"Bang, bas ke Kuantan dah sampai ke?" tanyaku pada seorang lelaki yang berada pada kaunter tiket bas.
"Ya, bas dah nak gerak tu, lorong No 3. Baik kau cepat." jelas lelaki itu lalu aku pun berlari bergegas ke tempat perhentian bas dengan perasaan yang begitu cemas sekali. Mataku meliar mencari lorong No 3 seperti yang dikatakan oleh penjaga kaunter itu. Aku berasa sedikit lega apabila mendapati masih ada sebuah bas di lorong tersebut. Tanpa berlengah lagi, aku pun berlari ke arah bas itu.
"Bang, ni bas ke Kuantan ke?" tanyaku kepada pemandu bas itu sebelum melangkah masuk ke dalam bas.
"Ya ya, masuk cepat dik. Nasib baik sempat." kata pemandu bas. Senyuman terukir dipipiku apabila mendengar kata-katanya. Aku menarik nafas lega dan bergerak menuju ke seat yang telah ditempahku. Aku mengeluarkan tiket dari dompet aku untuk melihat kedudukan seat dan dalam masa yang sama mata aku tercari-cari label kedudukan seat yang telah ditampalkan. Akhirnya mata aku tertumpu pada seat 26 yang masih kosong, tetapi seat di sebelah sudah pun diduduki oleh seorang jejaka yang agak jambu. Kemudian aku pun meletakkan beg aku di kabinet yang disediakan. Disebabkan seat aku berada di tepi tingkap, jadi aku meminta izin kepadanya untuk masuk dan laluan pun diberikannya. Aku mengelap sedikit peluh yang terhasil daripada kelam kabut sebentar tadi. Aku terus melabuhkan punggungku ke tempat dudukku dan secara tidak sengaja aku mendesah sedikit kesakitan akibat 'peristiwa semalam'.
"Nampak kelam kabut, awak lewat ke?" sapa jejaka disebelahku.
"A'ah, pagi tadi bangun lambat sikit. Tambah pula jalan jem sangat nak ke sini tadi." jelasku.
"Nasib baik sempat kan." ujarnya.
"Itulah, Alhamdulillah sangat." responku.
"Anyway, I'm Kimi and you are.." ujarnya yang memperkenalkan dirinya sebagai Kimi.
"Akmal" sambungku.
"Oh Akmal, nice to meet you" ujar Kimi.
"Yeah, you too" balasku.
Setelah beberapa minit, bas pun mula bergerak dan aku sekali lagi menarik nafas lega yang panjang. Terjadinya perkara seperti ini, teringat pula aku akan kejadian kejar-mengejar pada petang semalam. Hari ni terjadi pula padaku. Pada mulanya aku ingin saja menaiki shuttle bus seperti yang dilakukan Paan kerana tambangnya lebih murah tetapi disebabkan aku sudah lewat, jadi aku mengambil keputusan untuk menaiki grab terus ke sini. Aku berpaling ke arah Kimi yang sedang mengeluarkan headset dari dalam porch bagnya lalu dipasang ke telinganya. Kemudian dia mencucuk headset ke ipod miliknya. Entah kenapa aku seakan-akan terpesona apabila melihatnya. Kian hari naluri fitrahku kian terpesong. Tambahan pula apabila aku terkenang akan peristiwa semalam.
Flashback
Selepas beberapa seketika, kedengaran seperti jejak langkah seseorang dari luar koridor. Kemudian langkah itu terhenti di hadapan muka pintu bilikku. Tombol pintuku bergegar seperti sedang dimasuki kunci dari sebelah luar.
"Tapp." kunci tombol terbuka dan pintu mula dikuak. Dalam kesamaran aku melihat kemunculan satu kelibat yang sedang bergerak menuju ke katil milik Fauzi.
"Lewat balik?" tegurku.
"Eh, tak tidur lagi. Sayang tunggu abang err." sahut Fauzi dalam usikan.
"Eeuuww, tolong sikit. Aku terjaga tadi masa kau buka pintu." ujarku. Lalu Fauzi bangun dan menuju ke arahku. Dia melabuhkan punggungnya ke katilku sambil menghadapku.
"Yelah tu, tunggu aku, cakap je lah tunggu aku." ujar Fauzi sambil tangannya merayap di sekitar dadaku. Aku kemudiannya menepis lalu berbaring menghadap ke dinding. Fauzi pun terus baring di sebelahku dan memelukku erat dari belakang. Aku menggenggam tangannya seperti cuba untuk meleraikan pelukannya. Namun Fauzi berkeras untuk tidak melepaskan pelukannya. Lalu sedikit demi sedikit aku membiarkan dia memelukku dan melepaskan genggamanku. Tanpa berlengah Fauzi merapatkan lagi posisinya ke belakangku, aku dapat merasakan seperti terdapat tusukan dari bahagian bawahnya di pintu duburku. Aku dapat mendengar Fauzi bernafas kencang dan mula mendesah kegersangan. Dia mencium belakang leherku sambil tangannya meramas-ramas dadaku. Perlakuannya itu telah membangkitkan syahwatku. Dia sekali sekala memainkan batang koneknya di punggungku. Aku jadi tidak keruan, Fauzi sungguh cekap menggodaku. Batang konek ku mula mencanak dari dalam seluar tiga sukuku. Aku dengan beraninya memegang tangan Fauzi dan menariknya ke arah batangku. Tanpa disuruh Fauzi terus memasukkan tangannya ke dalam seluarku. Kini batangku berada dalam gengaman Fauzi. Fauzi masih lagi menggesel-geselkan batangnya di duburku sambil tangannya melancapkan batangku. Aku mengeliat kesedapan dan berbaring melunjur. Setelah itu, aku memasukkan tanganku ke dalam seluar Fauzi untuk menangkap 'ular' yang dari tadi merayap di sekitar duburku. Kepala 'ular' telah dicapaiku lalu aku 'mengasahnya' berkali-kali. Fauzi merengek kesedapan.
Tiba-tiba dengan spontannya, Fauzi menarik kepalaku rapat ke mukanya. Fauzi mencium mulutku dengan begitu rakus sekali. Aku masih lagi tergamam, hanya membiarkan saja Fauzi mencium mulutku. Aku tidak menyangka yang dia akan menciumku. Setelah apa yang aku saksikan pada malam Fauzi dilayani oleh pondan itu, dia seolah-olah cuba mengelak dari mencium mulut. Tapi ia berlaku sebaliknya pada malam ini. Malah dia sendiri yang menciumku tanpa disuruh. Dia masih tidak lagi menghentikan ciuman itu. Aku menjadi semakin berahi setelah dikucupnya dengan begitu gopoh sekali. Lalu aku pun membalas kucupannya. Kami saling bertukar saliva antara satu sama lain. Inilah kali pertama aku merasai kenikmatan french kiss. Boleh tahan juga rasanya walaupun pada mulanya rasa sedikit masin, tapi lama kelamaan ia menjadi normal seperti merasai air liur sendiri. Aku dan Fauzi bersilih ganti menhisap lidah masing-masing. Kemudian Fauzi bangun menanggalkan baju dan seluarnya ke lantai. Aku pun turut menanggalkan bajuku. Belum sempat aku menanggalkan seluarku, Fauzi telah duduk di atas dadaku dan cuba untuk memasukkan batang koneknya ke dalam mulut seperti yang dilakukannya sebelum ini. Aku tidak dapat berbuat apa-apa melainkan hanya menhisap batang koneknya. Aku menjilat air mazi yang membasahi kepala koneknya. Fauzi kemudiannya menghenjut batang koneknya ke mulutku. Seperti sebelum ini, aku sekali lagi terbatuk disebabkan 'mouthfuck' Fauzi yang begitu liar. Tetapi kali ini Fauzi tidak mengendahku dan masih terus meneruskan henjutannya. Kepala koneknya berkali-kali menyentuh dinding tekakku dan membuat mataku berair. Setelah beberapa henjutan, dia kemudian menurun badannya ke bawah dan menyambung menciumku. Aku menggengam erat kepalanya dan membalas kucupannya. Aku merasa sungguh bahagia malam ini meskipun tekakku berasa sedikit sakit. Dalam masa yang sama, Fauzi melondehkan seluarku ke bawah dan aku dengan spontannya menggerakkan kaki supaya seluarku ditanggalkan sepenuhnya. Dia kemudiannya membuka kelengkang luas-luas. Aku seperti sudah mengagak apa yang akan dilakukan Fauzi seterusnya. Dia kemudian mengenggam batangnya ke arah pintu duburku. Aku menyedari yang Fauzi tidak menggunakan protection tapi anehnya aku tidak menghalangnya. Aku seolah-olah dengan rela menerimanya dengan hati yang terbuka dan tidak sabar untuk merasainya. Melihat 'greenlight' yang diberiku, Fauzi meludah ke arah batangnya dan menyapu di sekelilingnya. Dia dengan perlahan cuba menujah kepala koneknya ke dalam lubang keramatku. Tujahan pertama berjaya memasuki separuh dari kepala koneknya. Kemudian dia menarik keluar dan memasukkannya kembali.
"Arghhh, aduh aduh duh" aku mula mengerang kesakitan apabila Fauzi cuba untuk melanjutkan lagi tujahan lebih dalam. Mendengar eranganku, dia menarik kembali dan cuba untuk memasukkan semula sehingga ke takat yang aku selesa dahulu. Fauzi seorang yang betul-betul memahami perasaan partner seksnya. Dia tidak memaksa-maksa melakukan seks jika hanya dia seorang yang merasai kenikmatan seks sedangkan pasangannya hanya merana kesakitan. Entah kenapa aku seolah-olah rasa terpikat dengan sikap gentlemen nya itu. Fauzi kemudiannya mencuba lagi dan kali ini dia berjaya menenggelamkan kepala koneknya di dalam lubangku. Pada mulanya aku merasa pedih, tapi lama kelamaan aku mula berasa berahi.
End of flashback
Aku termenenung di jendela melihat kesibukan kota raya Kuala Lumpur. Setiap tempat dipenuhi dengan bangunan pencakar langit. Tiada ruang yang lapang untuk dijadikan tempat istirahat yang boleh dinikmati oleh penduduk bandar metropolitan ini. Aku dari dalam bas hanya melihat pelbagai ragam manusia yang bukan sahaja terdiri daripada warga tempatan, malah bilangan warga asing pun tidak kurang hebatnya. Disebabkan Kuala Lumpur merupakan ibu kota bagi negara Malaysia, ia menjadi tempat tumpuan rata-rata pelancong asing dari seantero dunia. Pandanganku kemudiannya beralih ke arah Kimi yang sedang asyik melayani muzik dari ipodnya sambil mata dipejam. Pada masa ini hanya ada Aku dan Kimi saja dalam barisan tempat duduk kami. Tempat duduk yang di sebelah sana tidak berpenghuni atau masih belum berpenghuni. Berkemungkinan penumpangnya berada di stesen bas yang berikutnya. Sedang aku asyik melihat seat yang kosong itu, Kimi mengeluarkan tangan untuk menggaru-garu bahagian bawah telurnya. Aku dapat lihat mukanya seperti kesedapan akibat garuan itu. Agak lama juga di berbuat demikian. Setelah itu, dia membetulkan semula kedudukan koneknya dan aku dapat melihat benjolan jelas dari situ. Batang ku tiba-tiba menjadi tegang sejurus selepas melihat benjolan seluar Kimi itu.
************************************
Episod 16 done. Aku cuba untuk update story as fast as I could. Sementara idea masih lagi mencurah-curah ni. But I still need your support by clicking ⭐ if you think this episode deserved it. Thanks 🤗.
p/s: aku harap sangat yang korang baca setiap perkataan yang aku tulis tu. Bukan senang tau nak reka ayat panjang-panjang 🤣.
YOU ARE READING
TERJEBAK MEREBAK (Completed)
RomansKisah perkenalan aku dan dunia songsang. [Matured Content]