01.04

3.4K 240 20
                                    

Valerie scarlett :

İki dakikadır beni bara çağıran Mey'i bekliyorum. Bu kadın nasıl beni bekletiyor! Barmen yerinin arkasındaki içkilerimin yanına gittim. Kırmızı şampanyamı elime aldığım zaman arkamda cam kırılma sesi geldi. 

Ne oluyor? Elimdeki şişeyi masanın üstüne bırakıp hızlıca arkama döndüm. Mey!
Mey, yerdeki cam parçalarının üstünde yarı baygın bir şekilde yatıyordu. Barmen yerinden çıkıp Mey'in yanına doğru yürümeye başladım.

Cam parçalarının üstüne diz çöküp Mey'in kafasını dizimin üstüne koydum. Mey, gözlerimin içine bakarak ağlıyordu. Kim onu bu hale getirdi! Mey'in gözyaşlarını silerek "Kim sana bunu yapmayı cesaret eder. Kim yaptı Mey?" Dedim.

Mey zar zor ağzını açıp "Pe-" dediğinde agzından kan gelmeye başladı. "Seni iyileştireceğim." Dedigimde Mey, başını yapmama için olumsuz anlamda salladı.

Onu bu halde gözümün önünde ölmesine izin vermem! Aptal bu haldeyken bile beni düşünüyor. "Aptallaşma! Ölmeyeceksin buna asla izin vermem!" Dedim. Kolyem! O Mey'i iyileştirir.

Mey'in kafasını yavaşça yere koyup ayağa kalktım. Dizlerim camdan dolayı derin kesilmiş kanıyordu. Ayağımdaki topuklu ayakabılarımı çıkartıp fırlattım. Koşarak yatak odama gittim.

Odama girip makyaj masama doğru yürüdüm. Makyaj masamın çekmecesini açıp içinden kolyemi aramaya başladım. Nerde bu lanet kolye! Çekmecenin  içindeki herşeyi yere fırlattım. Kolyeyim kutusunu buldugumda koşarak odamdan çıktım.

Barın içine girdiğimde Mey yoktu! Neler oluyor! Kendimi  yalın ayakla dışarı attım. "MEY!" Diyerek tüm gücümle bağırdım. Onu ölmek üzereyken kaçırdılar onu bulmam gerek!

Sesi tanıdık gelen biri "İstediğin kadar bağır bulamazsın onu." Dedi. Sinirle arkama döndüğümde sabah benle konuşan cadı bana alayla bakıyordu. O bunu Mey'e yaptı!

Sinirle cadının üzerine doğru yürümeye başladım. Cadı korkarak "Dur yanlış anladın." Dedi. Cadıyı, boğazından tutarak havaya kaldırdım. İblis güçlerimi kullandığım için, içinde olduğum aptal insan bedeni dayanamayıp gözlerimden kan akıtmaya başladı.

  Elimdeki kolye kutusunu yere atıp cadıyı barın sağlam olan diğer cama fırlattım. Cadı üstünde olduğu cam parçalarından ayağa kalkmaya çalışarak "BEN YAPMADIM!" Diyerek bağırdı. Ayağa kalkıp "Kimin yaptığını ve Mey'in şu an nerde olduğunu biliyorum." Dedi.

Kendimi sakinleşerek "Konuş hemen." Dedim. Cadı ağlayacakmış gibi olan yüz ifadesiyle "Kimin yaptığını söylesem bile bu insan vücuduyla hiçbirşey yapamazsın onlara  Valerie." Dedi.

Arkamda bir kadın "Sana bedenini geri verirsek onları yok edebilirsin Valerie." Dedi. Tek kaşımı kaldırarak arkama döndüm. Zenci kıvırcık saçlı bir kadın elinde kolye kutumu tutmuş bana sırıtarak bakıyordu.

Alayla kadına "Sırf intikam almam için benden aldığınız bedenimi mi vereceksiniz." Dedim. Kadın kolye kutumu bana uzatarak "Karşılığında cadı meclisinin başına geçip bizi bu esaretten kurtaracaksın." Dedi. Kolye kutumu elinden alıp "Anlaştık." Dedim.

Kadın "Beni takip et." Dedi ve arkasını dönüp yürümeye başladı. Gözlerimi devirip kadının peşinden yürümeye başladım.

.

.

.

Zenci cadı mezarlığa girdiğinde dikkatimi sıraya girmiş cadılar çekti. Umursamayarak cadının peşinden yürümeye devam ettim.

Mezarlığın ortasında, altın kaplamalı dışında kırmızı yılan desenli tabutu gördüm. Cadı tabutun kapağını açıp arkasına geçti. Benim güzeller güzeli bedenim.

Cadı yanına gelen bir cadıdan hançer aldı. Gülümseyerek boğazımı kesti. Ben şaşkın bir şekilde boğazımı tuttum. Gözlerim kararmaya başladığında beni cağıran karanlığımın kollarına bıraktım.

Karanlığın kraliçesiyim, ilk iblis , ilk yalancıyım, ilk hainim, ben herkesin adını duyup korkutuğu yılanlar kraliçesiyim. Gözlerimi açtığımda cadı gülümseyerek "Günaydın Yılanlar kraliçesi." Dedi. Beni bekle Mey seni kurtarıp intikamını alacağım!

Umarım beğenirsiniz. Bölüme vote atmayı ve bölüm hakkındaki düşünceleriniz yorum olarak yazmayı unutmayın

The Originals - Kraliçe 👑  / TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin