela bas. Tiba-tiba saja lenganku seperti ditarik seseorang. Lantas aku mengalihkan pandanganku dan aku melihat Kimi sedang menggenggam perlahan lenganku tapi masih dalam keadaan lena. Mungkin Kimi sedang bermimpi agaknya. Tanganku yang ditariknya kini berada di atas pahanya. Tidak semena-mena aku mula merasa sedikit berahi apabila dapat menyentuh pahanya. Aku menggerakkan jariku dengan perlahan untuk membelai kawasan pahanya. Aku tidak pasti sama ada Kimi sedar atau masih lena. Adakah Kimi sengaja menarik lenganku supaya dia dapat menguji naluriku. Melihat tiada respon diberikan Kimi, aku terfikir untuk maju ke fasa yang seterusnya. Mataku kini hanya tertumpu pada benjolan seluar di celah kangkang Kimi. Aku memerhatikan keadaan sekeliling sebelum mula menggerakkan jari jemari ke arah benjolan itu. Telapak tanganku masih lagi berada di atas paha Kimi manakala jari telunjukku masih cuba untuk mencapai batang Kimi. Aku hanya menggunakan satu jari untuk mencari posisi kepala batangnya. Aku mula berpeluh kerana bimbang perlakuanku itu disedari Kimi. Selang beberapa saat, aku telah berjaya menyentuh kepala batang Kimi dari luar seluar. Aku menekan perlahan untuk melihat reaksi Kimi.
Masih tiada respon diberikan Kimi, aku dengan beraninya mengaktifkan pergerakan semua jariku untuk mengusap batangnya. Batangnya di parking kan ke belah paha kanannya. Aku membelai-belai batang dengan perlahan. Sekali sekala aku cuba menggenggam perlahan batangnya. Aku masih lagi terbayangkan kejadian yang terjadi di perhentian RnR tadi. Aku dengan jelas sekali telah melihat seluruh bentuk batangnya. Kimi mempunyai batang yang agak panjang meskipun ketika itu dalam keadaan lembik. Disamping mempunyai batang konek yang padu, Kimi juga mempunyai sixpack yang agak mengancam. Aku menjadi begitu berahi dan mula mengusap batangku. Kedua-dua tanganku kini masing-masing melakukan usapan pada dua batang yang berbeza. Batangku sudah menjadi semakin tegang dari dalam seluarku. Batang konek Kimi yang kuusap masih lagi belum tegang. Sambil aku mengusap, aku memerhatikan keadaan sekeliling untuk memastikan aku tidak diperhatikan. Aku meramas perlahan batang lembik Kimi dari luar seluar. Lama kelamaan batangnya mula memberi reaksi ereksi. Aku meneruskan ramasan sehingga batang Kimi betul-betul tegang. Aku dapat melihat bentuk batangnya dari luar seluar. Boleh tahan juga panjang batangnya ketika tegang. Aku melihat Kimi masih lagi menutup rapat matanya. Aku mengusap seperti sedang melancapkan batangnya.
Tiba-tiba saja badan Kimi bergerak di saat aku sedang mengusap batangnya. Aku dengan lantas menghentikan perlakuanku dan terus mengalihkan badanku ke arah luar jendela. Aku berasa sungguh cemas kalau-kalau perlakuanku itu disedari oleh Kimi. Setelah beberapa ketika, aku perlahan-lahan mengerling ke arah Kimi. Aku berasa sedikit lega melihat Kimi yang masih lagi dalam lena. Mataku kemudiannya beralih ke arah celah kelangkangnya. Batang koneknya masih lagi keras akibat dibelaiku sebentar tadi. Aku menggigit bibirku dan mula berangan-angan untuk menikmatinya seperti mana yang aku lakukan pada Fauzi dan Khairi. Perasaan horny ku kian membuak-buak apabila mengingatkan adegan seks yang telah lalui. Kemudian aku mula tersedar yang itu adalah suatu kerja yang gila dan mustahil. Pertama, ini adalah tempat awam, bagaimana jika aku tertangkap melakukan aksi terkutuk itu. Kedua, aku tak tahu sama ada Kimi ini lurus atau bengkok, bagaimana kalau dia seorang yang lurus. Kemudian mungkin dia akan menghentikan atau melaporkan akan perbuatanku itu pada pihak yang tertentu. Aku tidak mahu mengambil risiko lalu membatalkan niat gilaku itu.
Di saat aku sedang melihat ke arah luar, tiba-tiba aku merasakan tanganku digenggam oleh seseorang. Aku terus mengerling ke arah Kimi dan aku melihat dia sedang memegang erat tanganku tapi matanya masih terpejam rapat. Aku berasa sedikit hairan. Kemudian aku merasa tanganku seperti ditarik perlahan demi perlahan. Aku seolah-olah seperti tahu ke mana tanganku akan ditarik. Seperti yang dijangka, tanganku ditarik ke arah celah kelangkangnya. Aku dapat merasakan benjolan batang koneknya yang masih menegang. Aku dengan spontan menggenggam batang koneknya. Kemudian genggaman tangan Kimi mula melerai dan aku melihat senyuman terukir di bibirnya. Aku merasakan itu mungkin 'greenlight' yang diberikan Kimi. Tanpa ada rasa cemas lagi, aku menggenggam kuat batang koneknya. Aku dapat melihat reaksi nikmat digambarkan di wajah Kimi. Aku kemudiannya teringat akan sixpack yang Kimi miliki. Aku pun menyelak bajunya dan mula mengusap di bahagian itu. Aku merasa puas sekali dapat meraba sixpacknya dan dadanya yang sado.
Aku dengan berani membuka butang pada seluar jeans yang dipakainya. Kemudian terpacul keluar batang Kimi yang tegang dan permukaan kepalanya dibasahi air mazi. Aku mengunakan jariku untuk bermain-main dengan lendiran air mazinya itu. Tanpa berlengah lagi, aku terus menundukkan kepala dan memasukkan batangnya kedalam mulutku. Aku menjilat dan menikmati batang koneknya yang aku ingin-inginkan sejak dari perhentian R&R tadi. Aku menghayunkan kepalaku dari atas ke bawah. Sambil aku menghisap, tanganku meraba-raba badan sado Kimi. Aku kemudiannya menghisap telurnya dan Kimi sedikit mengeliat kesedapan dari perbuatan itu. Aku selang-selikan dengan melancapkan batangnya laju-laju. Kimi masih lagi meneruskan tidur pura-puranya itu tapi aku melihat dia seperti menggigit lembut bibirnya. Di saat aku sedang leka mengulum batangnya, tiba-tiba aku terasa ada suatu cairan hangat mengalir ke dalam mulutku. Rupa-rupanya Kimi sudah pun memancutkan benih-benih maninya ke dalam mulutku. Apakah skill aku yang hebat atau Kimi jenis yang tak tahan lama kerana tidak sampai 5 minit Kimi sudah mencapai klimaksnya. Aku yang masih lagi dalam keadaan berahi bertindak untuk menelan air maninya. Tidak seperti semalam bersama Fauzi, aku tidak mampu untuk menelan air maninya kerana loya. Tapi kali ini aku merasa sedap menelannya walaupun pada awalnya rasa sedikit masin. Aku menjilat licin batang Kimi sehingga tidak nampak sedikit pun lendiran air mani. Senyuman kepuasan dapatku lihat terukir di wajah Kimi.
Aku kemudiannya mengancing semula butang seluar Kimi. Dia masih lagi tidur-tidur ayam. Aku sekali lagi memerhatikan keadaan sekeliling untuk memastikan tiada yang memerhati. Aku menjengah ke arah luar dan mendapati aku sudah berada di sekitar bandar Kuantan. Aku termenung mengenang akan perbuatan gilaku sebentar tadi. Naluri asliku kian pudar dan seakan-akan menuju ke satu jalan iaitu JALAN SONGSANG. Aku kini lebih terpikat dengan ketampanan seorang lelaki berbanding kecantikan seorang wanita. Dan apabila aku melihat seorang lelaki yang kacak, terus aku membayangkan bersamanya di ranjang. Aku tak tahu bagaimana untuk kembali ke fitrah yang asal semula. Setelah beberapa ketika, kami pun tiba di stesen bas Kuantan. Aku menggerakkan Kimi yang dari tadi 'tidur'. Dia kemudiannya bangun sebelum mencapai beg galasnya dan dituruti aku. Kami kemudiannya turun dari bas dan mencari keluarga masing-masing yang datang menjemput. Aku melihat Kimi melambai pada seorang wanita dan memberi isyarat 'tunggu sebentar' padanya. Kimi kelihatan sedang berjalan ke arahku.
"Jom Akmal, tunang aku datang.... Hmm, thanks ya" ujar Kimi sambil mengenyitkan matanya lalu meninggalkan aku selepas kami bersalaman. Tunang? Kimi rupanya memang seorang yang straight. So aksi tadi hanya terdorong oleh nafsu. Benda sedap, rugi dihentikan. Aku tak sangka aku berjaya menundukkan seorang straight. Aku tersenyun lebar sambil melihat Kimi berjalan-jalan memegang erat tangan tunangnya. Aku hampir terlupa yang aku perlu mencari siapakah yang datang menjemputku.
"Paksuuu...."
************************************
Sorry guys lambat sebab aku on vacation dan terus lupa nak update pasal story ni. Thanks for the comments, yeah I did read but you know it's not easy right. Anyway, I truly appreciated all the comments and votes that you guys have contributed. Keep hitting ⭐ if you like the episode and drop your comment below. Nak kecam pun boleh 😅.
YOU ARE READING
TERJEBAK MEREBAK (Completed)
RomanceKisah perkenalan aku dan dunia songsang. [Matured Content]