Valerie scarlett :
Dün ki adam da kimdi acaba? Banane ya kimse kim! Elimdeki tuzlu fıstığı ağzıma atıp karşımdaki aptal cadıya bakmaya başladım.
Aptal, iki saattir anlatığı şeyi dinlediğimi sanıyor. Alayla ona bakarak "Kısa kesip ne istediğini söylesen" dedim. Cadı kaşlarını çatarak "Anlatıklarımı dinlemedin mi!" Dedi.
Önümdeki cam kaseden aldığım tuzlu cevizi ağzıma atıp "Marcelle ilgili şeyler umrumda değil" dedim. Mey, elinde kırmızı şampanyamı getirip önüme koyduğu sırada cadı "Eğer bana yardım edersen bedeninin yerini sana söylerimValerie Scarlett." Dedi.
Mey, cadıyı öldürmesi için ona emir vermemi bekler bir şekilde bana bakıyordu. Kahkaha atarak cadıya baktım. Cadı, bana şaşkın bir şekilde bakıyordu. Kahka atmayı kesip "Teşekkürler Mey" dedim ve kırmızı şampanyamdan bir yudum aldım.
Tuzlu fıstığımı elime alıp oynayarak "Gece yarısı bara gel" dedim. Fıstığı tekrar cam kaseye koyup elime kırmızı şampanyamı aldım ve masadan kalkıp Mey'in yanından geçerken fısıldayarak "Cadı gidince odama gel"dedim ve yatak odama doğru yürümeye başladım.
Bu sürtük nerden ögrendi gerçek kimliğimi! Hemen onu ortadan kaldırmam lazım! Kimse bana emrivaki yapamaz! Şampanyamı kafama dikip elimdeki boş bardağı yere fırlattım.
Mey, odamdan içeri girip "Onu orasa öldürmeme izin vermeliydin." Dedi. Alayla Mey'e bakıp "O sürtüğü öldürseydin dikkat çekerdik." Dedim. Yatağımın üstüne oturduğumda Mey "Peki ne yapacağız?" Dedi. Elimdeki siyah ojelerime bakarak "Kimsenin bana kafa tutamayacağını bir kez daha göstereceğiz" dedim.
Yatağımdan kalkıp giysi odama doğru yürümeye başladım. Kendime giyecek kıyafet şeçerken Mey'e bakarak "Makyaj ve saç malzemelerimi hazırla" dedim. Mey beni başıyla onaylayarak giysi odamdan çıktım. Gözüm, içinde olduğum insan bedeninin siyah saçlara takıldı. Bağırarak "Mey sarı saç boyası al!" Dedim.
Üstümde ki kot pantalon ve sade tişörtü çıkartım. Siyah straplez kol detaylı dizimin bir parmak üstünde olan bir elbise, kırmızı bilekten ipli önünden iki çapraz bantı olan topuklu ayakkabı giydim ve elime sade siyah çantamı aldım.
Elbise
Ayakkabı
Kıyafet odamın ortasındaki takı dolabımın içinden uzun zamandır takmadığım en sevdiğim mücevher setimi çıkartım.
Takıları takıp dolabın kapağını kapattım. Kıyafet odamdan çıkıp yatak odama doğru yürümeye başladım.
Odama girdiğimde Mey, makyaj masamın önünde saç boyasını hazırlıyordu. Makyaj masamın önündeki sandalyeye oturdum masanın üstüne çantamı koydum. Mey, üstüm mafolmasın diye uzun bir örtü serip saçlarımı boyamaya başladı.
Mey, saçlarımı boyadıkdan sonra yarım saat bekledik. Yarım saat sonra, saçlarımı ayaklı kuaförlerde olan yıkama yeriyle yıkayıp kuruladı.
Mey, saçlarımı taramaya başladığında aynadaki yansımasından gülümsediğini gördüm. Mey'i bedenimi kaybettiğimden beri birini öldürmesi dışında ilk kez gülerken görüyorum.
Mey "Sarı saçlarınızı taramayı çok özlemiştim. Eskiden kendi bedeninizdeyken her gün saçlarınızı tarar, saçlarınıza şekil verip size makyaj yapardım." Dedi.
İfadesiz bir şekilde "O günlere geri dönücez Mey"dedim. Mey, hiçbirşey demedi ve saçlarımı yapmaya başladı. Saçlarımı kuruturken fön yaptığı için ince maşa yapıp dağınık bir topuz yaptı.
Mey, gözlerime siyah kalın bir eyeliner çekip ten makyajimi yaptı. Dudağıma ruj süreceği zaman benim sürmem için geriye çekildi. Düşmanlarımın kanlarıyla yaptığım kırmızı rujumu hayatım boyunca sürdüğüm tem rujum. Bu ruju kendim sürmeyi tek seviyorum. Bana kendimi iyi hissettiriyor.Rujumu sürüp sandalyeden kalktım. Çantamı makyaj masamdan aldım. Makyaj masamın üstündeki arada sırada kullandığım telefonumu çantama koydum. Mey, bana cüzdanımı uzattığında elime alıp çantama koydum. Yatak odamdan çıktığımda Mey de arkamdan geliyordu.
Barın içine girip çıkışına doğru yürümeye başladım. Kapıyı açıp tam çıkacaken Mey'e dönüp "Beni merak etme. Dükkanı kapatıp yanıma gelen cadıyı gizlice takip et." Dedim ve bardan çıktım.
Umarım beğenmişsinizdir. Bölüme oy verip yorum yapmayı unutmayın❤❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Originals - Kraliçe 👑 / TAMAMLANDI
Vampire"iblis olman umrumda değil Valerie scarlett" Eski adı : Queen #ilk the orginals ve TVD iblis kurgusudur. #ilk the orginals ve Tvd iblis kraliçesi kurgusudur. Hayran kurgudur Yayınlama: 15.01.2019 Bitiş: 16.05.2020 KITAPDA RAHATSIZ EDICI DINI ÖGELE...